Hier b en ik weer. Here I am again. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Hier b en ik weer. Here I am again. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Hier b en ik weer. Here I am again.

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

05 Mei 2010 | Nederland, Udenhout

Udenhout, 4 mei 2010

Dear everyone,

Here I am again. My 15 !!!! beautiful photobooks are ready now. I am selecting now how you kan see you all these beautiful books on internet. Perhaps I can tell you that next time. I am now for a few days on Facebook and I must say it is great. I have now contact with more than 70 friends all over the world via mail, phone, skype and now Facebook. So if you have Facebook too let me now.
If you are on 19 september in the neighbourhood you are welcome in my house for a Vietnamees party and to show my photobooks and tell you about my next adventure. But i understand that the distance is to far but you are always welcome in my house as long as you want. Also when I am on my bike adventure you can live in my house.

For now live ande enjoy all days.

Warm greetings,

Piet

Beste allemaal,

Dat heeft even geduurd maar de laatste weken heb ik flink gewerkt aan mijn fotoboeken. Het zijn 15 prachtige fotoboeken geworden.
4 verhalende fotoboeken met al mijn weblog verhalen en reacties van mensen én natuurlijk met ontzettend veel foto's die bij het verhaal van die dag horen. Prachtig ingebonden in A4 formaat.
Van China, Vietnam en Cambodja heb ik een portrettengalerij gemaakt op dik fotopapier in het formaat 30 x 30. Super mooie gezichten waar veel aan af te lezen is.
Van dezelfde landen heb ik ook een fotoboek gemaakt van 30 x 30 met de mooiste landschappen. het is alsof ik er weer doorheen fiets.
De laatste serie bestaat uit 5 fotodagboeken. Ook weer in 30 x 30 fotoboeken. Van elke dag minsten 2 bladzijden met de meest indrukwekkende foto's. Op de linker pagina een vergroting van 30 x 30 en op de rechterpagina meestal 4 wat kleinere foto's. Werkelijk schitterend.

Nu zit elk plekje van mijn avontuur geheel geordend in mijn hoofd en hart. Weet precies de plek waar de foto gemaakt is. Kan de hele situatie rondom die foto weer oproepen.

Dus de uitdrukking: "Wie van zijn herinneringen kan genieten, geniet en leeft tweemaal."

Verder heb de laatste dagen met Facebook kennis gemaakt. Ik begin er al aardig wat handigheid in te krijgen. Het is werkelijk een schitterend middel om contacten op een warme en intensieve manier te onderhouden, waar ook op de wereld. Dus elke dag rollen er heel wat berichtjes en foto's en reacties mijn kamer binnen. En dat voelt goed zeker als het weer je wat meer binnenhoudt.Met meer dan 70 mensen die ik op mijn 2 fietsavonturen ontmoet heb, heb ik nog steeds contact.Mail, telefoon en now Facebook. Blij dat ik nu ook de tijd heb om deze contacten te onderhouden.

Ook ben ik al een heel eind met het maken van een Powerpointpresentatie voor een aantal lezingen die ik ga geven over mijn fietsavontuur.

Beste allemaal,

Vergeet niet om zondag 19 september in je agenda te zetten. En als je kunt laat het dan even weten want dan kan ik daar met de organisatie rekening meehouden. Tran en Pam, 2 Vietnamese vrienden komen allerlei Vietnamese hapjes klaarmaken en dat kunnen zij super goed.

Ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik jullie het gemakkelijkst via internet door al mijn fotoboeken kan laten bladeren. Hoop daar volgende keer meer over te vertellen.

De eerste foto van de baby van Madelon en Sjoerd kan ik ook al laten zien.Een wondertje, of niet?
De bloemen en kikkers zijn foto's uit mijn tuin. De andere foto's zijn natuurlijk van Bikkel"Jasper.

Voor nu een figuurlijk warme groet en leef en geniet van het voorjaar.

• 05 Mei 2010 - 07:45

Jac Peeters:

Je bent weer goed bezig!
    Het doet me goed, dat je een portretserie hebt gemaakt. Ik ben er ontzettend benieuwd naar én ik verheug me ongelooflijk op jouw 'lezing' op de Stelaertshoeve.
    Hartelijke groeten uit Hilvarenbeek,
    Hanneke en Jac

• 05 Mei 2010 - 13:19

Riek:

Zojuist weer terug uit Frankrijk. Het was daar ook koud, maar afijn. Mooie foto's hoor. En de 19de heb je toch al genoteerd dat wij komen he. Zo niet, doe het dan maar snel. Het was kei gaaf bij Bauke en Wouter. Jasper lacht al veel hoor. Het is werkelijk een scheetje.
    Groetjes uit |Heesch

• 05 Mei 2010 - 20:21

Willemien:

Wij zullen in ieder geval van de partij zijn op 19 september. We zijn erg benieuwd naar die fotoboeken!
    Wellicht zien we elkaar nog voor die tijd,
    André en Willemien

• 05 Mei 2010 - 21:51

Riette Teurlings:

hoi piet,
    proficiat met het volgende kleinkind en wat is jasper al groot,het gaat erg snel. marianne en joop hebben een dochter Hero een zusje Leentje wij zijn ook weer blij, alles gaat goed.piet geniet van alles veel groetjes riette.

• 10 Mei 2010 - 14:48

Herman En Hanny:

Wat leuk dat echootje van de kleine Lagarde. Willen dat graag weten hoe je door je fotoboeken kunt bladeren, de tuin is prachtig Piet, hier ook jammer dat je er niet zoveel in kunt vertoeven, maar het zal toch wel een keer beter worden.
    Wij zijn afgelopen zondag bij Tante Ria en Ome Jan geweest, Tante Ria is die dag 80 geworden. Een gezellig feestje met als afsluiting een echte brabantse koffietafel.
    Wij zijn er de 19de ook,maar dat wist je al volgens mij.
    Hanny