Hiep hiep hoera!!!!!!!!!!!Hurray, hurray hurray!!! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Hiep hiep hoera!!!!!!!!!!!Hurray, hurray hurray!!! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Hiep hiep hoera!!!!!!!!!!!Hurray, hurray hurray!!!

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

07 Maart 2012 | Nederland, Udenhout

Udenhout, woensdag 7 januari 2012

Mamallapuram, zondag 1 januari 2012

Dear everyone,

Now I write a few words in English. yesterday I became a grandfather again. First Jasper, Djuna and now granddaughter Sterre. All is well. Also with Mama Bauke and Daddy Wouter and brother Jasper.
I know that many friends I make on my biketravels follow my stories. I am sorry I cann't translate all but I hope you enjoy the pictures.

Live and enjoy the days.

Piet

Beste allemaal,

"Het leven is een vlam die zichzelf voortdurend opbrandt, maar telkens weer aanwakkert wanneer er een nieuwe baby wordt geboren."

Ja hoor, gisteren is het nieuwe Wereldwondertje geboren. Voor de derde keer opa. Na Jasper en Djuna heb ik er een tweede kleindochter bij. STERRE is haar naam. 3520 gram en 52 cm lang EN heel knap.(zie de foto's als bewijs) Om 2 minuten over 3 was Sterre er. Anderhalf uur later kon ik haar al bewonderen. Mama Bauke, papa Wouter en broertje Jasper maken het goed. En nu kunnen ze thuis lekker gaan genieten. De achternaam van Sterre is Hart. Dus Sterre Hart welkom in de familie.
Bedankt voor alle reacties tot nu toe.

Uit ÉÉN stuk!!!!

Gisteren hebben jullie al een aantal bouwwerken kunnen bewonderen. Ik hoop dat ik jullie vandaag weer kan laten bewonderen en verwonderen. Wij hebben dat in ieder geval wel gedaan. Met open mond hebben wij daar rondgelopen.
WANT normaal worden de tempels opgebouwd met stukken graniet. Maar de meeste tempels en bouwwerken die we nu aanschouwden werden gehouwen uit één rots. Ook de leeuw en de olifant zijn uit één rots gehouwen.
The Five Rathas zijn 5 monolithische met sculpturen versierde tempels. Wij hebben die wel vaker gezien MAAR deze 5 zijn allemaal uit ÉÉN rots gehouwen.
Dus hier moet ÉÉN geweldig grote rots gelegen hebben en daar zijn deze figuren en tempels uit gehouwen. Dat moet een GIGANTISCH werk zijn geweest.
Dus als je deze foto's bekijkt moet je telkens denken dat het één rots geweest is.

De Krishna's butterball is één geweldig grote rotsblok waarvan je verwacht dat deze elk moment naar beneden kan rollen. Er worden ontelbare foto's gemaakt. Durf je eronder gaan te zitten? Foto's waar je laat zien dat je met één vinger de butterball van Krishna tegen kunt houden? Enzovoort.

Wij hebben wat afgeklauterd tussen al deze indrukwekkende rotsblokken en bouwwerken. Ook was het een paradijs voor klimgeiten.

Vandaag laten wij jullie genieten van al deze bouwwerken maar morgen gaan we weer terug maar dan bij de ochtendzon. Nog een paar dagen India want 3 januari vertrekken we naar Sri Lanka.

Voor nu een lieve leef en geniet groet.

Piet

• 07 Maart 2012 - 09:02

Femke:

Fantastisch!! Gefeliciteerd hele familie!
    x femke

• 07 Maart 2012 - 09:04

Riek:

Proficiat OPA. Foto ga ik dadelijk bekijken als ze er op staan.

• 07 Maart 2012 - 09:04

Elly Teune:

Dag Piet, van harte gefeliciteerd met de geboorte van kleindochter Sterre. Geweldig weer een gezond kleinkind erbij. Een wondertje en iets om dankbaar voor te zijn!
    Geniet ervan!
    Ook Bauke en Wouter van harte gefeliciteerd,

met vriendelijke groet,
    Peter en Elly Teune

• 07 Maart 2012 - 09:07

R.Rosmalen:

Geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!! Piet
    Van Harte Gefeliciteerd en wat een prachtige naam heeft ze gekregen.
    Ook voor Bauke en Wouter van harte proficiat met hun dochtertje.
    De foto's zijn bij mij niet doorgekomen
    Geniet er van Piet.
    Groetjes Ria

• 07 Maart 2012 - 09:12

Danielle (Arnhem):

Gefeliciteerd OMpa! :-)

• 07 Maart 2012 - 09:21

Jac Peeters:

Geweldig nieuws!!!
    Proficiat Ompa. (Ja Ompa eigenlijk op de tweede plaats na Bauke en Wouter natuurlijk!)
    Het was weer even geleden dat ik reageerde op alle reisverslagen van de laatste reis, maar dit prachtige nieuws mocht natuurlijk niet onbeantwoord blijven!
    Hartelijke groeten uit Hilvarenbeek!
    Jac en Hanneke

• 07 Maart 2012 - 09:36

Claartje:

heel hartelijk gefeliciteerd opa Piet, moeder Bauke, vader... (vergeten), broer Jasper en Sterre Hart! wat een prachtige naam: dat je de harten van vele mensen mag beroeren!
    dikke knuffel van Claartje

• 07 Maart 2012 - 09:46

Riek:

Ja wa'n schon kenje, zeggen ze weleens. Ze is al erg nieuwsgierig ja.
    Mooie foto's. Proficiat Bauke, Wouter en Jasper.

