Weer veilig thuis. - Reisverslag uit Hambach, Duitsland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Weer veilig thuis. - Reisverslag uit Hambach, Duitsland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Weer veilig thuis.

Door: piet

Blijf op de hoogte en volg piet

18 Maart 2024 | Duitsland, Hambach

53 ste en 54ste etappe

Hambach, zondag 17 maart en maandag 18 maart. Rond de 18 graden half tot zwaar bewolkt en af en toe een bui.

Weer veilig thuis.

Beste Allemaal,

Zondag hebben we een groot gedeelte over de snelweg gereden. Het was opvallend druk en opvallend veel Nederlanders die van wintersport terugkwamen en voor maandag thuis moesten zijn.

Gelukkig geen vrachtverkeer. Het is toch heel anders rijden over de snelweg. Het is minder genieten van de omgeving en men rijdt hier zo hard.

Wij bleven stug rond de 90 km per uur rijden.

Om drie uur kwamen op onze slaapplaats aan. Bij een wijnboer in Hambach. Wijnboeren hebben heel vaak een stuk of vier/vijf camperplaatsen en een paar vakantiewoningen.

Heel eenvoudig. Een douche en een toilet en een standplaats met stroom. Meer hebben wij niet nodig.

Natuurlijk kwam de eigenaresse nog een paar flessen wijn aanbieden.

Wij hebben nog een uurtje door de wijngaarden gewandeld en daarna op tijd naar bed want we willen morgen de laatste etappe afleggen en een beetje op tijd thuis zijn.

Niet om alles meteen op te ruimen maar vooral even door de tuin te lopen en te kijken hoe ver de lente al in aantocht is.

Rond drie uur kwamen we in Udenhout aan en we hebben het zonnetje meegebracht.

Mijn handen kriebelen al om morgen lekker alles op te ruimen en in de tuin te beginnen.

Later ga ik weer foto’s plaatsen en maak ik een verhaaltje bij de foto’s.

Maar ik kan zeggen dat het weer een zeer mooie reis is geweest. Totaal anders dan IJsland. Eigenlijk moet je nooit vergelijken want elke reis heeft zijn eigen charme.

Zo ook Kreta en Peloponnesos. We gaan zeker nog een keertje terug naar Griekenland.

Verder hebben we ontzettend geboft met het weer. We hebben bijna alleen maar blauwe lucht gezien. Niet te geloven. Maar één dag dat we niet konden doen wat we gepland hadden.

Maar dat gaan jullie zien op de foto’s.

“WANNEER JE FOCUST OP PROBLEMEN ZUL JE MEER PROBLEMEN HEBBEN. WANNEER JE FOCUST OP MOGELIJKHEDEN ZULLEN ER MEER MOGELIJKHEDEN VOOR JE ZIJN”.

Voor nu een warme groet en leef en geniet van de momenten die er echt toe doen.

EN bedankt voor het volgen.

Piet

• 18 Maart 2024 - 21:01

Jolanda Van Den Boer:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en weer zo'n mooie reis hebben kunnen maken. Ik ben erg benieuwd naar de foto's.

• 18 Maart 2024 - 21:31

Riek:

Mooi, weer veilig thuis. Nu lekker genieten van tuin en huis. Groetjes

• 18 Maart 2024 - 22:24

Ria Koning:

Piet, fijn dat jullie weer goed aangekomen zijn. En weer bedankt voor het mooie reisverslag. Wat hebben jullie al veel van de wereld gezien. Nu lekker bijkomen en nagenieten.

• 19 Maart 2024 - 07:49

Daniëlle Schilders- Van De Ven:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn na een geweldige reis vol mooie herinneringen.

Geniet van al deze momenten en van je tuin [e-1f31e]

Ik heb nog wel even een vraagje: zou u uw berichtje in de Facebook chat willen lezen en willen reageren aub? Ik heb even geen andere manier om dat te vragen.

Alvast bedankt

• 19 Maart 2024 - 18:46

Ingrid :

Dag Piet en Susan,

weer een mooi stukje van de wereld ontdekt, veel plekken op Kreta kwamen me bekend voor.Altijd leuk om mee te reizen en welkom terug in Udenhout,

groetjes,

Arthur en Ingrid

• 20 Maart 2024 - 21:02

Frans Van Rijsewijk:

Welkom thuis en als ik de vlaggen goed geteld heb ben je al in 54 landen geweest! De kwantiteit is in dit geval belangrijk omdat elk land zijn eigen (eigen)aardigheden heeft.

Tot in de winkel!