Een kort verslag - Reisverslag uit Tissamaharama, Sri Lanka van piet lagarde - WaarBenJij.nu Een kort verslag - Reisverslag uit Tissamaharama, Sri Lanka van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Een kort verslag

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

15 Januari 2012 | Sri Lanka, Tissamaharama

Tissamaharama, zondag 15 januari 2012

Beste allemaal,


Onderstaand verslag schreef ik vrijdag de dertiende januari. Nu is het inmiddels zondag. Vrijdag wilde ik dit verslag versturen maar er was een stroomstoring van een uur en daarna was er geen internetverbinding meer. Gisteren zijn wij hier in Tissa.....aangekomen. Vanmorgen om 5 uur op safari geweest en hebben hier ontzettend van genoten. De foto's van de olifanten en de 2 luipaarden volgen een andere keer. Want ook deze computer vertoont zo zijn kuren. Men werkt hier met een telefoonlijn die niet altijd werkt of overbelast is. Dus ik denk dat de foto'd en andere verslagen vanuit Nederland verzonden gaan worden. Nog 54 dagen genieten en dan gaik weer op een andere manier genieten van alles wat mij dierbaar is.

Leef en geniet,

Piet

Het onderstaande had vrijdag verzonden moeten worden.

Vandaag moeten julie het doen met een kort verslag. De computer kan namelijk geen foto's plaatsen. Of zou het aan vrijdag de dertiende liggen.
Wij zijn gisteren in Ella aangekomen en zitten nu hoog in de bergen in een guesthouse met prachtige vergezichten.
Gisteren hebben we een weergaloos mooie treintocht van 3 uur door de bergen gemaakt. Onvergetelijke vergezichten die niet op de foto vast te leggen zijn. De trein moest naar het hoogste stationnetje van Sri Lanka. 1817 meter hoog. Dus dan gaat het ook heel langzaam en het weer was super. Echt onvergetelijk mooi. Morgen gaan we weer verder op weg naar het zuiden en gan daar naar het Natinaal Park Yale en hopen daar wilde olifanten voor onze lens te krijgen.

Het verslag en de foto's houden jullie te goed. Misschien wel vanuit Nederland want onze prachtige reis duurt nog maar 7 dagen!!!! En de laatste dagen zal het vooral organiseren van de bagage worden.

Maar ik wil Cees nog feliciteren met zijn verjaardag op 8 januari en Riek mijn zus en mijn trouwste supporter van het eerste uur kan het beste, je kunt het beste je nieuwe emailadres weer aanmelden bij mij weblog. dan ontvang je automatisch elk verslag via de email.


Beste allemaal leef en geniet van de momenten en een warme groet van ons vanuit de bergen van Ella.


Piet









  • 15 Januari 2012 - 09:00

    André En Willemien:

    Geniet die laatste dagen dubbel!

  • 15 Januari 2012 - 21:36

    Riek:

    Hoi broer, hier ben ik. Ja, heb even een berichtje van Bauke gehad. Zij had het me geadviseerd en daarna zag ik het op je weblog. Zo dat gaat goed.
    Wij zijn vandaag naar Frankrijk gereden. Morgen komt de 1ste container naan voor Jordi vanuit Thailand. We gaan hem even helpen. Altijd spannend zo'n eeste vracht. Donderdag begint zijn 1ste beurs in Parijs voor zijn nieuwe zaak. Ben benieuwd. De eerste orders heeft hij al binnen. Leuk he.
    Nog enkele dagen, geniet samen en tot snel. Wij komen zondag terug.
    Groetjes van je zus en Tonnie.

  • 15 Januari 2012 - 21:36

    Riek:

    Hoi broer, hier ben ik. Ja, heb even een berichtje van Bauke gehad. Zij had het me geadviseerd en daarna zag ik het op je weblog. Zo dat gaat goed.
    Wij zijn vandaag naar Frankrijk gereden. Morgen komt de 1ste container naan voor Jordi vanuit Thailand. We gaan hem even helpen. Altijd spannend zo'n eeste vracht. Donderdag begint zijn 1ste beurs in Parijs voor zijn nieuwe zaak. Ben benieuwd. De eerste orders heeft hij al binnen. Leuk he.
    Nog enkele dagen, geniet samen en tot snel. Wij komen zondag terug.
    Groetjes van je zus en Tonnie.

