Het laatste verslag vanuit Mexico City - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van piet lagarde - WaarBenJij.nu Het laatste verslag vanuit Mexico City - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Het laatste verslag vanuit Mexico City

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

05 Maart 2018 | Mexico, Mexico-stad

Het laatste verslag vanuit Mexico City.

Dag 101, 102, 103, 104, 105

Mexico City, vrijdag 2, zaterdag 3, zondag 4, maandag 5, dinsdag 6 maart 2018, 26 graden en blauwe lucht.

Beste allemaal,

Van uit Mexico City volgt hier het laatste verslag. Wij hebben een geweldige reis gehad. Ontzettend veel gezien, heel veel lieve en behulpzame mensen ontmoet. Het was een genot om dit stukje van de wereld te mogen bereizen.
Wat een overweldigende cultuur en natuur!!!!

Vanuit de Wilgenlaan zullen er met regelmaat nog wel verslagen gaan volgen. We gaan eerst bijkomen van alle indrukken en dan beginnen met de duizenden foto’s te organiseren. Vanuit deze foto’s komen de herinneringen weer heel sterk terug en de mooiste foto’s of de foto’s met een verhaal zal ik dan alsnog plaatsen.

Nu zijn we net terug van een prachtige tour naar een geweldige plek van de Azteken. Nu even wat rusten want we hebben honderden trappen beklommen. Vandaag en morgenvroeg onze bagage organiseren en wat ruimte maken in onze backpack door wat kleren achter te laten die versleten zijn en/of die wat te klein geworden zijn door al dat wassen en drogen.

Wij vonden het wel spannend de laatste weken omdat we in een actief aardbevingsgebied verblijven. Een maand geleden waren hier nog stevige aardbevingen. Ik kijk hier ook altijd naar de vluchtroutes en de verzamelpunten voordat ik in een gebouw verblijf. Elk gebouw heeft duidelijke bewegwijzering om je zo snel mogelijk naar buiten te krijgen. Daar vind je bordjes met een teken dat je je hier moet verzamelen. Vanmorgen hoorden we ook van de vrouwelijke gids dat men hier altijd met een bepaalde angst leeft vooral ook omdat aardbevingen zo onvoorspelbaar zijn.

Maar voor nu laat ik het hierbij en wil ik alle trouwe lezers van deze weblog heel hartelijke danken. Bedankt voor de reacties maar ook gewoon voor het delen van ons verhaal en foto’s.

Morgenavond naar huis en wij kijken er naar uit om iedereen weer te zien. Wij zijn benieuwd hoe Jasper, Djuna, Sterre en Nina weer gegroeid zijn.

Een extra warme groet en leef en geniet van de momenten die er echt toe doen.

Piet.

Helaas is het niet gelukt om gisteren foto’s te plaatsen. Misschien lukt het nu wel en anders later.

• 06 Maart 2018 - 00:18

Riette Teurlings:

Hallo Piet, dank voor de mooie verslagen ! Ik ben met jullie op reis geweest !
    Een goede terugreis groet,Riette

• 06 Maart 2018 - 11:10

Riek:

Mooie verhalen. Ik heb ook meegelifd met jullie vakantie. Kei goedkoop en toch mooie indrukken. Goede terugreis. Tot snel.

• 06 Maart 2018 - 11:40

Ria Koning:

Piet,
    Bedankt voor alle mooie foto's en verhalen. Ik heb ervan genoten.
    Nu goed uitrusten en genieten van je familie.
    Groetjes van Ria.

• 06 Maart 2018 - 12:53

Loes En Ted De Keijzer:

Dag Piet,

Voor de zoveelste keer hebben we weer met grote belangstelling jouw/jullie reis gevolgd. Ondanks de negatieve teneur van de reisadviezen van BuZa is alles voorspoedig verlopen. Gelukkig maar! Goede terugreis.

Loes en Ted de Keijzer

• 06 Maart 2018 - 13:12

Jolanda:

Wij hebben weer genoten van jullie prachtige reis! Een goede reis terug naar Udenhout.

• 06 Maart 2018 - 14:41

Hanny:

Wij ook op afstand meegereisd, groetjes uit Gennep.

• 06 Maart 2018 - 15:43

Aad Lagarde:

Hallo Piet, elke dag weer gekeken naar je reisverslag en de mooie foto's. Het was hard werken iedere dag vroeg op om bussen te pakken lijkt mij wel afzien. Veel lange busritten wat mij ook erg vermoeiend lijkt maar er was altijd weer wat te zien. Prachtige natuur en leuke/mooie plaatsen bezocht. Geweldig wat een ervaring. Goede reis naar huis en we kijken uit naar het vervolg.
    Groetjes uit Rotterdam

• 09 Maart 2018 - 09:29

Elly Teune:

Dag Piet,

We hebben weer genoten van je interessante verhalen en prachtige foto's. Hartelijk dank voor het delen daarvan.
    we wensen je een goede terugreis en een fijne hereniging met je kinderen en kleinkinderen!

Peter en Elly Teune

• 04 Juni 2018 - 07:39

Bart En Tineke :

Goede morgen Piet,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    De 7 doet zijn intrede, maar blijf het leven vieren!!!
    Wij vieren het mee, dankzij je mooie reisverhalen.
    Een fijne dag gewenst.
    groetjes uit Biezenmortel en je weet het: ....de thee is zo gezet....