Soms kun je dansen van geluk. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Soms kun je dansen van geluk. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Soms kun je dansen van geluk.

Door: piet

Blijf op de hoogte en volg piet

03 Juni 2023 | Nederland, Udenhout

Udenhout, zaterdag 3 juni 2023.

Soms kun je dansen van geluk.

Beste Allemaal,

Alweer maanden geleden, om precies te zijn, 29 september 2022 kreeg ik een beroerde uitslag. Agressieve prostaatkanker met uitzaaiingen naar lymfeklieren.

Na een prachtige reis door Italië en Sicilië kreeg ik meteen een oproep om de vier goudstaafjes in de prostaat te plaatsen. Na een gesprek met de radioloog begonnen de bestralingen. 20 bestralingen op de prostaat en 5 zware op de lymfeklieren.

De eerste bestraling was op woensdag 22 maart. Elke werkdag. De laatste was 18 april.

De vervelende bijwerkingen zouden nog drie weken kunnen toenemen. Maar daarna zouden ze minder moeten worden.

En dat gebeurde. Alles werkt weer bijna normaal. Vorige week bloed laten prikken op de PSA-waarde.

Vrijdag 2 juni zou ik gebeld worden door de uroloog. Dat was dus gisteren. Ik moet zeggen dat ik de hele week al een beetje onrustig was.

Maar de dokter Rahnam’i viel meteen met de deur in huis.

”Proficiat en je kunt de champagne ontkurken. De PSA waarde is flink gedaald tot onder de twee. Misschien kan deze nog iets zakken maar ditvis al zeer goed. Dus ga genieten van de vakantie en over drie weken spreken we elkaar weer.”

En dan kun je letterlijk dansen van geluk.

Lieve Allemaal, Bedankt voor alle lieve woorden tijdens het hele proces. Ze helpen echt want het zijn nog steeds de kleine dingen die er toe doen.

En nu kunnen we met nog meer vrijheid in ons hoofd aan de volgende reis beginnen.

In het kort:

Half juli naar Denemarken om op 25 juli in te schepen in Hirtshals en dan door te varen naar Tórshavn op de Faeröer eilanden. Om op 2 augustus door te varen naar Ijsland. Daar hooen we tot 6 september rond te trekken.

Om 6 september varen we weer terug en komen na drie dagen weer in Hirtshals aan en rijden dan weer rustig richting Udenhout.

En natuurlijk gaan we weer verslag doen van deze reis.

“HET VERLEDEN IS IN JE HOOFD. DE TOEKOMST IS JE HANDEN”.

Voor nu een warme groet en leef en geniet van de momenten die er toe doen.

Piet.

• 03 Juni 2023 - 13:16

Riek:

Kei gaaf he.

op naar de volgende reis, kanjer.

• 03 Juni 2023 - 13:54

Joke :

Wat geweldig om te horen Piet!

Je vroeg om tips voor IJsland; Het land voelen, ondergaan en ervaren! Het is zo mooi dat er geen woorden voor zijn. Het boek “Het zoutpad”van Raynor Winn en het vervolg “De wilde stilte” waarin ze een wandeling maken :“De LAUGAVEGUR Trail” (de warme bronnenweg) de zuidelijke hooglanden van IJsland zo mooi beschreven! Lees maar!

Mooie reis!

groet Joke

• 03 Juni 2023 - 13:59

Ingrid :

Oh Piet, wat een goed nieuws! Dat wordt extra genieten van jullie komende reis.

Wij wensen jullie alle goeds en maak weer veel mooie herinneringen!

Groetjes,

Arthur en Ingrid

• 03 Juni 2023 - 14:41

Hans Van Den Bersselaar:

Ik heb een stukje van je verslagen gemist en dus ook dat je een vervelend bericht van je uroloog kreeg. Wat fijn dat er nu goed nieuws is, Piet. Dat zal een spannende tijd zijn geweest. Ik hoop van harte dat je goed gezond blijft en jullie nog vele mooie reizen kunnen maken.

gr

Hans [e-38] Brigitte

• 03 Juni 2023 - 14:49

Ra Koning:

Piet, wat een fijne uitslag, dat geeft weer extra energie om de nieuwe reis in te stappen. Het hele proces heb je dapper doorlopen en fijn dat je van alle kanten zoveel steun en lieve woorden kreeg. Dat doet zooooo goed. (WEET IK UIT EIGEN ERVARING).

Fijn dat je ook de komende reis weer gaat verslaan. Zo kunnen we allemaal een beetje meereizen en zien wat voor moois jullie tegen komen. Veel plezier samen en dans maar met je dierbaren op deze goede afloop.

Groetjes van Ria.

• 03 Juni 2023 - 15:33

André Van De Wiel :

Geweldig goed nieuws voor jou en de hele bubs om je heen!!!!

Willemien en André

• 03 Juni 2023 - 15:47

Corrie Van Baast:

Beste Piet,

Wat een geweldig nieuws na de ziekenhuis-reizen. Vol goede moed, tussen hoop en vrees.

Gelukkig heeft de hoop gewonnen. De stille wens van al je volgers is uitgekomen.

De reizen na je ziekte zullen nog intenser zijn en iedere dag sta je weer op: blij en gelukkig en dankbaar.

Inderdaad: de toekomst is in je handen.

Groeten uit B-E .

• 03 Juni 2023 - 18:20

Yvon En Wim.:

Gefeliciteerd Piet met zo'n uitslag. Veel liefs en groetjes Wim en Yvon.

• 03 Juni 2023 - 18:50

Jan En Riette Teurlings:

Heel fijn Piet deze uitslag ! Geniet van de volgende reis ! Wij reizen weer graag mee .

• 03 Juni 2023 - 19:39

Jac Peeters:

Wat een prachtig nieuws op de vooravond van je verjaardag, Piet!

Een dubbel proficiat deze keer dus!

Voor morgen alvast een superfijne verjaardag gewenst, maar met dit goede nieuws

zal dat wel goed komen!

Heel veel groeten uit Hilvarenbeek

van Jac en Hanneke.

• 03 Juni 2023 - 19:42

A.Lagarde:

Piet gefeliciteerd met deze uitslag je zal nog lang onder controle staan maar voorlopig heb je vrijheid terug. Geniet ervan en IJsland is ontzettend mooi . Je zal wel met de fiets rond toeren maar mooier is met 4 wiel drive. Prachtige natuur verschijnselen. Reykjavik is een mooie stad met een prachtige kerk. de Faeröer is een mooi eiland en vergeet de papagaai duikers niet.

We blijven je volgen. En nog bedankt voor de felicitatie.

Groet aad

• 03 Juni 2023 - 19:54

René En Jolanda Van Den Boer:

Wat een goed nieuws Piet! In elk geval voor nu alles onder controle. Jij kunt gaan genieten op IJsland. Wat zullen dat weer prachtige foto's gaan worden. Ik ben maar een klein beetje jaloers op jou/jullie.

• 04 Juni 2023 - 16:58

Claartje :

Lieve Piet,

wat een goed bericht, kunnen jullie voluit genieten van de mooie reis die jullie tegemoet gaan!

vast ook je positieve instelling die je zo ver brengt.

hartelijke groet en geniet volop[e-2763]️

• 04 Juni 2023 - 21:53

Jeroen Lagarde :

Gefeliciteerd Piet, geweldig nieuws. Ben benieuwd naar je trektocht op IJsland. Blijf je volgen grtn Jeroen