• 07 Maart 2012 - 10:00

Sharon - AWOL:

Gefeliciteerd Piet. Ze is inderdaad een knappe meid. Groet, Sharon - Asian Way Of Life

• 07 Maart 2012 - 10:22

André En Willemien:

Bauke, Wouter, Jasper en Piet: allemaal heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Sterre. Heel veel geluk met de kleine meid!

• 07 Maart 2012 - 10:36

Ria Koning:

Opa Piet,
    Van harte gefeliciteerd. Wat ontzettend fijn, dat alles goed gegaan is en nu ......genieten maar, met volle teugen. Mooie naam trouwens en een prachtig wonder weer.
    groetjes van Ria.

• 07 Maart 2012 - 12:47

Ria:

Dag Opa Piet,
    Geweldig leuk en een mooi meisje ze lijkt nu op Jasper haar grote broer.
    Piet zou je mij even het adres van Papa en Mama willen sturen op de mail.
    Dan kan ik hun een kaart sturen.
    Liefs Ria

• 07 Maart 2012 - 14:45

Susan:

Congraturations!!!! Piet, Bauker, Wouter, Jasper.
    Hello~ Sterre Hart! I hope to see you soon.
    She has a very nice and beautiful name!

• 07 Maart 2012 - 15:06

Lieske:

GEFELICITEERD !! Lief klein wereldwonder WELKOM !! XXXLieske

• 07 Maart 2012 - 15:06

Lieske:

GEFELICITEERD !! Lief klein wereldwonder WELKOM !! XXXLieske

• 07 Maart 2012 - 15:39

De Damwijkjes:

Na al die prachtige wereldwonderen die we op je foto's voorbij zien komen is toch toch wel weer het ECHTE wonder! Gefeliciteerd met Sterre, wat een mooie naam...feliciteer Bauke, Wouter en Jasper ook van ons.

Groetjes, Arthur, Ingrid, Amber en Ruben

• 07 Maart 2012 - 18:26

Herman En Hanny:

Piet, nogmaals gefeliciteerd met je kleindochter, inderdaad een mooi kindje en een mooie naam. Ook de felicitaties voor de verdere familie, Renato Sjoerd en Madelon en familie Hart. Geniet allemaal van dat nieuwe wereldburgertje.

• 07 Maart 2012 - 19:19

Corrie Van Baast:

Wat een heerlijk nieuws: BAUKE en WOUTER! Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter Sterre.
    Wat een mooi meisje en wat zullen jullie blij en trots zijn. Een rijkeluiswens. Voor Jasper een zusje erbij. Dat zal even wennen zijn voor hem. Hij is ineens de GROTE broer. Een mooie kraamtijd gewenst en een snel herstel in een warm voorjaar.
    En OMPA PIET, het is bijna niet te bevatten: De hele wereld met alle foto's kan niet tippen aan de babyfoto's van dit nieuwe kindje. Proficiat Piet en dat is weer Genieten met een grote G.
    En alles goed verlopen en helemaal gezond. Opgelucht en dankbaar.
    Vele roze groeten uit Berkel-Enschot.

• 07 Maart 2012 - 19:23

Marieke HART:

Vlak na jou kwamen wij ook in t ziekenhuis aan. Heerlijk om dat kleine schitterende nichtje te kunnen bewonderen! Trots dat we dezelfde achternaam delen. Liefs, Marieke

• 07 Maart 2012 - 19:44

Peter En Joke:

PROFICIAT
    met dit kleine wondertje.

• 07 Maart 2012 - 21:06

Yvonne En Wim.:

Dag Piet, hartelijk gefeliciteeerd met Sterre. Een hemelse naam en waarschijnlijk zal jij je nu ook wel enigszins hemels voelen. Wij wensen je vele - maar wel natuurlijk aardse- ompa uurtjes toe.
    Groetjes Yvonne en Wim.

• 07 Maart 2012 - 21:10

Riette Teurlings:

Hoi Piet, wat een lieve kleindochter ! van harte gefeliciteerd en geniet ervan !!
    groetjes jan en riette.

• 07 Maart 2012 - 21:42

Ine Seegers:

Piet van harte gefeliciteerd, met je 3de kleinkind Sterre. Onze felecitaties natuurlijk ook voor Bauke, Wouter en Jasper. Het is een mooi volmaakt meisje en voor onze begrippen al erg groot. Wat een geluk is dat dan toch. Wij wensen het jonge gezinnetje alle goeds toe en voor opa Piet veel mooie geniet momentjes hiervan.
    Grts. Marcel en Ine

• 08 Maart 2012 - 09:35

Sacha:

Gefeliciteerd met je kleindochter, weer een wereldplaatje erbij!

• 08 Maart 2012 - 11:05

Coby:

Piet geweldig,wat een prachtig kind en de naam is ook prachtig.
    Gefeliciteerd Opa geniet ervan.
    Piet zou je mij ook het adres willen doorsturen.
    Liefs je zusje Coby.

• 08 Maart 2012 - 12:43

An De Brouwer:

hoi piet van harte gefeliciteerd met je kleindochter.wat ziet ze er mooi uit bauke wouter en jasper gefeliciteerd groet an