  • 15 Januari 2012 - 21:36

    Riek:

    Hoi broer, hier ben ik. Ja, heb even een berichtje van Bauke gehad. Zij had het me geadviseerd en daarna zag ik het op je weblog. Zo dat gaat goed.
    Wij zijn vandaag naar Frankrijk gereden. Morgen komt de 1ste container naan voor Jordi vanuit Thailand. We gaan hem even helpen. Altijd spannend zo'n eeste vracht. Donderdag begint zijn 1ste beurs in Parijs voor zijn nieuwe zaak. Ben benieuwd. De eerste orders heeft hij al binnen. Leuk he.
    Nog enkele dagen, geniet samen en tot snel. Wij komen zondag terug.
    Groetjes van je zus en Tonnie.

  • 15 Januari 2012 - 21:36

    Riek:

    Hoi broer, hier ben ik. Ja, heb even een berichtje van Bauke gehad. Zij had het me geadviseerd en daarna zag ik het op je weblog. Zo dat gaat goed.
    Wij zijn vandaag naar Frankrijk gereden. Morgen komt de 1ste container naan voor Jordi vanuit Thailand. We gaan hem even helpen. Altijd spannend zo'n eeste vracht. Donderdag begint zijn 1ste beurs in Parijs voor zijn nieuwe zaak. Ben benieuwd. De eerste orders heeft hij al binnen. Leuk he.
    Nog enkele dagen, geniet samen en tot snel. Wij komen zondag terug.
    Groetjes van je zus en Tonnie.

  • 15 Januari 2012 - 21:37

    Riek:

    War raar, ik deed het maar 1 keer. Sorry hoor. hahahahaha

  • 15 Januari 2012 - 21:53

    Riek:

    Ja, wij hebben een nieuw emailadres, dus heb ik zojuist de laatste 4 verslagen zitten lezen. De lezers zullen me wel gemist hebben, hahahaha.
    Maar nu ben ik weer lekker bij hoor.
    Iedereen nog een heel gelukkig maar vooral een gezond 2012 toegewenst. Beter laat dan nooit.
    Groetjes

  • 19 Januari 2012 - 15:47

    Herman En Hanny:

    Fijn dat jullie zo'n geweldige tijd hebben gehad samen, weer een goeie thuiskomst toegewenst voor allebei. Herman Hanny en keetje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

piet

Beste allemaal, Na 8000 prachtige kilometers door Nieuw Zeeland in 2008/2009 en 6000 facinerende en indrukwekkende kilometers door China, Vietnam, Cambodja en Laos in 2009/2010 begint in november mijn derde fietsavontuur. Deze keer zullen de vele (?) fietskilometers mij leiden door Birma (Myanmar), Thailand, Laos en Nepal. Ik hoop jullie weer regelmatig verslag te doen van al mijn avonturen. Voor nu een lieve leef en geniet groet. Piet

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 1990437

Voorgaande reizen:

10 Juli 2023 - 15 September 2023

Een echt avontuur.

06 Juni 2022 - 10 Augustus 2022

Op een andere manier.

24 September 2018 - 06 September 2019

Voor de tweede keer.

22 November 2017 - 06 Maart 2018

Acht in een?

05 Oktober 2016 - 16 Januari 2017

Naar de andere kant .....

11 September 2015 - 18 December 2015

Rondtrekken door midden Europa met de tent.

16 September 2014 - 17 December 2014

Op weg naar Afrika.

20 Mei 2012 - 24 Januari 2013

"Een lach kent alle talen"

27 September 2011 - 20 Januari 2012

Totaal anders maar .......

27 November 2010 - 27 Maart 2011

Het Vervolg

14 Oktober 2009 - 28 Maart 2010

Een nieuw avontuur

26 September 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: