Een heerlijke Pasen, A lovely Eastern - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Een heerlijke Pasen, A lovely Eastern - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Een heerlijke Pasen, A lovely Eastern

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

13 April 2010 | Nederland, Udenhout

Udenhout, 13 april 2010

Dear everyone,

Here I am again. I was working very hard on my photobooks. 9 photobooks I sent away and this week en next week I expected them back with the postman. I hope that I can show you a selection from almost 7000 photo's.!!!!!!!! But how? That I tell you about a few weeks.

Also eastern was great.
All my children were home and Jasper were her in my house for the first time. It was great.

When I am ready I go working more on my Facebook so I can have more contact with all my dear friends over the whole world.

For now many live and enjoy moments.

Piet

Beste allemaal,

Dat is weer een tijdje geleden. Maar ondertussen zijn de eerste 9 fotoboeken opgestuurd en ik ben erg benieuwd hoe deze eruit zullen zien. Deze week zullen de eerste wel in de brievenbus vallen.

Uit bijna 7000 foto's is het moeilijk een keuze te maken. Dat heb ik wel gemerkt. Wat ik ook gemerkt heb is dat je op deze manier de hele reis weer herbeleefd en ik weet bijna bij elke foto de situatie precies terug te halen.

Ik heb tot nu toe de volgende fotoboeken gemaakt:
- Verhalend fotoboek China.
- Verhalend fotoboek Vietnam 1
- Verhalend fotoboek Vietnam 2
- Verhalend fotoboek Cambodja.
In deze verhalende fotoboeken, heb ik op de rechtepagina het verhaal van de dag geplaatst en op de linker pagina reacties die de mensen op mijn weblog geplaatst hebben. Bij deze pagina's heb ik de foto's van die dag geplaatst. (Op a4 formaat staand)

- Landschappen China
- Landschappen Vietnam
- Landschappen Cambodja

In deze boeken heb ik de mooiste landschapfoto's geplaatst.
Elk boek telt 80 pagina's op dik fotopapier (30 x 30)

- Portrettengalerij China
- Portretten galerij Vietnam
- Portrettengalerij Cambodja

Ook dit zijn prachtige fotoboeken geworden met allemaal prachtige portretten op 30 x 30 fotopapier.

Nu ben ik bezig met de laatste serie.
Dat wordt een fotodagboek. Op 2 pagina's van 30 x 30 plaats ik de meest markante foto's van elke dag. Met onderin op de foto met kleine letters de dag en de plaats.Op de linkerzijde is een sprekende foto uitvergroot op de hele pagina.

Ik hoop dat jullie allemaal deze fotoboeken kunnen bekijken. Maar daarover later meer. eerst het resultaat maar eens afwachten.

Als ik hiermee klaar ben ga ik een powepointpresentatie proberen te maken. Moet 2 juni klaar zijn want dan heb ik in het plein een lezing voor de KBO.
Ook ga ik mij meer verdiepen in facebook om via dit instrument al mijn bijzondere contacten te onderhouden. Kijk ik ook naar uit.

Een hele speciale Pasen werd het dit jaar.
Jasper voor het eerst in de Wilgenlaan samen met zijn ooms en tante. Samen wandelen naar het graf van Conny, samen brunchen, samen een spelletje doen, gewoon heerlijk samen. Bauke en Wouter bleven slapen met jasper want Bauke wilde de dag erop met de trein naar Utrecht om het reizen met Jasper uit te proberen. En dat ging "als een trein".

Beste allemaal het waren weer de kleine dingen die er toe doen.

Dus leef en geniet en tot de volgende keer.

Piet

Vergeet niet 19 september in de agenda te plaatsen.

• 13 April 2010 - 21:28

Riek En Tonnie:

He, wat apart, vanuit het verre NZ ben ik toch nog de 1ste. Superrrrr.
    Wat een schitterende foto's van Jasper. Het is al een heel manneke. Ik zie hem de 29ste geloof ik op zusjesdag. De 19de Piet hebben we al in agenda staan. Leuk. Nou jullie liggen nog lekker de slapen en wij zitten al in de zon.
    Groetjes

• 13 April 2010 - 21:46

Jac Peeters:

Dag Piet,

Ik ben reuzebenieuwd naar het resultaat van de fotoboeken en natuurlijk het meest naar die van de portretten. Voor een expositie van jouw favorieten portretten heb ik wel ideeën! Ik hoop het er binnenkort met je over te hebben! Vooralsnog moet ik constateren, dat ik noch jou nog Jasper gezien heb ... Ja, ik heb het echt hartstikke druk, maar wel met allemaal prachtige dingen, dus het voelt helemaal niet als een last! Je ziet ons binnenkort zomaar 'onverwachts' - maar dat is het nu dus eigenlijk al niet meer - op de stoep staan!
    Hartelijke groeten uit Hilvarenbeek - vanaf vrijdag het dorp met de jongste burgemeester van Nederland! (Vanmiddag nam ik afscheid van burgemeester van Homelen, die 'Hilvarenbeek' gedurende 11 maanden waarnam.)
    Jac en Hanneke

• 30 April 2010 - 18:12

Annie Berkel-Enschot:

Hoi Piet,
    De foto's dat je ompa bent geworden heb ik bekeken.Heel mooi en je geniet met volle teugen zie ik.
    Het was voorbije woensdag gezellig met je te praten.Was het etentje bij Peerke Donders lekker en gezellig geweest?
    Een fijn weekend en tot mails of ziens.
    Groetjes,
    Annie.

• 10 Mei 2010 - 14:37

Herman En Hanny:

Piet, wat een prachtige foto's weer van Jasper, en ontroerend de foto's bij Conny.
    Wij hebben echt genoten zusjesdag bij Bauke, wat een gezellig huis en Jasper was natuurlijk helemaal te gek.
    Hanny