Zo gaat het niet lukken, - Reisverslag uit Thazi, Myanmar van piet lagarde - WaarBenJij.nu Zo gaat het niet lukken, - Reisverslag uit Thazi, Myanmar van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Zo gaat het niet lukken,

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

22 December 2010 | Myanmar, Thazi

Thazi, woensdag 15 december 2010

Beste allemaal,

Even een kort berichtje vanuit Mandalay. het is nu 6 uur in de morgen en om half 7 ga ik weer de fiets op met Hlaing Pwa. Wat er gisteren gebeurd is, is echt weer zo onverwachts en onvoorstelbaar dat ik niet genoeg woorden heb om dat allemaal te beschrijven. Nee zo lukt het me nooit al die achterstand in te halen. Ben benieuwd wat mij vandaag weer ga overkomen. Probeer vanmiddag zeker nog een verhaal teschrijven.

Ik begin alvast om jullie super kerstdagen toe te wensen. Succes met alle voor bereidingen maar vooral leef en geniet van de kleine dingen.

O ja Bauke en Wouter kunnen jullie een paar foto's van Djuna en Jasper op de site plaatsen dat werkt hier sneller en gemakkelijker.

Piet

• 22 December 2010 - 01:41

Hans:

Hoi Piet,

Merry X-mas to you too!! Vooral een veilig fietsavontuur en hele mooie ervaringen toegewenst!

• 22 December 2010 - 06:07

Hlaing Pwa:

nice to meet you

• 22 December 2010 - 06:21

Piet:

Beste mensen ik zit hier met Hlaing Pwa achter de computer en leer hem hoe hij in contact met mij kan blijven. Ben de hele morgen met hem op de fiets geweest en met de boot naar Mingon. Hij is zo gastvrij maar ook e hele familie van Hlaing Pwa. Dadelijk ga ik eten bij deze familie en daarna moet ik afscheid nemen. Isnik snik) Maar hlaing Pwa wil dat ik jullie de groeten doe en jullie allemaal een heel fijn Kerstfeest wenst namens zijn hele familie,

Dus groetjes van Hlaing Pwa.

• 22 December 2010 - 08:32

Riek:

Goedemorgen, wat heb je nu weer meegemaakt.
    Groetjes
    je zus

• 22 December 2010 - 09:34

For Hlaing Pwa:

Hello Hlaing,
    Welcome to this site. Great you can follow my father like this, isn't it?
    Thanks for giving him a wonderful time in your beautiful country!
    Greetings from Piet's daughter, Bauke

• 22 December 2010 - 09:53

Annie Berkel-Enschot:

Hoi Piet ben benieuwd,wat je nog allemaal tegenkomt.
    Succes met alles.
    Lieve groet,
    Annie

• 22 December 2010 - 10:56

Djuna:

Hallo lieve Ompa, jij ook een hele fijne kerst! Ik ben vandaag bij de GGD geweest en ik was 4950 en 57 cm!! In bijna 5 weken dus een kilo aangekomen. Ik ben dol op slagroom... ; )
    Knuffel D

• 22 December 2010 - 15:39

Herman En Hanny:

Ook fijne kerstdagen zullen we maar zeggen, ik weet niet of je er iets van merkt.

• 23 December 2010 - 16:12

Elly Teune:

Dag Piet, wij genieten weer enorm van je verslagen. We hebben bewondering voor je discipline om de verslagen bij ons in Nederland te krijgen. Geweldig!
    Wij wensen jou mooie ontmoetingen met Kerstmis en al het goede voor 2011!

Peter en Elly Teune

• 23 December 2010 - 21:03

Claartje:

lieve Piet,
    een mooie kerst, wherever you are en:
    een wonderbaar super-geniet-jaar voor jou gewenst!
    dikke knuffel van C & A