Hier b en ik weer. Here I am again. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Hier b en ik weer. Here I am again. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Hier b en ik weer. Here I am again.

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

05 Mei 2010 | Nederland, Udenhout

Udenhout, 4 mei 2010

Dear everyone,

Here I am again. My 15 !!!! beautiful photobooks are ready now. I am selecting now how you kan see you all these beautiful books on internet. Perhaps I can tell you that next time. I am now for a few days on Facebook and I must say it is great. I have now contact with more than 70 friends all over the world via mail, phone, skype and now Facebook. So if you have Facebook too let me now.
If you are on 19 september in the neighbourhood you are welcome in my house for a Vietnamees party and to show my photobooks and tell you about my next adventure. But i understand that the distance is to far but you are always welcome in my house as long as you want. Also when I am on my bike adventure you can live in my house.

For now live ande enjoy all days.

Warm greetings,

Piet


Beste allemaal,

Dat heeft even geduurd maar de laatste weken heb ik flink gewerkt aan mijn fotoboeken. Het zijn 15 prachtige fotoboeken geworden.
4 verhalende fotoboeken met al mijn weblog verhalen en reacties van mensen én natuurlijk met ontzettend veel foto's die bij het verhaal van die dag horen. Prachtig ingebonden in A4 formaat.
Van China, Vietnam en Cambodja heb ik een portrettengalerij gemaakt op dik fotopapier in het formaat 30 x 30. Super mooie gezichten waar veel aan af te lezen is.
Van dezelfde landen heb ik ook een fotoboek gemaakt van 30 x 30 met de mooiste landschappen. het is alsof ik er weer doorheen fiets.
De laatste serie bestaat uit 5 fotodagboeken. Ook weer in 30 x 30 fotoboeken. Van elke dag minsten 2 bladzijden met de meest indrukwekkende foto's. Op de linker pagina een vergroting van 30 x 30 en op de rechterpagina meestal 4 wat kleinere foto's. Werkelijk schitterend.

Nu zit elk plekje van mijn avontuur geheel geordend in mijn hoofd en hart. Weet precies de plek waar de foto gemaakt is. Kan de hele situatie rondom die foto weer oproepen.

Dus de uitdrukking: "Wie van zijn herinneringen kan genieten, geniet en leeft tweemaal."

Verder heb de laatste dagen met Facebook kennis gemaakt. Ik begin er al aardig wat handigheid in te krijgen. Het is werkelijk een schitterend middel om contacten op een warme en intensieve manier te onderhouden, waar ook op de wereld. Dus elke dag rollen er heel wat berichtjes en foto's en reacties mijn kamer binnen. En dat voelt goed zeker als het weer je wat meer binnenhoudt.Met meer dan 70 mensen die ik op mijn 2 fietsavonturen ontmoet heb, heb ik nog steeds contact.Mail, telefoon en now Facebook. Blij dat ik nu ook de tijd heb om deze contacten te onderhouden.

Ook ben ik al een heel eind met het maken van een Powerpointpresentatie voor een aantal lezingen die ik ga geven over mijn fietsavontuur.

Beste allemaal,

Vergeet niet om zondag 19 september in je agenda te zetten. En als je kunt laat het dan even weten want dan kan ik daar met de organisatie rekening meehouden. Tran en Pam, 2 Vietnamese vrienden komen allerlei Vietnamese hapjes klaarmaken en dat kunnen zij super goed.

Ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik jullie het gemakkelijkst via internet door al mijn fotoboeken kan laten bladeren. Hoop daar volgende keer meer over te vertellen.

De eerste foto van de baby van Madelon en Sjoerd kan ik ook al laten zien.Een wondertje, of niet?
De bloemen en kikkers zijn foto's uit mijn tuin. De andere foto's zijn natuurlijk van Bikkel"Jasper.

Voor nu een figuurlijk warme groet en leef en geniet van het voorjaar.

  • 05 Mei 2010 - 07:45

    Jac Peeters:

    Je bent weer goed bezig!
    Het doet me goed, dat je een portretserie hebt gemaakt. Ik ben er ontzettend benieuwd naar én ik verheug me ongelooflijk op jouw 'lezing' op de Stelaertshoeve.
    Hartelijke groeten uit Hilvarenbeek,
    Hanneke en Jac

  • 05 Mei 2010 - 13:19

    Riek:

    Zojuist weer terug uit Frankrijk. Het was daar ook koud, maar afijn. Mooie foto's hoor. En de 19de heb je toch al genoteerd dat wij komen he. Zo niet, doe het dan maar snel. Het was kei gaaf bij Bauke en Wouter. Jasper lacht al veel hoor. Het is werkelijk een scheetje.
    Groetjes uit |Heesch

  • 05 Mei 2010 - 20:21

    Willemien:

    Wij zullen in ieder geval van de partij zijn op 19 september. We zijn erg benieuwd naar die fotoboeken!
    Wellicht zien we elkaar nog voor die tijd,
    André en Willemien

  • 05 Mei 2010 - 21:51

    Riette Teurlings:

    hoi piet,
    proficiat met het volgende kleinkind en wat is jasper al groot,het gaat erg snel. marianne en joop hebben een dochter Hero een zusje Leentje wij zijn ook weer blij, alles gaat goed.piet geniet van alles veel groetjes riette.

  • 10 Mei 2010 - 14:48

    Herman En Hanny:

    Wat leuk dat echootje van de kleine Lagarde. Willen dat graag weten hoe je door je fotoboeken kunt bladeren, de tuin is prachtig Piet, hier ook jammer dat je er niet zoveel in kunt vertoeven, maar het zal toch wel een keer beter worden.
    Wij zijn afgelopen zondag bij Tante Ria en Ome Jan geweest, Tante Ria is die dag 80 geworden. Een gezellig feestje met als afsluiting een echte brabantse koffietafel.
    Wij zijn er de 19de ook,maar dat wist je al volgens mij.
    Hanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

piet

Beste allemaal, Na 8000 prachtige kilometers door Nieuw Zeeland in 2008/2009 en 6000 facinerende en indrukwekkende kilometers door China, Vietnam, Cambodja en Laos in 2009/2010 begint in november mijn derde fietsavontuur. Deze keer zullen de vele (?) fietskilometers mij leiden door Birma (Myanmar), Thailand, Laos en Nepal. Ik hoop jullie weer regelmatig verslag te doen van al mijn avonturen. Voor nu een lieve leef en geniet groet. Piet

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 1993523

Voorgaande reizen:

10 Juli 2023 - 15 September 2023

Een echt avontuur.

06 Juni 2022 - 10 Augustus 2022

Op een andere manier.

24 September 2018 - 06 September 2019

Voor de tweede keer.

22 November 2017 - 06 Maart 2018

Acht in een?

05 Oktober 2016 - 16 Januari 2017

Naar de andere kant .....

11 September 2015 - 18 December 2015

Rondtrekken door midden Europa met de tent.

16 September 2014 - 17 December 2014

Op weg naar Afrika.

20 Mei 2012 - 24 Januari 2013

"Een lach kent alle talen"

27 September 2011 - 20 Januari 2012

Totaal anders maar .......

27 November 2010 - 27 Maart 2011

Het Vervolg

14 Oktober 2009 - 28 Maart 2010

Een nieuw avontuur

26 September 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: