Hiep,Hiep Hoera, Alweer!!!Hurray, again!!!!! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Hiep,Hiep Hoera, Alweer!!!Hurray, again!!!!! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Hiep,Hiep Hoera, Alweer!!!Hurray, again!!!!!

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

21 April 2010 | Nederland, Udenhout

Udenhout, 13 april 2010

Dear everyone,

Hurray, Hurray again!!!!!!!

With Eastern my oldest son, Sjoerd and his lovely girlfriend, Madelon came to Udenhout to tell that they expect a baby. Now all is sure and Madelon is almost 12 weeks pregnant so I can tell it to everyone. So I became Ompa again and that feel great.
Half may I care for Jasper every tuesday and i am looking forward to that moment.
My Photobooks are ready and they are very, very beautiful. Now I know every part off my bike adventure and every moment off this beautiful adventure is in my heart and in my body. I never forget the meetings and the coming weeks I try contact with all the people I met. Mail, Skype and facebook are nice means to stay in contact with everyone.

But you can also see all my photobooks on your computer. Next time I tell you how.

I placed also photo's from Jasper on this weblog so you can see that he is growing very well.

For now many warm greetings and live and enjoy the moments of the days.

Piet

Beste allemaal,

Ik wist het al een paar weken maar nu mag het nieuws wereldkundig gemaakt worden. Ik word weer Ompa.
Sjoerd (oudste zoon) en Madelon verwachten hun "wondertje" begin november. Gisteren op controle en alles bleek goed te zijn. Bijna 12 weken al.
Super gewoon. Met Pasen waren we allemaal bij elkaar en daar vertelden zij het grote nieuws.

Met Jasper gaat ook alles goed en ik kijk al uit naar half mei wanneer hij elke dinsdag in Udenhout zal zijn. Dat wordt genieten.

Ondertussen zijn de fotoboeken klaar en bijna allemaal zijn de boeken binnen. Ze zien er meer dan geweldig uit, mag ik wel zeggen. Heel veel werk maar nu ik het resultaat letterlijk in handen heb, is al dat werk meer dan waard geweest.
De reis heb ik nu letterlijk in mijn lijf zitten. Elk moment heeft een dierbaar plekje gekregen. En de fotoboeken geven mij de gelegenheid om al die momenten met anderen te delen. En het mooie is dat je tegenwoordig waar ook ter wereld deze boeken letterlijk op je computer kunt doorbladeren en bekijken. Hoe? Daarover later meer, als alle boeken binnen zijn.

Nu de volgende klus, een presentatie maken over mijn fietsavontuur. Deze kan ik dan gebruiken bij eventuele lezingen.

Ook de duizenden mailtjes vragen om geordend en opgeschoond te worden. Mijn voornemen is om er elke dag 100 weg te werken en de reacties uit te printen en te ordenen.

Ook wil ik intensiever met Facebook gaan werken om al mijn contacten die ik in deze 2 jaar opgebouwd heb, levend te houden.

Maar mijn nieuw fietsavontuur wordt in mijn hoofd steeds concreter en de kriebels beginnen ook weer toe te nemen, merk ik.

Maar nu eerst genieten van dat geweldige bericht van Sjoerd en Madelon.

Voor nu een warme groet en leef en geniet van de kleine dingen die er toe doen.

Piet

• 21 April 2010 - 08:40

Bauke:

en ik word tante!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 21 April 2010 - 08:47

Lieske:

Wauw, mooi nieuws ! Gefeliciteerd ! x

• 21 April 2010 - 08:50

Gwen En Jan:

Wat een super nieuws!
    Geweldig.

Voor Sjoerd en Madelon gefeliciteerd met jullie aanstaande ouderschap!

En voor ome Piet, gefeliciteerd met je nieuwe ompaschap!

Dikke knuffels van ons

• 21 April 2010 - 09:10

Ingrid:

Wat een heerlijk nieuws weer! Gefeliciteerd voor jullie allemaal....misschien toch een goede reden om de reis in het najaar iets later te plannen...?
    Groetjes van de Damwijkjes

• 21 April 2010 - 09:50

Mirjam Verschuuren:

Nou, dat is ècht joepie........
    van harte proficiat voor beide a.s. ouders en natuurlijk ook voor jou, ompa.

• 21 April 2010 - 12:11

Geldrop:

Piet en familie gefeliciteerd.Zo wordt de familie alsmaar groter.We zien uit naar je foto boeken en genieten met je mee.Liefs en groeten van ons.oom Jan tante Ria.

