Het danst op de weg. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van piet lagarde - WaarBenJij.nu Het danst op de weg. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Het danst op de weg.

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

05 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Khemmarat, zaterdag 5 februari 2011

dear everyone,

Today a warm and hot day again. 38 degrees. The way was hilly bit my legs are good so at 12 oclock I came in Khemmarat, 86 kilometer today. Tomorrow it became a heavy day because I must bike than 130 kilometer. But that hear you tomorrow.
My legs is no problem it is more my butt. But after a while you are used on that.

For now live and enjoy the days.

Piet

Beste allemaal,

Jullie kennen dat wel als het heel heet is dan zie je het voor je allemaal dansen. Vooral op het zwarte asfalt zie je de lucht trillen en opstijgen. Nou dat was vandaag al vroeg. Want het is nu 2 uur en al 38 graden. Maar op de fiets is dat heerlijk.
Om half 7 zat ik al op de fiets en voordat het warm begint te worden heb ik er al 35 kilometer opzitten.

eerst even de 7 eleven binnen voor Yoghurt and chocolade en wat drinken en toen ik nog net de sunrise zien. Super mooi. De weg was behoorlijk heuvelachtig vandaag maar om 12 uur reed ik Khemmarat binnen.
En precies in Khemmarat liet een andere Piet mij schrikken. Hij was mij op zijn motor achterna gereden en wij hebben samen gegeten en wat gekletst. Nu gaat hij weer verder en volgende week zondag gaat hij weer naar huis.
Bas heb ik niet meer gezien dus die zal er een dagje langer over willen doen.

Ja Ted ik volg de route vann Awol, Een mooie rustige route langs de Mekong , ook al zie je die maar af en toe. Het is wel een grote afstand morgen maar toch ga ik het proberen want ik wil mijn doel maandag gaan halen.

Dus beste mensen ik ga een paar uurtjes rusten, niet voor mijn benen maar vooral voor mijn achterwerk.

Voor nu een lieve leef en geniet groet vanuit een heet Khemmarat.

Piet

O ja foto's plaatsen lukt op deze computers niet. Dus dat doen we morgen dan maar.

• 05 Februari 2011 - 08:01

Riek En Tonnie:

Ja ik zie het toch, het berichtje. Wat leuk die skype vanmorgen. Wat een blij gezicht heb je. Alles is naar wens zo te zien. Je geniet volop. Jammer dat we geen geluid hadden, jij kon mij wel verstaan, dus oke. Doe maar lekker rusten en geniet van de zondag.
    Groetjes en bedankt voor de skype
    Je zus

• 05 Februari 2011 - 12:03

Wil, Rita En Sander:

hallo Piet,

Zonder dat je het weet, heb ik vanochtend de nodige aandacht aan je besteed. Het was er de afgelopen 2 weken niet van gekomen maar na het sporten en de mannenclub heb ik twee uurtjes achter de computer gezeten en al je verhalen gelezen en je mooie foto's gezien. Er zaten weer enkele mooie tussen waarvan we er weer één in onze kamer kunnen hangen. Maar............ volgens mij bewaar jij echt de mooiste foto's voor thuis. We zullen het later dit jaar zien als je fotoboeken gereed zijn. Frans is bijna klaar met de muur. Alleen aan onze kant moet het nog gevoegd worden. Opzichter Koos is ook weer terug van vakantie en moet maandag a.s. de orders over het voegwerk weer uitdelen. Zo zie je maar weer, hier gaat alles ook gewoon door.
    Fiets met veel genoegen, let op jezelf en nog vele mooie vergezichten en ontmoetingen toegewenst.
    Groeten, Wil.

• 05 Februari 2011 - 20:25

Herman En Hanny :

Hoi Piet, na een heerlijke rustige verjaardag met z'n tweetjes, een heerlijk dagje weg en s'avonds lekker uit eten gaan we weer een nieuw jaar beginnen. Hier al 2 dagen behoorlijk storm, lijkt meer op de herfst dan op de naderende lente. Geniet weer van de volgende fase, lieve groeten uit Gennep.

• 13 Maart 2011 - 13:54

Piet Stolk:

eindelijk naar katmandoe gevlogen hollandse piet. is aan zijn oog geopereerd alles oke ben weer veilig in nederland blijf je online volgen .
    groeten motorfiets piet uit kemarath