Weer vaste grond onder de camper. - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Weer vaste grond onder de camper. - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Weer vaste grond onder de camper.

Door: piet

Blijf op de hoogte en volg piet

09 September 2023 | Duitsland, Hamburg

DAG 61.

Hamburg, zaterdag 9 september. Prachtig weer.

Weer vaste grond onder onze camper.

Beste Allemaal,

Nog even en we zijn weer thuis. Het was tot nu toe een rustige vaart en dan lezen we ook nog dat de zomer volop aanwezig is in Nederland.

Om elf uur meerde de boot in Hirsthals aan. Het duurt wel een tijdje voordat je van de boot af bent. Als je als een van de eersten erop mag dan ben je bij de laatsten als je er af mag. Wij waren dus echt te laatste. Het duurde 1 uur voordat we konden gaan rijden.

Wij proberen weer de nacht door te brengen op de camping in de buurt van Hamburg. Zodat we zondag weer in Udenhout aan kunnen komen.

Later bij de foto’s vertel ik nog wel meer wetenswaardigheden. Maar dat gaat nog wel even duren. Eerst alle foto’s per dag rubriceren en dan komt de moeilijkste klus. Het sorteren van de foto’s. Wat gooi je weg en welke foto’s wil je behouden. En dan gaat het niet altijd wat de mooiste foto is maar wat de foto jou verteld, waar je een speciale connectie mee hebt.

Ik ga proberen om elke dag de foto’s van een reisdag uit te zoeken.

Nog even dit.

Wij zijn in de afgelopen 62 dagen op veel plaatsen en campings geweest. EN we zijn niets kwijtgeraakt of vergeten. Is dat bijzonder? Ik denk het wel want wat we gezien hebben is ongelooflijk. Shampoos in de douches, handdoeken in de douches, hele toilettassen, slippers op parkeerplekken, kleding aan de drooglijnen, batterij opladers bij stopcontacten, telefoon in een toilet, reisboeken en ga zo maar door.

Dit jaar hebben we niets achtergelaten alleen onze voetafdrukken.

Een woord van dank aan alle volgers en dank voor alle reacties.

Het was weer een hele bijzondere reis. Met heel veel indrukken die je vaak klein en bescheiden maken.

“MENSEN DIE GELUKKIG ZIJN, VERLANGEN NAAR NOG MEER GELUK. DAT IS HUN ONGELUK”.

Dus voor nu een extra bescheiden warme groet en leef en geniet van de momenten die er echt toe doen.

Piet.

• 09 September 2023 - 23:14

Ria Koning:

Piet bedankt voor alle mooie beschrijvingen van wat jullie gezien en gedaan hebben. Ik heb alle verslagen met grote bewondering gelezen. Ik zie nu al uit naar de foto's.

Een goede reis naar huis en dan lekker nagenieten met Suzan en even bijkomen van al die nieuwe indrukken.

Groetjes van Ria.

• 10 September 2023 - 07:40

Riek:

Piet en Susan,

bedankt voor de mooie verhalen.

weer welkom in de Wilgenlaan en ook genieten van het mooie weer in Nederland.

• 11 September 2023 - 08:35

Ingrid :

Goedemorgen Piet, weer met plezier jullie belevenissen gevolgd! Succes met alle foto’s, ben benieuwd!

groetjes, Ingrid