Nieuw leven!!!!! Hiephiephoera. New life !!!!! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Nieuw leven!!!!! Hiephiephoera. New life !!!!! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Nieuw leven!!!!! Hiephiephoera. New life !!!!!

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

20 November 2010 | Nederland, Udenhout

Udenhout, 20 november 2010

Dear everyone,

YES!!!! A granddaughter!!!!!
Yesterday, 19 of November at 8.18 hours is borned: DJUNA, 3800 gr.,
blond hair and very beautiful. All is well with her and her very proud parents. I am glad I leave my country one week later so I can see her this week several times more.

So thanks for your sympathize with my granddaughter DJUNA.

Warm greetings and live and enjoy the days.

Beste allemaal,

Een nieuwe baby is als een begin van alle dingen, van verbazing, van hoop en van een droom van mogelijkheden.

En dat ben jij DJUNA, Anna, Cornelia.

3800 gram, blond en geboren op 19 november 2010 on 8.18 uur.
En je trotse ouders zijn Sjoerd en Madelon.

Wat een overweldigend moment Djuna om jou gisteren zo te mogen "ontmoeten" en je van het ziekenhuis naar jouw thuis in de Blasiusstraat te mogen brengen.

Een moment ook dat je nog meer doet beseffen dat het leven een vlam is die zichzelf voortdurend opbrandt maar die telkens weer aanwakkert wanneer er een nieuw wondertje geboren wordt.

Lieve Djuna, je bent er. Alles veranderend dat nog komen gaat. Het lukte jou zelfs om dat nog voor je geboorte te doen. Maar wat ben ik blij dat ik mijn reis nog een weekje kon verzetten zodat ik je deze week nog een aantal keren kan komen bewonderen.

Beste allemaal, een kleinzoon Jasper en nu nog een kleindochter Djuna. Wat een geweldig bezit. Wat zullen jullie intens met mij meefietsen én wat hoop ik nog vele van mijn verhalen en fotoboeken met jullie te mogen delen. En ik hoop jullie ook nog veel te kunnen meegeven van jullie fantastiche oma Conny. Wat zou zij ongelooflijk blij en trots geweest zijn met jullie.

Maar nú Jasper en Djuna wens ik jullie zoveel geluk toe, en waar jullie en ik ook mogen zijn en wat wij ook mogen doen, er zal in mijn leven geen dag verstrijken dat ik niet het allerbeste wens voor jullie
mijn kleine Wondertjes.

Beste allemaal, bedankt voor de vele fijne reacties en het enthousiate meeleven. Een aantal mensen vragen naar het adres van Djuna. Blasiusstraat 16,3 hoog,1091 CR, Amsterdam

Een warme groet voor iedereen en leef en geniet van de momenten. Maar vandaag een extra dikke knuffel voor Djuna en Jasper van:
een supertrotse ompa Piet.

Komende week plaats ik natuurlijk nog meer foto's van Djuna.

• 20 November 2010 - 13:55

Tonnie En Riek:

Blij in Normandie het grote nieuws al te horen gisteren broer. Proficiat met je kleindochter Djuna. Wat een stevige dame he. Geniet van haar deze week nog en daarna natuurlijk. Dan pak je de draad weer op tot.....msschien weer een nieuw avontuur.Wij komen net thuis uit Normandie voor een Carnavalfeest vanavond.
    P.S. Madelon en Sjoerd, Proficiat met Djuna.

• 20 November 2010 - 14:03

Jan En Pieta Jooren:

Proficiat Ompa. Het is je dus maar weer gelukt!. Weer iemand meer om straks aan te denken onder het fietsen. Houdt je wel het verkeer in de gaten!
    Nog een heel plezierige week met het nieuwe kleinkind en volgende week goede vlucht(en)

Pieta en Jan.

