Een kort verslag - Reisverslag uit Tissamaharama, Sri Lanka van piet lagarde - WaarBenJij.nu Een kort verslag - Reisverslag uit Tissamaharama, Sri Lanka van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Een kort verslag

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

15 Januari 2012 | Sri Lanka, Tissamaharama

Tissamaharama, zondag 15 januari 2012

Beste allemaal,

Onderstaand verslag schreef ik vrijdag de dertiende januari. Nu is het inmiddels zondag. Vrijdag wilde ik dit verslag versturen maar er was een stroomstoring van een uur en daarna was er geen internetverbinding meer. Gisteren zijn wij hier in Tissa.....aangekomen. Vanmorgen om 5 uur op safari geweest en hebben hier ontzettend van genoten. De foto's van de olifanten en de 2 luipaarden volgen een andere keer. Want ook deze computer vertoont zo zijn kuren. Men werkt hier met een telefoonlijn die niet altijd werkt of overbelast is. Dus ik denk dat de foto'd en andere verslagen vanuit Nederland verzonden gaan worden. Nog 54 dagen genieten en dan gaik weer op een andere manier genieten van alles wat mij dierbaar is.

Leef en geniet,

Piet

Het onderstaande had vrijdag verzonden moeten worden.

Vandaag moeten julie het doen met een kort verslag. De computer kan namelijk geen foto's plaatsen. Of zou het aan vrijdag de dertiende liggen.
Wij zijn gisteren in Ella aangekomen en zitten nu hoog in de bergen in een guesthouse met prachtige vergezichten.
Gisteren hebben we een weergaloos mooie treintocht van 3 uur door de bergen gemaakt. Onvergetelijke vergezichten die niet op de foto vast te leggen zijn. De trein moest naar het hoogste stationnetje van Sri Lanka. 1817 meter hoog. Dus dan gaat het ook heel langzaam en het weer was super. Echt onvergetelijk mooi. Morgen gaan we weer verder op weg naar het zuiden en gan daar naar het Natinaal Park Yale en hopen daar wilde olifanten voor onze lens te krijgen.

Het verslag en de foto's houden jullie te goed. Misschien wel vanuit Nederland want onze prachtige reis duurt nog maar 7 dagen!!!! En de laatste dagen zal het vooral organiseren van de bagage worden.

Maar ik wil Cees nog feliciteren met zijn verjaardag op 8 januari en Riek mijn zus en mijn trouwste supporter van het eerste uur kan het beste, je kunt het beste je nieuwe emailadres weer aanmelden bij mij weblog. dan ontvang je automatisch elk verslag via de email.

Beste allemaal leef en geniet van de momenten en een warme groet van ons vanuit de bergen van Ella.

Piet

• 15 Januari 2012 - 09:00

André En Willemien:

Geniet die laatste dagen dubbel!

Riek:

Hoi broer, hier ben ik. Ja, heb even een berichtje van Bauke gehad. Zij had het me geadviseerd en daarna zag ik het op je weblog. Zo dat gaat goed.
    Wij zijn vandaag naar Frankrijk gereden. Morgen komt de 1ste container naan voor Jordi vanuit Thailand. We gaan hem even helpen. Altijd spannend zo'n eeste vracht. Donderdag begint zijn 1ste beurs in Parijs voor zijn nieuwe zaak. Ben benieuwd. De eerste orders heeft hij al binnen. Leuk he.

• 15 Januari 2012 - 21:37

War raar, ik deed het maar 1 keer. Sorry hoor. hahahahaha

• 15 Januari 2012 - 21:53

Riek:

Ja, wij hebben een nieuw emailadres, dus heb ik zojuist de laatste 4 verslagen zitten lezen. De lezers zullen me wel gemist hebben, hahahaha.
    Maar nu ben ik weer lekker bij hoor.
    Iedereen nog een heel gelukkig maar vooral een gezond 2012 toegewenst. Beter laat dan nooit.
    Groetjes

• 19 Januari 2012 - 15:47

Herman En Hanny:

Fijn dat jullie zo'n geweldige tijd hebben gehad samen, weer een goeie thuiskomst toegewenst voor allebei. Herman Hanny en keetje