Een tussendoortje. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Een tussendoortje. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Een tussendoortje.

Door: piet

Blijf op de hoogte en volg piet

17 Juni 2023 | Nederland, Udenhout

Udenhout, zaterdag 17 juni 2023

Een tussendoortje.

Beste Allemaal,

Allereerst heel veel dank voor de fijne reacties en voor de vele lieve verjaardagswensen. Het was overweldigend.

Ik was ook heel blij met de laatste reactie van Leen en Coby. Dat is inderdaad heel lang geleden. Beste Leen en Coby zou ik jullie email of telefoonnummer mogen hebben dan kunnen we een keer op een meer persoonlijke manier contact hebben. Stuur het maar naar: p.lagarde@hotmail.com

De afgelopen weken heb ik nog steeds gezweefd en gedanst van geluk. En genoten van het heerlijke weer. Elke morgen ben ik rond zeven uur in de Loonse en Drunense duinen te vinden voor de dagelijkse route van een uur. Door de bossen en een helft door het zand. Heuvel op en heuvel af. De mooiste tijd van de dag. De vogels en de frisse lucht en niemand te bekennen.

Een uur waar je je gedachten de vrije loop kunt laten. Echt heerlijk.

Daarna wat werken in de tuin en toch langzaamaan voorbereidingen treffen voor de volgende reis.

Lezen over de geschiedenis van de landen die we gaan bezoeken, routes uitstippelen, nagaan wat we en niet mag in de landen die je bezoekt, de camper poetsen en na laten kijken, etcetera.

En ……. uitkijken naar 28 juni wanneer Susan weer op Schiphol landt. Ik weet al niet meer hoe vaak ik haar opgehaald heb maar het blijft altijd weer een bijzonder moment. En het is veel leuker om straks samen te genieten van de voorpret van ons nieuwe avontuur.

“DOEN WAT JE LEUK VINDT, IS VRIJHEID. LEUK VINDEN WAT JE DOET, IS GELUK”.

En dat wens ik iedereen.

Een warme groet en leef en geniet van de momenten die er toe doen.

Piet.