• 20 November 2010 - 14:07

Ria.R:

Wat een fantastisch nieuws Piet. Dat was het wachten waard. Van harte gefeliciteerd ook voor de kersverse en trotse ouders Madelon en Sjoerd. Nu weet je weer waar je voor terug komt over een paar maanden. Goed dat je nog hier was en geniet er maar zoveel mogelijk van.
    Nogmaals proficiat Piet, Ria

• 20 November 2010 - 14:20

André En Willemien:

Geweldig nieuws Piet! Van harte proficiat met je kleindochter. Dat wordt een week volop genieten, voordat je weer vertrekt voor het volgende avontuur.
    Sjoerd en Madelon: veel geluk met de kleine meid.
    André en Willemein

• 20 November 2010 - 14:39

Henk En Elly Robben:

Piet, heel hartelijk gefeliciteerd met je kleindochter.
    Madelon en Sjoerd, ook gefeliciteerd.
    Piet geniet nog enkele dagen van je nieuwe aanwinst en dan een geweldige reis toegewenst.

• 20 November 2010 - 14:41

Wim En Marjan:

Piet, we spraken elkaar zojuist in de tuin.
    Een trotse opa die het grote nieuws kwam vertellen, de geboorte van zijn kleindochter DJUNA. Nogmaals hartelijk gefeliciteerd namens ons allemaal.
    Wij wensen je tevens het allerbeste op je nieuwe reis. De geboorte van je kleindochter is een extra reden om in het voorjaar gezond terug te komen.

Wim, Marjan, Mark en Monique

• 20 November 2010 - 14:46

Elly En Ger Fleuren:

Geweldig gefeliciteerd Ompa Piet met je geweldige kleindochter.
    Echt een wondertje zoals je zelf altijd zegt.
    En nu de volle concentratie op je nieuwe fietsavontuur.
    We blijven je volgen!

• 20 November 2010 - 14:51

Annie Berkel-Enschot:

Proficiat gelukkige Ompa,ik wens je veel geluk met dit wondertje.
    Geniet er nog van nu je nog thuis bent.
    Als je terug komt dan ken je haar niet meer terug.Fijn dat je via deze media contact kunt houden.
    Groetjes,
    Annie

• 20 November 2010 - 16:11

Jac Peeters:

Wat kan dieje 'ompa' toch schrijven! HARTROEREND, om maar eens met een woord van 'onze pa' te zeggen. Ompa Piet, Papa Sjoerd en Mama Madelon (wat een leuke alliteratie) , we wensen jullie welgemeend proficiat en hopen écht van harte dat jullie een geweldige tijd zullen mogen gaan krijgen, want ... uit ervaring weet ik dat het mooiste wat je kan overkomen de geboorte van je kind is! En misschien, maar dat weet ik nog niet, is de geboorte van je kleinkind wel nét zo mooi! (Maar die vraag kan 'd'n Ompa' natuurlijk wel beantwoorden.
    Heel veel geluk gewenst en heel veel groeten uit Hilvarenbeek, Jac en Hanneke

• 20 November 2010 - 16:17

Lenie V. Den Bogaard:

Dag Piet,

Van harte geluk gewenst met de geboorte van je kleindochter.
    Geniet er nog maar even van en voor de rest een goede reis.
    Lenie

• 20 November 2010 - 16:44

Walter, Anja En Simo:

Wauw, wat een mooi kindje! Ze liet niet voor niets op zich wachten, was nog met haar beauty-slaapje bezig, dat was het natuurlijk!
    Piet, wat zul jij een trotse ompa zijn. Gefeliciteerd!

Walter, Anja, Simone.

• 20 November 2010 - 17:30

Mirjam Verschuuren:

Nou Ompa Piet, onze hartelijke gelukwensen !
    Fijn dat je nu een volle week hebt om haar nog te leren kennen.
    Ook fijn voor papa Sjoerd en mama Madelon, toch ?
    Felicitaties namens ons,voor jou en ook voor paps en mams en alle anderen. Heel veel geluk !
    Voor volgende week: een hele goede reis, Piet....!

• 20 November 2010 - 18:55

Bart En Tineke:

Hallo Piet,
    Van harte proficiat met de geboorte van je prachtige kleindochter Djuna.
    Ook natuurlijk ook een hartelijke felicitatie aan Sjoerd en Madelon. Jullie hebben mogen ervaren dat de wonderen echt nog niet de wereld uit zijn.
    Nu lekker een weekje genieten van dit kleine grote wonder Piet. Wat fijn dat ze al lekker thuis zijn. Dat loopt toch gemakkelijker binnen.
    Een kleinzoon en een kleindochter: wat een rijkdom Piet!!!
    We wensen je een goede reis en...............gezond weer terug.

