Vol verwachting ....Joyful anticipation .... - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Vol verwachting ....Joyful anticipation .... - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Vol verwachting ....Joyful anticipation ....

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

05 November 2010 | Nederland, Udenhout

Udenhout, 5 november 2010

Dear everyone,
Yes I am in joyful anticipation for my granddaughter who can be borned every moment. It is so exciting !!!!

The most of the visa are ready now. Just the visa for Thailand. But my bags are wrapped up. Now my bike in the big box next week and than ......

Yesterday I give a reading about my bikeadventures for 75 children in the age from 10 till 12 years. It was so nice and they were all very enthusiasm.

So dear evryone I hope I can give you next time the name from my granddaughter and tell you that all is well with her and her mama. So I am every minute of the day in joyful anticipation.

Warm greetings for everyone and live and enjoy the days.

Piet

Beste allemaal,

Ja, het hoort een beetje bij deze tijd om vol verwchting te zijn. Zeker voor kinderen. Maar ik ben ook vol verwachting.

Vol verwachting natuurlijk naar mijn kleindochter die elk moment geboren kan worden. Spannend Madelon en Sjoerd!!!!!!

Vol verwachting ook of alle visa op tijd binnen zullen zijn. Voor Nepal, Laos en gelukkig Myanmar is het geregeld. Nu ligt de aanvraag voor Thailand bij de ambassade. Voor Thailand heb ik een Multiple Entry Visum nodig omdat ik 3 x de grens van Laos naar Thailand over fiets. Maar ik heb goede hoop dat ik volgende week de aanvragen in huis heb.
Ik ben in ieder geval blij dat het visum voor Myanmar geregeld is omdat nu in de tijd dat er verkiezingen ( de eerste sinds twintig jaar) worden gehouden het niet zo gemakkelijk is om op tijd een visum te bemachtigen. Men heeft liever geen pottenkijkers.

Vol verwachting kijk ik weer uit naar mijn derde fietsavontuur. Wat zal ik allemaal weer tegenkomen. Spannend ook omdat ik de eerste weken bijna geen contact kan hebben met het thuisfrond. Er is momenteel totaal geen internetverbinding met Myanmar/Birma mogelijk en ook is het bereik met de telefoon er niet of heel slecht. Maar ik hou een dagboek bij en zodra ik wel internet tot mijn beschikking heb dan schrijf ik meerdere verslagen tegelijk voor al die duizenden trouwe volgers van mijn weblog.

GEPAKT
De fietstassen zijn zo goed als gepakt. Volgende week nog even alles controleren en nog een laatste controle, door Erik van De Tweewieler, van mijn fiets en dan kan deze ook "de fietsdoos" in.

LEZING
Gisteren een hele fijne lezing gehad in Wintelre op basisschool De Disselboom. De ruim 75 leerlingen van groep 6, 7 en 8 waren heel enthousiast en betrokken. Lees hun reacties maar eens bij het vorige verslag. De tijd was zelfs veel te kort en na terugkomst in maart komt er zeker nog een vervolg. Beste leerlingen ook bedankt voor jullie bijdrage voor onderweg. Ik laat jullie weten waar ik het geld aan besteed heb.
Wat is er mooier om elkaar, volwassenen en kinderen, te inspireren en zo de grenzen van elkaars gezichtsveld wat te vergroten.

Beste allemaal, ik hoop dat ik in het volgende verslag kan schrijven dat mijn kleindochter ?? geboren is en dat alles goed is. Dus tot dan leef en geniet ik in volle verwachting.

Piet

• 05 November 2010 - 11:36

Tonnie En Riek:

Ja, echt spannend hoor. Zeker voor jou, de tijd dringt. Voor kleindochter maar ook voor visum. Myanmar gelukkig binnen. Wij kijken uit naar het volgende schrijven, dat zal zeker over Sjoerd en Madelon zijn.

• 05 November 2010 - 12:22

Sabine Brouwer :

hallo mr,Piet
    wat leuk voor u dat u opa word hoe gaat het kindje heten?en ik hoop dat u snel terug komt op school (De Disselboom)hebben we u mail ontvangen nou ja veel geluk met u volgende reis

groetjes sabine volg al uverhalen

• 05 November 2010 - 12:29

heey mr. Piet
    ik vond je echt goed verhalen vertelen jammer dat je niet meer over camodja kon vertelen toen moesten wij naar de gym ik hoop dat u snel terug komt over je nieuwe reis vertelen en over cambodja (de disselboom)

• 05 November 2010 - 13:29

Claartje:

ziet er goed uit, Piet. alle kinderen bedoel ik - gaat je hart van open, hè?!
    liefs van Claartje
    oh: ik heb je berichtje met-zonder, zonder-met aan iemand gestuurd die het mogelijk goed kan gebruiken.

• 05 November 2010 - 14:04

Ine Seegers:

Wat een druk baasje ben je toch piet!!Fijn voor jou dat je zoveeel om handen hebt en dat je van dat alles ook echt kunt genieten en de mensen(groot en klein) genieten weer op hun beurt van jou.Ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe Lagarde telg, laat ze maar vlug komen, kan je nog lekker met haar knuffelen. We horen hopelijk snel iets van ompa Piet.
    Groetjes vanuit een druilerig Dinther.

• 05 November 2010 - 15:40

Tosca Tholen:

heey mr. piet ik was iets vergeten bij mij vorgen reactie toen je bij ons op school was had je ook van die leuke foto's die vind ik echt leuk ik heb er zelfs 2 van mijn klasgenootjes gekregen en dat kaartje waar deze site opstaat die heb ik gewoon 1x kom je de volgende keer terug en heb je dan weer leuke verhalen en van die leuke foto's

• 05 November 2010 - 15:44

Tosca Tholen:

heey mr. piet is het kindje al geboren?
    heb je al een kleindochter?
    weet je al hoe ze gaat heten?
    als je al die vragen weet kun je dan een mailtje sturen

• 06 November 2010 - 08:04

Jac Peeters:

Spannend spannend spannend! We wachten vol verwachting met je (jullie) mee en maken ons op voor een hopelijk weer heel mooie periode! Hartelijke groeten uit Hilvarenbeek. Jac en Hanneke

• 06 November 2010 - 13:26

Tosca Tholen:

spannend wachten op je nieuwe reis. want zal je deze keer allemaal zien ik vind het echt leuk dat je hebt besloten te gaan reizen zo zie je steeds andere stukjes van de wereld dat het in nederland heel goed gaat tegenover die arme landen je moet echt weer op school komen na je reis groetjes tosca (bs de disselboom)