Een tussendoortje. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Een tussendoortje. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Een tussendoortje.

Door: piet

Blijf op de hoogte en volg piet

17 Juni 2023 | Nederland, Udenhout

Udenhout, zaterdag 17 juni 2023

Een tussendoortje.

Beste Allemaal,

Allereerst heel veel dank voor de fijne reacties en voor de vele lieve verjaardagswensen. Het was overweldigend.

Ik was ook heel blij met de laatste reactie van Leen en Coby. Dat is inderdaad heel lang geleden. Beste Leen en Coby zou ik jullie email of telefoonnummer mogen hebben dan kunnen we een keer op een meer persoonlijke manier contact hebben. Stuur het maar naar: p.lagarde@hotmail.com

De afgelopen weken heb ik nog steeds gezweefd en gedanst van geluk. En genoten van het heerlijke weer. Elke morgen ben ik rond zeven uur in de Loonse en Drunense duinen te vinden voor de dagelijkse route van een uur. Door de bossen en een helft door het zand. Heuvel op en heuvel af. De mooiste tijd van de dag. De vogels en de frisse lucht en niemand te bekennen.

Een uur waar je je gedachten de vrije loop kunt laten. Echt heerlijk.

Daarna wat werken in de tuin en toch langzaamaan voorbereidingen treffen voor de volgende reis.

Lezen over de geschiedenis van de landen die we gaan bezoeken, routes uitstippelen, nagaan wat we en niet mag in de landen die je bezoekt, de camper poetsen en na laten kijken, etcetera.

En ……. uitkijken naar 28 juni wanneer Susan weer op Schiphol landt. Ik weet al niet meer hoe vaak ik haar opgehaald heb maar het blijft altijd weer een bijzonder moment. En het is veel leuker om straks samen te genieten van de voorpret van ons nieuwe avontuur.

“DOEN WAT JE LEUK VINDT, IS VRIJHEID. LEUK VINDEN WAT JE DOET, IS GELUK”.

En dat wens ik iedereen.

Een warme groet en leef en geniet van de momenten die er toe doen.

Piet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

piet

Beste allemaal, Na 8000 prachtige kilometers door Nieuw Zeeland in 2008/2009 en 6000 facinerende en indrukwekkende kilometers door China, Vietnam, Cambodja en Laos in 2009/2010 begint in november mijn derde fietsavontuur. Deze keer zullen de vele (?) fietskilometers mij leiden door Birma (Myanmar), Thailand, Laos en Nepal. Ik hoop jullie weer regelmatig verslag te doen van al mijn avonturen. Voor nu een lieve leef en geniet groet. Piet

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 1994340

Voorgaande reizen:

10 Juli 2023 - 15 September 2023

Een echt avontuur.

06 Juni 2022 - 10 Augustus 2022

Op een andere manier.

24 September 2018 - 06 September 2019

Voor de tweede keer.

22 November 2017 - 06 Maart 2018

Acht in een?

05 Oktober 2016 - 16 Januari 2017

Naar de andere kant .....

11 September 2015 - 18 December 2015

Rondtrekken door midden Europa met de tent.

16 September 2014 - 17 December 2014

Op weg naar Afrika.

20 Mei 2012 - 24 Januari 2013

"Een lach kent alle talen"

27 September 2011 - 20 Januari 2012

Totaal anders maar .......

27 November 2010 - 27 Maart 2011

Het Vervolg

14 Oktober 2009 - 28 Maart 2010

Een nieuw avontuur

26 September 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: