Kantoke dinner - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van piet lagarde - WaarBenJij.nu Kantoke dinner - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Kantoke dinner

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

05 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Chiang Mai, woensdag 5 januari 2011

Dear everyone,

When I am not biking my reports become shorter. But it was a nice day in Chiang Mai and visite some very nice temples and had a very nice evening With a dinner and Thais dance. Tomoorow only one day in Chiang Mai and then again on the bike.

So have a nice day and live and enjoy the little moments.

Piet

Beste allemaal,

Vandaag een kort verslag want mijn " trouwe vriend" heeft nog een rustdag.
Morgen even de omgeving verkennen om vrijdag weer mijn reis te vervolgen en daar krijg ik weer zin in.
Het is alsof alle toeristen hier vandaag aan gekomen zijn maar zo schijnt het in het hoogseizoen elke dag te zijn. Straten vol met reisbureautjes en bijna deur aan deur Thaise massages.
Maar mijn benen zijn nog soepel dus laat ik de massages nog even aan mij voorbijgaan.
Vanmorgenn de was opgehaald en kan ik weer schoon en wel de stad in en vrijdag de fiets weer op.
Een paar dagen stad is genoeg voor mij en ik ben blij dat ik juist hier een fijn gezelschap aan Susan heb. Vandaag samen tempels bekeken en vanavond naar Kantoke dinner geweest met Thaise dans en folklore. Heel leuk en ontspannen. Morgen gaan we ook nog een aantal interessante plaatsen buiten Chianf Mai bezoeken en dan vrijdag richting Chiang Rai.

Maar zo kunnen jullie ook even bijlezen en even op adem komen van al mijn verslagen en foto's uit Birma.

Bedankt voor alle fijne reacties.

Leef en geniet van de kleine dingen.

Piet







  • 05 Januari 2011 - 17:11

    Annie Berkel-Enschot:

    Hoi Piet,weer van die prachtige foto's.
    je geniet en wel goed voor jezelf zorgen,anders kom je staks terug en heb je geen vet meer op je botten.
    lieve groeten uit een zonnig koud nederland.

  • 05 Januari 2011 - 17:34

    Bauke:

    Pap, die Thaise massage is juist heel leuk om mee te maken!!! Toch iets bijzonders! Niet alleen functioneel voor je kuiten maar ook beetje integratie!

  • 05 Januari 2011 - 20:42

    Herman En Hanny:

    Piet, ik merk dat je na een paar dagen rust weer verder wilt, maar even bijkomen is niet verkeerd.
    Daaaaag

  • 05 Januari 2011 - 22:24

    Bauke:

    Je hebt trouwens wel een belofte gedaan over onthullingen waarom je zo snel in chang mai wilde zijn... Ine, riek en Hanny zijn erg benieuwd. Was het Sharon?
    Wij zijn net naar Mary poolijs geweest! Echt heeeel leuk!!!
    Kus

  • 05 Januari 2011 - 23:36

    Bauke:

    Bedoelde Mary poppins....al die computers die uit zichzelf gaan denken, die maken het niet makkelijker! :)

  • 06 Januari 2011 - 15:37

    Riek:

    Sorry, ik was deze brief vergeten te beantwoorden.
    Bauke wie is Sharon?
    Wij weten het nog niet.
    Riek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

piet

Beste allemaal, Na 8000 prachtige kilometers door Nieuw Zeeland in 2008/2009 en 6000 facinerende en indrukwekkende kilometers door China, Vietnam, Cambodja en Laos in 2009/2010 begint in november mijn derde fietsavontuur. Deze keer zullen de vele (?) fietskilometers mij leiden door Birma (Myanmar), Thailand, Laos en Nepal. Ik hoop jullie weer regelmatig verslag te doen van al mijn avonturen. Voor nu een lieve leef en geniet groet. Piet

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 1987627

Voorgaande reizen:

10 Juli 2023 - 15 September 2023

Een echt avontuur.

06 Juni 2022 - 10 Augustus 2022

Op een andere manier.

24 September 2018 - 06 September 2019

Voor de tweede keer.

22 November 2017 - 06 Maart 2018

Acht in een?

05 Oktober 2016 - 16 Januari 2017

Naar de andere kant .....

11 September 2015 - 18 December 2015

Rondtrekken door midden Europa met de tent.

16 September 2014 - 17 December 2014

Op weg naar Afrika.

20 Mei 2012 - 24 Januari 2013

"Een lach kent alle talen"

27 September 2011 - 20 Januari 2012

Totaal anders maar .......

27 November 2010 - 27 Maart 2011

Het Vervolg

14 Oktober 2009 - 28 Maart 2010

Een nieuw avontuur

26 September 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: