Weer op het vaste land. - Reisverslag uit Argos, Griekenland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Weer op het vaste land. - Reisverslag uit Argos, Griekenland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Weer op het vaste land.

Door: piet

Blijf op de hoogte en volg piet

20 Februari 2024 | Griekenland, Argos

27 ste etappe.

Plaka Beach, dinsdag 20 februari 2024. Bewolkt, windstil en 17 graden.

Weer op het vaste land.

Beste Allemaal,

Gisteren om 6 uur aan boord gegaan van de ferry. Om negen uur vertrok deze ferry op weg naar Piraeus.

We moesten vroeg opstaan want om half zeven werden we op deck 1 verwacht bij onze camper.

Het was er druk met containers en auto’s. Onvoorstelbaar wat er allemaal in een ferry kan.

Wij hadden weer geluk want dagen ervoor was het telkens windkracht 4 en 5.

Maar nu twee. Dus een rustige vaart.

Het was even druk maar nadat we de stad uit waren werd het weer rustig.

Wij wilden onderweg nog een museum bezoeken maar op dinsdag gesloten. We besloten om eerst langs de Lidl te gaan en daarna meteen door te rijden naar de camping.

Daar kwamen we al om twaalf uur aan en nu zit ik op een schitterende camping buiten dit verslag te typen.

Buiten geluncht en dadelijk beginnen we de route te maken voor de komende dagen. Het is in ieder geval de bedoeling om Peloponnesos te doorkruisen.

“EEN OPTIMIST HEEFT HET EVEN VAAK MIS ALS EEN PESSIMIST, MAAR HIJ IS WEL EEN STUK GELUKKIGER”.

Voor nu een warme groet en leef en geniet van de momenten die er toe doen.

Piet.

• 20 Februari 2024 - 18:10

Daniëlle Schilders- Van De Ven:

Hallo meneer Lagarde (Piet)

Ik heb even een vraagje.

Wij willen van de twee 6e klassen een reünie organiseren en we zouden het leuk vinden als u ook komt als u in Nederland bent.

Zou u mij een mailtje willen sturen met uw emailadres erin? Dan kan ik u wat meer informatie doorsturen.

Alvast bedankt en nog een goede reis!!

• 21 Februari 2024 - 17:12

Ine Seegers:

Zelfs in Griekenland een Lidl Piet? Een Jumbo nog niet tegengekomen? Geniet samen in jullie Supie nog van al het moois daar. Groetjes van ons uit het nog steeds sombere en natte Nederland

• 26 Februari 2024 - 11:47

Hanny :

Idd als ik op vakantie was was ik altijd blij als ik bekende dingen zag zoals de Lidl. Je kunt maar ergens blij van worden toch vooral als heimwee dicht bij was. [e-1f61b]