Ingesneeuwd! - Reisverslag uit Debar, Macedonië van piet lagarde - WaarBenJij.nu Ingesneeuwd! - Reisverslag uit Debar, Macedonië van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Ingesneeuwd!

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

27 November 2015 | Macedonië, Debar

Debar, vrijdag 27 november 2015, 0 graden en sneeuw

Beste allemaal,

Gisterenmiddag aangekomen in Debar. In Macedonie.
Het was een meer dan mooie rit door de bergen. Het weer was prachtig. De weg was voor 70 procent redelijk maar die andere 30 procent was bar en boos. Diepe gaten weggeslagen stukken weg door de regenval van de afgelopen dagen. Maar hier zijn ze dat gewend. Bij de slechte stukken zoekt iedereen de beste manier om verder te komen. Dus vaak gaat het van de ene kant naar de andere kant.
Wij hebben de tijd dus wij genoten met volle teugen van de magnifieke omgeving.
Om twee uur kwamen in het hotel aan. Pas een jaar geleden geopend. Wij zouden hier maar een nacht blijven en dan doorrijden naar Skopje. Maar vanmorgen bij het ontbijt begon het heel hard te sneeuwen. De rit naar Skopje duurt voor ons minimaal 4 uur. En dan door de bergen. Wij besluiten om nog een dagje in het hotel te blijven en als het moet nog twee nachten want daarna schijnt het weer echt veel beter te worden. Het is ook koud. Rond de 0 graden overdag en - 3 in de nacht.
Maar het is van de andere kant fascinerend om zo tussen de besneeuwde bergtoppen te rijden.

Vandaag kan ik mooi de laatste verslagen bijwerken en ik ga toch proberen wat foto's te plaatsen.

Voor nu een warme groet en leef en geniet van de momenten.

Piet.

• 27 November 2015 - 11:47

Riek:

Ze kennen daar zeker geen sneeuwkettingen. Geniet

• 27 November 2015 - 13:44

Claartje:

klinkt heerlijk, Piet, dat ingesneeuwd zijn... ik hoop op een witte (ingesneeuwde) Kerst.
    liefs van Claartje

• 28 November 2015 - 11:14

Joke Robben:

Dank je wel Piet voor de felicitatie. Het was een prachtige dag . We hebben er van genoten. ook van het feest wat we hadden gegeven En Bernita was ook nog jarig. Dubbel feest.
    Piet en Susan geniet samen van jullie reizen. Ik hou het wel bij. mooi om te lezen .
    Groetjes Marinus en Joke Robben