Uitkijken naar ...... Look out for ..... - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Uitkijken naar ...... Look out for ..... - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Uitkijken naar ...... Look out for .....

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

15 Mei 2010 | Nederland, Udenhout

Zaterdag, 15 mei,

Dear everyone,

I am look out for tuesday, the first time I care the whole day for my grandson Jasper. Bauke has to go working again. I am also look out for the reunion in september. After 40 years I met my old class mates from my education for teacher. And of course I look out for the second grandchild in November by my oldest son Sjoerd and his madelon.
And I got this week an invitation from Luise for a summerparty. I met Luise in NZ and we stay in contact. She lives with her husband in Leipzig and half of April she became their first son, Hanno. So I ahave many things to look out.

I promised you that can see al my photobooks. If yoy want of course.
Go to: www.albumviewer.fotoalbum.nl
Than fill in my mail:

www.piet.lagarde@hotmail.com

and a code: zu4ymuba

Try it if you want and let me know if it is succeeded or not.

For now a lot of loves and live and enjoy the days.

Piet

Beste allemaal,

De fotoboeken zijn klaar. Mijn geweldig fietsavontuur zit "geordend" in mijn hoofd en in mijn hart. In Facebook raak ik steeds beter thuis en ook hierdoor blijft de reis heel nabij en komen de herinneringen door de contacten steeds weer terug. Voor mij geeft dat toch weer een extra dimensie aan het avontuur. Ondertussen heb ik het chatten ook al aardig onder de knie.

Maar ik kijk nu vooral uit naar dinsdag. De eerste dag dat ik het OMPA-schap echt in de praktijk ga brengen. Jullie horen hier nog wel meer over.

En uitkijken naar het tweede kleinkind, begin november, bij Sjoerd en Madelon geeft ook een fijn gevoel. Nu zijn ze nog volop aan het verbouwen en de babykamer begint zijn vorm al te krijgen.

Ook kijk ik uit naar de reünie van mijn oud klasgenoten van de "kweekschool" in september. Na 40 jaar hebben we elkaar veel te vertellen denk ik. Ieder met zijn of haar levensverhaal.

Uitkijken doe ik ook naar het bezoek aan Luise in Leipzig. Ontmoet in Nieuw Zeeland. Deze week kreeg ik een uitnodiging om aanwezig te zijn bij een Summerparty. En kan ik meteen ook hun zoon Hanno bewonderen.

Ook heb ik geleerd om niet te ver vooruit te kijken maar toch merk ik dat mijn hoofd weer steeds meer bezig is met het volgende avontuur. In juni probeer ik de grote lijn klaar te hebben.

Beste allemaal ik had beloofd dat jullie ook de fotoboeken konden bekijken via jullie beeldscherm. Dat kan. Elk boek is door te bladeren. De foto's zijn dan wel niet zo scherp als in de echte boeken maar ik zou zeggen als je zin hebt probeer het eens een keertje. Ik heb dat vooral gedaan voor al mijn reisvrienden die over de gehele wereld verspreid zijn.
Ga naar: www.albumviewer.fotoalbum.nl
Daar met je mijn emailadres invullen: www.piet.lagarde@hotmail.com en een code: zu4ymuba
Je krijgt dan alle fotoboeken die je een voor een kunt doorbladeren.
Laat maar weten als het lukt of als het niet lukt.

Beter is natuurlijk om de echte fotoboeken op zondag 19 september in de Wilgenlaan te komen bekijken. Veel gezelliger en je krijgt er heerlijke Vietnamese hapjes bij. Gemaakt door de Vietnamese vrienden, Pam en Tran

Voor nu een lieve leef en geniet groet.

Piet

• 15 Mei 2010 - 12:37

Riek:

Ha broer, even reageren op je mooie berichten. Bauke wat een mooie foto met Jasper. Dit weekend hebben we visite van nicht van Tonnie met man uit Amerika. Piet je weet wel, Anja en Tony, die reageerde soms ook op jouw site. Trouwens, 17 augustus geloof ik komt Ineke en Peter uit NZ 6 weken naar Holland. Nou dikke groten van je zus

• 16 Mei 2010 - 05:40

Guus:

Hallo Piet,

Een kleine correctie op je verwijzing naar de fotoalbums:

"Ga naar: http:\\www.albumviewer.fotoalbum.nl
    Vul dan in mijn email-adres: piet.lagarde@hotmail.com"

Zo zal het beter lukken in je fotoalbums een kijkje te nemen.
    Succes met je reizen/verhalen/foto's,

Mede namens Elly,
    onze hartelijke groetjes,

Guus

• 16 Mei 2010 - 09:23

Carla Pijnenburg:

Dag Piet, de link naar je albums werkt. Wat een prachtige portretten van kinderen, ouders en ouderen heb je gefotografeerd. Een indruk en een afdruk van een kleurrijke wereld. Die laat zien wat mogelijk is als je je open stelt voor en werkelijk geinteresseerd bent in je medemens. Want daar ben jij voor mij het toonbeeld van. Dank je wel dat ik daarvan mag meegenieten! Ben alweer benieuwd naar je nieuwe avontuur.

Hartelijke groet,

Carla