• 21 April 2010 - 12:11

Geldrop:

• 21 April 2010 - 17:03

Margriet Gulickx:

Nou Ompa van harte gefeliciteerd met dit geweldig nieuws. Ook Sjoerd en Madelon gefeliciteerd met jullie aanstaande ouderschap. Uiteraard ook voor Tante Bauke, Ome Wouter, Ome Renato.

• 21 April 2010 - 19:45

Ine Seegers:

Wat een mooi nieuws voor jou Piet. Proficiat hiermee, ook voor Sjoerd en Madelon. Jasper doet het prima zo te zien, ik zie er nu ook duidelijk Wouter in. Ook fijn voor Jasper dat er snel een neefje of nichtje bij komt. Ben ook benieuwd naar je fotoboeken Piet. We vertrekken a.s. vrijdag voor 3 weken naar Zuid Frankrijk en de eerste week van mei komen de kinderen en kleinzoon ons voor een week vergezellen. We gaan er met z'n allen lekker van genieten daar.
    Lieve groet
    Marcel en Ine

• 21 April 2010 - 20:16

Willemien Vd Wiel:

Geweldig nieuws! Proficiat allemaal, geniet er maar van.
    Heel veel groeten van André en Willemien

• 22 April 2010 - 10:39

Ad:

Nou, dat is geweldig nieuws. Gefeliciteerd allemaal, de nieuwe ouders, ompa en de tante en ooms, met dit heuglijke nieuws.
    Piet, Het moet daarboven in je hoofd toch wel erg druk worden en daarbij komt nog de gedachten aan een nieuwe onderneming, die nog niet helemaal uitgebroed is.
    Het gaat jullie allemaal goed.
    Ad

• 22 April 2010 - 17:44

Jac Peeters:

Eerst en vooral een van harte en - natuurlijk - welgemeend proficiat voor Sjoerd en Madelon. Tsjonge jongen, wat zal d'n opa het druk krijgen! Maar ik weet zeker dat hij ook van jullie kind ongelooflijk gaat genieten! En dat is hem meer dan gegund. Ja, Bauke, zo snel kan het gaan ... in een paar maanden én moeder én tante! Piet, jongen, het is er toch nog steeds niet van gekomen, maar ... wat in het vat zit verzuurt niet, zeggen ze weleens. Er gaan maar weinig dagen voorbij, dat ik niet aan je denk hoor! En ook in mijn groep op school weten ze over wie ik het heb, als ik het over 'meneer Lagarde' heb hoor. Het zou geweldig zijn als je in mijn groep 8 eens een uurtje over je ervaringen zou willen komen vertellen. Ik ben er zeker van dat ze zouden genieten, en ik denk jij zelf ook, want ik mag ook dit jaar weer aan een geweldig fijne groep kinderen les geven. Groep 8 is toch ook wel iets voor mij heb ik gemerkt! Maar, als je het te druk hebt met 'van alles en nog wat' begrijp ik dat best hoor! Hartelijke groeten aan jullie allemaal!
    Jac en Hanneke

• 25 April 2010 - 12:09

Riek En Tonnie:

Geweldig Piet. Proficiat, ga snel naar Sjoerd en Madelon mailen of bellen. Wij zijn weer thuis aan het bijkomen van een geweldige vakantie. Komende weekend weer naar Frankrijk.
    Groetjes

• 26 April 2010 - 19:26

Yvonne En Wim:

Piet, van harte gefeliciteerd met dit fantastische nieuws.Onze reactie is wat laat maar dat komt omdat wij op onze manier een beetje druk zijn. Zo is Yvonne a.o.w. gerechtigd geworden. Onze mening is vieren wat er te vieren valt dus dat hebben we dan ook gedaan. Overigens heeft ze van mij een super licht half carbon Kogaatje gekregen. Dus als ze nu als eerste op een colletje boven komt dan is die fiets daar verantwoordelijk voor en niet mijn tempo.

Teslotte ons gedagje:
    "Piet zijn spruiten doen het super!"
    Groetjes Yvonne en Wim

• 26 April 2010 - 19:39

Herman & Petra:

Hoi Piet & familie,

Van harte gefeliciteerd !! Maar willen jullie voortaan wel in de planning rekening houden met het feit dat Ompa vanaf oktober tot en met maart weg hoort te zijn ??????
    Piet, nu al benieuwd waar je weer naar toe wilt. Azië ?

• 10 Mei 2010 - 14:41

Herman En Hanny:

Wat een geweldig nieuws voor Sjoerd en Madelon, en voor iedereen weer hartstikke leuk, Jij ook Proficiat Piet! Geniet van het oppassen straks met Jasper, maar dat hoef ik niet ze zeggen.
    Heel veel lieve groeten van ons, en bedankt voor de mooie foto's weer.
    Hanny