• 20 November 2010 - 20:10

Ans:

Hé lieve Piet,proficiat met je mooie kleindochter,ook Sjoerd en Madelon proficiat met jullie mooie dochter.Gelukkig is ze nog optijd geboren zodat je je nu met nieuwe energie kan voorbereiden voor je vertrek van alweer een mooie reis.Nogmaaks proficiat

• 20 November 2010 - 21:33

Bauke:

En ik ben de trotse tante!!!!!!!!!!!!!!! Het is een superschatje!!!! Voelde meteen helemaal vertrouwd!!

• 20 November 2010 - 23:17

Riette Teurlings:

Ha Piet, geweldig een kleindochter, van harte gefeliciteerd en ook madelon en sjoerd en tante bauke.
    geniet nog een weekje samen en dan een goede reis!!groetjes jan en riette.

• 21 November 2010 - 06:56

Lieske:

Prachtig nieuws! Alle goeds geluk gezondheid en vooral plezier samen!GEFELICITEERD XLieske

• 21 November 2010 - 07:50

Ria Koning:

Piet,
    Van harte jongen! Wat fijn, dat je je reis nog even hebt uitgesteld, want dit wil toch niemand missen he? Ga er maar zo vaak mogelijk naar toe deze week. Genieten van het kleine meisje.
    Wat een rijkdom, daar kan niets tegen op.
    Groetjes van Ria.

• 21 November 2010 - 09:28

Henk En Lia:

Proficiat Ompa Piet met de geboorte van je kleindochter Djuna. Wij wensen haar een mooie toekomst toe.
    Beste Piet, wij wensen jou een hele fijne reis met vele hartverwarmende ontmoetingen. Geniet ervan !

• 21 November 2010 - 09:50

Claartje:

Wat een geweldig mooi nieuws!
    En wat een mooie (Indische?) naam!
    Fijn dat jullie deze week samen kunnen genieten.
    Wat lijkt je zoon op jou, Piet!
    Liefs en veel moois gewenst voor Djuna!
    van Claartje

• 21 November 2010 - 10:10

Herman En Hanny:

Lieve broer, Madelon en Sjoerd,
    Wat een geweldig nieuws na dat lange wachten. Heel veel gezondheid en geluk voor jullie allemaal!!!!! Herman en Hanny

• 21 November 2010 - 10:34

Ger En Maria:

Beste Piet,

Van harte gefeliciteerd met zo'n prachtige kleindochter, wat een geluk.
    Wat dit betekent besef je pas als je zelf kleinkinderen hebt, wij hebben er ook 2 dus wij kennen dat gevoel. Wat zal er een spanning van je afgevallen zijn nu de geboorte achter de rug is. Wij zaten al in spanning of de 1 week uitstel wel genoeg was.
    Geniet deze week nog lekker van je kinderen en kleinkinderen.
    Nu weer de grote reis, Piet wij wensen je alle geluk onderweg en pas goed op jezelf. We blijven je volgen.

Groetjes,

Ger en Maria uit Stiphout

• 21 November 2010 - 11:52

Hans & Marja:

Oprechte gelukwensen uit het mooie Kerala. Heerlijk om je reis met zo'n prachtig geschenk te kunnen aanvangen. Hans & Marja

• 21 November 2010 - 12:38

Coby:

Geweldig Opa piet,hartelijk gefeliciteerd,weer een wondertje erbij.
    Geniet extra deze week,liefs Coby uit Ede.

• 21 November 2010 - 14:26

MartienTruus Linders:

Proficiat met de geboorte van je
    kleindochter DJUNA,het is weer een groot wonder,geniet er van,en natuurlijk ook van je kleinzoontje.
    En verder wensen we jou een hele fijne reis.
    Groetjes uit Overloon.

• 21 November 2010 - 14:49

Herman^& Petra:

Beste Piet,

Van harte gefeliciteerd met je kleindochter. De kleinkinderen bezitten in elk geval wel het vermogen om allerhande reisplannen in de war te gooien ! Eigen willetje, dat belooft nog wat ! Geniet deze week. En voor de 27e: een goede reis gewenst. Pas goed op jezelf, Geniet ervan en kom veilig terug !
    Liefs
    Herman & Petra
    Veenendaal

• 21 November 2010 - 22:02

Carmen:

Wouh...... fantastisch! Gefeliciteerd en geniet er allemaal van!

