Kantoke dinner - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van piet lagarde - WaarBenJij.nu Kantoke dinner - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Kantoke dinner

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

05 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Chiang Mai, woensdag 5 januari 2011

Dear everyone,

When I am not biking my reports become shorter. But it was a nice day in Chiang Mai and visite some very nice temples and had a very nice evening With a dinner and Thais dance. Tomoorow only one day in Chiang Mai and then again on the bike.

So have a nice day and live and enjoy the little moments.

Piet

Beste allemaal,

Vandaag een kort verslag want mijn " trouwe vriend" heeft nog een rustdag.
Morgen even de omgeving verkennen om vrijdag weer mijn reis te vervolgen en daar krijg ik weer zin in.
Het is alsof alle toeristen hier vandaag aan gekomen zijn maar zo schijnt het in het hoogseizoen elke dag te zijn. Straten vol met reisbureautjes en bijna deur aan deur Thaise massages.
Maar mijn benen zijn nog soepel dus laat ik de massages nog even aan mij voorbijgaan.
Vanmorgenn de was opgehaald en kan ik weer schoon en wel de stad in en vrijdag de fiets weer op.
Een paar dagen stad is genoeg voor mij en ik ben blij dat ik juist hier een fijn gezelschap aan Susan heb. Vandaag samen tempels bekeken en vanavond naar Kantoke dinner geweest met Thaise dans en folklore. Heel leuk en ontspannen. Morgen gaan we ook nog een aantal interessante plaatsen buiten Chianf Mai bezoeken en dan vrijdag richting Chiang Rai.

Maar zo kunnen jullie ook even bijlezen en even op adem komen van al mijn verslagen en foto's uit Birma.

Bedankt voor alle fijne reacties.

Leef en geniet van de kleine dingen.

Piet

• 05 Januari 2011 - 17:11

Annie Berkel-Enschot:

Hoi Piet,weer van die prachtige foto's.
    je geniet en wel goed voor jezelf zorgen,anders kom je staks terug en heb je geen vet meer op je botten.
    lieve groeten uit een zonnig koud nederland.

• 05 Januari 2011 - 17:34

Bauke:

Pap, die Thaise massage is juist heel leuk om mee te maken!!! Toch iets bijzonders! Niet alleen functioneel voor je kuiten maar ook beetje integratie!

• 05 Januari 2011 - 20:42

Herman En Hanny:

Piet, ik merk dat je na een paar dagen rust weer verder wilt, maar even bijkomen is niet verkeerd.
    Daaaaag

• 05 Januari 2011 - 22:24

Bauke:

Je hebt trouwens wel een belofte gedaan over onthullingen waarom je zo snel in chang mai wilde zijn... Ine, riek en Hanny zijn erg benieuwd. Was het Sharon?
    Wij zijn net naar Mary poolijs geweest! Echt heeeel leuk!!!
    Kus

• 05 Januari 2011 - 23:36

Bauke:

Bedoelde Mary poppins....al die computers die uit zichzelf gaan denken, die maken het niet makkelijker! :)

• 06 Januari 2011 - 15:37

Riek:

Sorry, ik was deze brief vergeten te beantwoorden.
    Bauke wie is Sharon?
    Wij weten het nog niet.