Nog steeds volverwachting. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Nog steeds volverwachting. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Nog steeds volverwachting.

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

09 November 2010 | Nederland, Udenhout

Udenhout, dinsdag 9 november 2010

Dear everyone,
I am still waiting for my granddaughter. I am still in joyful anticipation.
But I am also in anticipation for Burma. I hope I can cycling there. But there are many disturbances now.
Thanks also for all the nice words these week. 5 years after Conny past away. I read once that you are just dead when you are forgotten. So my Conny is still "fully alive". And that feels good.

Warm greetings for everyone but this time special for "my miss Kippenvel" in New Zealand. Her lovely sister died and she married. All in one week. So sadness and gladness are very close this week for her.
Big Hug karin.

Piet

Beste allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor al die fijne woorden de afgelopen week.
En als het zo is dat je pas dood bent als je vergeten bent dan is mijn Conny nog "springlevend". En dat voelt goed. Dat geeft vertrouwen.

VOL VERWACHTING
Ja, nog steeds vol verwachting. Nog steeds geen signalen uit Amsterdam dat ik mijn eerste kleindochter vast kan gaan houden. Nou Madelon en Sjoerd ik wacht met spanning af. Maar ik zal vast niet de enige zijn.

ONTWIKKELINGEN IN BIRMA/MYANMAR
Vol verwachting ook hoe zich de situatie in Birma zal gaan ontwikkelen. Juist deze weken lees je steeds meer over Birma/Myanmar. De verkiezingen, de mensen die onderdrukt en bang zijn, de gevechten en de mensen die op de vlucht zijn voor al dat geweld.
Heel graag wil ik straks daar op de fiets heel dicht bij die mensen zijn. Om hun kracht, hun wanhoop, hun angst, hun doorzettingsvermogen, hun armoede, hun innerlijke rijkdom, hun liefde voor elkaar, hun hoop en dromen, hun gastvrijheid te voelen. Ook hoop ik dat op een of andere manier met jullie te kunnen delen. Door de verhalen op mijn weblog en de foto's.

KAAL
Het is nu kaal in mijn huis. De 25 ingelijste prachtige foto's hangen nu op drie locaties. Bij Firma Hoppenbrouwers, bij de huisartsenpraktijk Blessing en van Laarhoven en bij Master X in Oisterwijk. Het voelt gewoon goed om ervaringen op deze manier te kunnen delen.

Beste allemaal ik hoop dat ik in mijn volgende verslag kan schrijven dat die gtootste verwachting uitgekomen is.
Voor nu een warme groet en leef en geniet van de kleine dingen om je heen.

Piet

• 09 November 2010 - 11:00

André:

Ze stellen je geduld wel op de proef, hihi....

Ook hier volgen we "Birma" op de voet, het klinkt allemaal niet zo positief.
    Hopelijk kun je op kleine schaal iets voor de lokalen betekenen.

Ook groetjes van Willemien

• 09 November 2010 - 11:04

Gonnie:

Hallo Piet,

Ja,,,, dat wordt een echte dame hoor die kleindochter van jou, ze laat nu al op zich wachten, ha ha.
    Ze weet het nu al spannend te houden.
    Hopelijk kun je er nog wel even van genieten.
    11 dagen nog en dan gaat je derde grote avontuur beginnen.
    Piet ik ga je weer op de voet volgen hoor.
    Heel veel plezier, geluk en mooie ervaringen voor jou en wij genieten op afstand mewt je mee.
    Suc6 en groetjes je nicht gonnie.

• 09 November 2010 - 11:49

Sabine Brouwer:

hallo mr Piet,
    wat spannend voor u dat u een klein dochter krijgt en alweer geniet ik van u verhalen en... nog maar 11 dagen spannend ik hoop voor u dat het leuk word

groetjes Sabine

• 09 November 2010 - 12:39

Tonnie En Riek:

Ja, spannend in Myanmar. Er vluchten veel mensen naar Thailand, dus is het dan niet heel gevaarlijk, broer.Had Madelon gisteren nog gemaild. Erg spannend. Piet, even nieuwsgierig, wie is Aletta????hahahaha

• 09 November 2010 - 13:52

Claartje:

mooi dat je alles deelt: je ervaringen, foto's en verhalen!
    k kan me voorstellen dat dat je voldoening geeft.
    wel hoop ik dat oa het beschermengeltje je straks door dik en dun zal beschermen!
    liefs van Claartje

• 10 November 2010 - 07:15

Hans:

Hoi Piet,

Jouw fietsverhaal krijgt steeds meer vorm en dat van Brian en mij ook. Dagelijks deel ik via een aantal foto's ervaringen van Fishbike op Facebook.

Kijk zo uit naar je posts op je reisblog. En Conny kijkt heerlijk vanaf je schouder mee. Dat moet een heerlijk gevoel zijn om iemand die zo ver weg is toch heel dicht bij je te hebben.

Ik ga knikkerhard voor je duimen dat je 2e kleinkind voor je vertrek geboren wordt.

• 10 November 2010 - 14:33

Jac Peeters:

Dag Piet, kort berichtje maar deze keer: we wachten mét jou in spanning af! Groeten uit Hilvaqrenbeek, Jac en Hanneke.