Paradijsje op aarde. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van piet lagarde - WaarBenJij.nu Paradijsje op aarde. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Paradijsje op aarde.

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

01 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Old Sukhothai, zaterdag 1 januari 2011

Dear everyone,

The first day in 2011 i go on the bike for almost 90 km. It was 33 degrees but on the bike it is very nice because you have always a wind on your body.
This morning I started at 7 oclock and I was already in Old Sukhothai a few minutes after 12.
I rest the rest of the day in this very nice resort because tomorrow is a hard day from 115 km with many steep climbings.

I wish you aal the best start in 2011 and Cynthia I hope I did not wake you up with my caal. But I tried more at 12 oclock because I want to hear your voice.

Live and enjoy the days.

Big HUg from Piet

Beste allemaal,

Allereerst bedankt allemaal voor al die lieve reacties. Al mijn volgers wens ik nogmaals de beste wensen maar vooral gezondheid. En inmiddels geven heel veel volgersmij de meest natuurlijke doping die er bestaat.
Vandaag maar meteen 89 kilometer het nieuwe jaar ingefietst. Om 7 uur vertrokken en om kwart over twaalf was ik al in Old Sukhothai. Mijn benen beginnen op stoom te raken.
Maar juist is fietsen zo fijn want ik heb tijdens het fietsen niet in de gaten dat het ruim 33 graden is. Dat merk ik pas als ik even stilsta en wat wil eten of drinken. Ik zoek dan altijd een plekje onder de bomen.

Je kunt merken dat het nu Nieuwjaarsdag is want veel kraampjes zijn gesloten. Maar ik heb genoeg bananeningeslagen en genoeg water.

En om kwart over twaalf was ik bij een schitterend Guesthouse. De Orchid Hibiscus Guesthouse. Inderdaad Annemarie (Haen) een paradijsje op aarde. Ik zit in een heerlijk bungalow en word werkelijk omringd door tientallen vogels die de mooiste geluiden produceren.

De eigenaar is een Italiaaan die met een Thaise vrouw getrouwd is. Zij hebben wel een honderd vogels in hun tuin zitten en verder is het parkje schitterend aangelegd.

Zojuist in een het dorpje wat gegeten en nu even rustig aan doen want morgen wacht een behoorlijk zware etappe van ruim 110 km en met pittige klimmen erin.

Dus goed rusten en mijn achterwerkverzorgen. Vanavond nog naar Het Historical Park bij sunset en dan op tijd onder het muskietennet.

Beste allemaal ik wens jullie allemaal een geweldige start van het nieuwe jaar.

Leef en geniet van de kleine dingen.

Piet

O ja Elly en Ger ik wens jullie een supervakantie in Cuba en kijken jullie of je daar goed kunt fietsen want Cuba staat al een tijdje op mijn verlanglijstje.
Dus voor goede tips hou ik mij aanbevolen.

Foto's heb ik vandaag weinig gemaakt maar Happy Newyear in het Thais mag toch zeker niet ontbreken. En een paar foto's van het Paradijsje waar ik nu verblijf.

• 01 Januari 2011 - 09:30

Peter En Joke:

De allerbeste wensen Piet,
    Jij bent het nieuwe jaar al ingefietst,
    Veel geluk gewenst, vanuit Udenhout.

• 01 Januari 2011 - 09:41

Riek:

Allereerst de beste wensen vanuit Heesch. Harrie en Nelly zijn hier geweest met oud op nieuw. Gezellig gekaart.
    Ook van hen de beste wensen.
    Wij vertrekken zometeen naar optreden Tonnie. For Mineur weet je wel. We gaan er weer een gezellige dag van maken.
    Harry en Nelly gaan mee kijken.
    Groetjes Riek en de rest

• 01 Januari 2011 - 09:49

Hans En Lia :

piet de allerbeste wensen in 2011 engroetjes van uit Oijen

• 01 Januari 2011 - 11:29

Ine & Marcel:

Hoi Piet,

Ook vanuit een ontdooiend Dinther wensen wij jou en alle mensen die jou volgen op deze site het allerbeste toe wat 2011 kan brengen: veel gezondheid en geluk!
    We lezen dat je er steeds meer zijn in krijgt om de grootste uitdagingen op je fiets aan te gaan................en wij mogen daar op grote afstand (fysiek) getuige van zijn.
    Het is en blijft fantastisch om jou zo te kunnen volgen!
    Het ga je goed!

Een lieve groet van Ine & Marcel

• 01 Januari 2011 - 11:52

Walter, Anja, Simone:

Een gezond en gelukkig 2011, Piet!
    Onze allerbeste wensen vanuit een nat en grijs Nijmegen. gelukkig worden de dagen hier nu alweer langer. Veel fijne ontmoetingen gewenst!

• 01 Januari 2011 - 15:09

Madelon:

Lieve Piet een super fijn 2011 toegewenst!!! Hele dikke knuffel van ons 3!

• 01 Januari 2011 - 17:48

Coby:

Hoi broer,een heel goed 2011 met veel gezondheid en heel veel liefde.
    Maar die liefde krijg je wel,van al die lieve mensen om je heen.
    Een dikke pakkerd van je zusje uit Ede.

• 01 Januari 2011 - 18:39

Riek Uit Vught:

De beste wensen van 2011 toegewenst

• 01 Januari 2011 - 19:54

Frans En Rika:

Gelukkig Nieuwjaar, Piet!
    Dat je op je reis nog veel lieve mensen mag ontmoeten. Het lijkt af en toe wel of je ze aantrekt, maar ik herinner me je spreuk van de spiegel.
    We vinden het leuk om foto's te zien van Thailand, want onze zoon Paul is daar nu ook na 3 weken motorrijden in Laos. Iets anders als fietsen, maar we zijn blij dat ze de tocht zonder noemenswaardige problemen hebben kunnen voltooien. Als thuisfront moet je vaak vertrouwen op een goede afloop.
    hartelijke groeten van Frans en Rika

• 01 Januari 2011 - 21:00

Herman En Hanny:

Nogmaals de beste wensen, en veel geluk en reisplezier in het nieuwe jaar. De sneeuwtroep is aan het verdwijnen omdat het is gaan dooien gelukkig.

• 02 Januari 2011 - 05:25

Carine & Jean-Marc:

Dag Piet,

Gelukkig 2011 ! Blijft hetzelfde, ongelooflijk duitste fietser !
    We are the belgian couple you discussed with in Nyaungshwe, close to Inle Lake, 2 weeks ago. We are back from 3 weeks in Burma. You are amongst our intense souvenirs.
    Keep going,

Carine & Jean-Marc