500.000 !!!!!! 500. 000 !!!!!! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu 500.000 !!!!!! 500. 000 !!!!!! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

500.000 !!!!!! 500. 000 !!!!!!

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

17 Oktober 2010 | Nederland, Udenhout

Udenhout, zondag 17 oktober 2010

Dear everyone.

500.000 pageviews!!! 500.000 times they look to my weblog. Amazing. And this week I had also two readings for more than 120 people about my bikeadventures. And I became more than 1000 dollars from the people to help people on the road with medicine, clothes or other things they need. I became goosbumps from this all.
On the 11 of September I give again a "Three in One" party. If you are in the neighbourhood you are all welcome. But when I come back in March more about this invitation.

For now warm greetings, a big hug and live and enjoy the days.

Piet

Beste allemaal,

500.000

Ja u leest het goed, al een half miljoen pageviews. 500.000 keer is mijn site "pietlagarde.waarbenjij.nu" aangeklikt. En ik ben pas 2 jaar bezig met mijn fietsavonturen. Ik had nooit verwacht dat mijn reizen zoveel impact zouden krijgen. Het geeft een goed gevoel dat je je reizen kunt delen met zoveel anderen. Zeker straks als ik onderweg ben is het een "natuurlijke doping". En juist in moeilijke momenten geeft het dat belangrijke steuntje in de rug. Bedankt voor het volgen van mijn fietsavonturen.

FOTO VAN DE MAAND

Ook dat had ik niet verwacht. Deze week kreeg ik een mailtje binnen van Ringfoto Tuerlings dat één van mijn foto's winnaar was geworden van de maand september. (zie de foto's) De hele maand oktober wordt een vergroting in de twee winkels van Ringfoto Tuerlings geplaatst. Daarna doet deze foto na het einde van het jaar mee aan een expositie waarna deze verkocht worden ten bate van een goed doel.

NOG MEER FOTO'S EXPOSEREN

De tijd dat ik weg ben zullen mijn foto's op diverse plaatsen te zien zijn. Binnenkort hangen er 7 vergrotingen in de etalage van de firma Hoppenbrouwers. Ook worden daar in de etalage continue foto's van mijn reis weergegeven op een televisiescherm. Daarna gaan een aantal vergrotingen naar Oisterwijk. In de etalage van herenkledingzaak Master X kunt u deze foto's bekijken.
Ook zullen deze foto's een aantal maanden te bewonderen zijn in de huisartsenpraktijk van dokter van Laarhoven en dokter Blessing.

LEZINGEN

Afgelopen week heb ik 2 intense en bijzondere lezingen mogen verzorgen. Allereerst bij de KVO. Bijna 3 uur had ik een heel aandachtig gehoor van zo'n 40 dames. De dag erna waren er 80 mensen samengekomen in ontmoetingscentrum "'t Plein". Prima georganiseerd door de KBO. Aan de reacties na de drie uur durende lezing maar ook aan de reacties de dagen daarna op straat kon ik merken dat vele mensen geraakt waren. Zo voelt samen delen toch wel heel intens.
Bedankt voor die reacties maar ook bedankt voor de vele spontane giften.
Ik kan voor 1200 euro !!!!! dollars in gaan wisselen om straks onderweg mensen te voorzien van kleding, eten, medicijnen, schoolboeken of iets anders. Zeker in Myanmar/Birma leven miljoenen mensen onder de armoedegrens. Ik zal daar zeker weeshuizen, ziekenhuisjes en schooltjes tegenkomen die een gift zeer goed kunnen gebruiken. Ik laat jullie weten wanneer en hoe ik jullie giften besteed heb.

UITNODIGING "DRIE IN ËËN"

Bij leven en welzijn organiseer ik weer een "Drie in één" party zoals dit jaar. Dan kunt u weer genieten van fotoboeken en verhalen én misschien weer van heerklijke Vietnamese hapjes. Dus noteer nu alvast zondagmiddag 11 september 2011. Iedereen is dan welkom. Maar daarover na mijn terugkomst later meer.

Voor nu een fijne dag en leef en geniet van de momenten.
De volgende keer vertel ik weer meer over de reis en de voorbereidingen.

Piet

• 17 Oktober 2010 - 10:37

Coby:

Hoi Piet,wat geweldig dat de mensen zo genieten van je verhalen,het komt nu erg dichtbij.
    Altijd weer spannend,pas goed op je zelf,en heel veel liefde van je zusje Cob.

• 17 Oktober 2010 - 10:38

Coby:

Hier komt de Y nog,ha ha.
    Coby

• 17 Oktober 2010 - 10:42

Riek En Tonnie:

Hoi, ja en ik kies toevallig (niet toevallig) deze mooie foto uit. Super toch. Ik (wij) zijn er tenslotte heel blij mee. Bedankt nogmaals. Krijgt een mooi plaatsje op onze slaapkamer, dus kan ik er vaak naar kijken. Ik heb de datum al in mijn agenda gezet.

• 17 Oktober 2010 - 13:05

Jac Peeters:

Het is de foto die ik in september in de kamer heb bewonderd! Ik zei tegen Hanneke: "Moet je nou eens kijken, wat een fantastische foto!!!" 11 september 2011 staat genoteerd! En ... de datum is voor ons véél beter dan die van de voorbije twee jaar! Immers, op de derde zondag van september wordt al meer dan 30 jaar de Beekse Marathon gehouden. En al heel lang verzorg ik daar samen met broer Gerard als speaker het commentaar, waardoor we pas later in de middag in de Wilgenlaan kunnen zijn. Volgend jaar heb je ons dus al eerder 'op de stoep' hoor! Hartelijke groeten weer uit Hilvarenbeek.
    Jac en Hanneke

• 17 Oktober 2010 - 15:13

Ine Seegers:

Terechte winnaar deze foto. Rustig, ingetogen met alleen de kleur groen gespeeld.
    Het lijkt me heerlijk slapen Riek en Tonny met deze foto in je slaapkamer.
    Fijne zondag nog.
    Groet Marcel en Ine

• 17 Oktober 2010 - 18:40

Hans:

Kia Ora Piet,

Weinig reacties van mij op je blog maar elke publicatie wordt door mij gelezen en worden de foto's met bewondering bekeken.

Het blijft smullen Piet. Ik kijk zo uit naar je volgende reisverslag. Dat was altijd standaard leesvoer bij de ochtendboterham. Gefeliciteerd met de prijs en alle vermeldingen!!!

Deze week zal ik je even wat uitgebreider een mailtje sturen, o.a. over het fietsavontuur van Brian en mij.

Groetjes,

• 17 Oktober 2010 - 19:31

Geoff:

Hey Piet the crusader, congratulations, from small adventures to big ones, and without noticing it---the hero! WELL DONE

• 18 Oktober 2010 - 06:58

Lieske:

Misschien moet je eens een openbare lezing doen (entreegeld voor een goed doel?!)dan kom ik graag. Weet zeker dat veel mensen je ook live willen horen! GOEDE REIS food for thoughts erna...Alle goeds xLieske