Dion en Carmen

• 22 November 2010 - 11:15

Niels, A-M En Stan:

Van harte gefeliciteerd met je kleindochter! Nog een hele fijne week samen!

Niels, Anne-Marie en Stan

• 22 November 2010 - 11:41

Rika:

Hallo Piet,
    Op het moment dat we het goede bericht lezen, is Djuna al 3 dagen. Wat een opluchting voor jou, haar ouders en familie dat ze geboren is en dat alles goed is met haar! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Djuna. Geniet deze week van haar en succes met de laatste voorbereidingen voor je vertrek.
    Frans en Rika

• 22 November 2010 - 12:06

Margriet:

Hoi Ompa Piet, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter. Sjoerd en Madelon jullie ook van harte gefeliciteerd met dochter Djuna. Super trotse tante Bauke, Ome Wouter en Ome Renato jullie ook gefeliciteerd. Piet voor deze week nog heeeeeeeeeel veel knuffel uurtjes met je kleindochter en nogmaals succes met je fietsavontuur.Groetjes Anton en Margriet

• 22 November 2010 - 13:55

Lieve Ompa Piet:

Wat geweldig: een kleindochter erbij!! Proficiat met dit kleine wondertje en wat fijn dat je haar nog gezien hebt. Ook proficiat aan de trotse ouders. Piet, en verder wens ik je wederom een mooie reis toe. Wordt vast weer een mooie belevenis. Ik zie uit naar al je reisverslagen en volg je op de voet/fiets! Ik heb genoten van je mailtje over de comfortcirkels, zo voel ik het ook. En als ik met pensioen ga, wil ik zo'n mooie reizen gaan maken. Jij bent mijn voorbeeld. In september 2011 kom ik op de infomiddag, heb het nu al in de agenda genoteerd.
    Veel geluk met de (klein)kinderen, veel plezier op reis, doe voorzichtig en ik LEEF en GENIET met je mee. Groetjes van Maria uit Nijmegen.

• 22 November 2010 - 14:50

Tosca Tholen:

hallo mr. piet ik ben zo blij voor je je hebt haar nog kunnen zien!!
    ik ben ook blij dat je de rijs nog had kunnen verzetten en zo kun je met een goed gevoel een fiets tocht maken als je even niks te zien hebt of te doen denk je aan je kleindochter en natuurlijk ook aan je kleinzoon

groetjes tosca voor piet jasper dunja en de ouder van die twee wonders

• 22 November 2010 - 18:32

De Damwijkjes:

Wat een heerlijk nieuws en wat een prachtige exotische naam! Gefeliciteerd met je kleindochter en uiteraard ook de felicitaties voor Sjoerd en Madelon!
    Dat wordt nog meer om over na te denken onderweg....een hele goede reis, we volgen je, Groetjes van Arthur, Ingrid, Amber en Ruben

• 23 November 2010 - 08:24

Will :

Piet
    Proficiat met dit geluk
    natuurlijk ook de trotse ouders

• 23 November 2010 - 11:28

Peter En Joke:

Wat een geluk!
    PROFICIAT met een mooie gezonde kleindochter.
    Proficiat voor de kersverse vader en moeder.

• 25 November 2010 - 18:23

Wilma Festen:

Ompa Piet van harte gefeliciteerd met je kleindochter.Ook voor de ouders Sjoerd en Madelon natuurlijk. Wat een prachtig wondertje weer en wat fijn dat je nog thuis bent. Conny is ook vast trots op die twee kleinkinderen van jullie. Geniet en een goeie reis.
    Lieve groet Joost Wilma.

• 28 November 2010 - 12:30

Dag Piet. :

Net gelezen dat je voor de tweede keer Opa bent geworden. Proficiat en heel veel geluk ermee!Wat heerlijk voor voor je dat je de reis had uitgesteld en er even van hebt kunnen genieten.
    Veel fiets-genot en goede reis met de Zegen van hier Boven
    groetjes van zr. Paulino.

• 28 November 2010 - 12:30

Dag Piet. :

Veel fiets-genot en goede reis met de Zegen van hier Boven
    groetjes van zr. Paulino.