Weer terug! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van piet lagarde - WaarBenJij.nu Weer terug! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Weer terug!

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

10 Maart 2011 | Nepal, Kathmandu

Kathmandu, donderdag 10 maart 2011

Dear veryone,
A few days mo story from me. I was on a trekking trough the mountains, so no time and no computers. Now I am back in Kathmandu and tommorrow I fly to Chitwan, National Park and visit their a volonteer project. Nepal is very very beautiful en I enjoy every moment of the day.

No pictures because I have no time and the electricity fall down many times. Some days 6 hours without electricity. But later on I tell you all and show also the pictures from this beautiful country.

For now live and enjoy the moment of the days.

Piet

Beste allemaal,

Weer terug? Ja weer terug in KathmandU. Een nachtje maar en dan ga ik weer verder naar Chitwan het medora project bezoeken.
De reden dat ik niet meer zo trouw elke avond achter de computer kruip heeft verchillende redenen. Te eerte valt hier zeer regelmatig de stroom uit en 's avonds naar een internetcafe zoeken en dan onverwachts al mijn tekst kwijt zijn werkt niet aantrekkelijk. En de stroom kan hier zomaar 6 uur uitvallen. Ten tweede ben ik 3 dagen onderweg geweest in Karhmandu valley. 2 dagen door de bergen gewandeld met een gid en het leven van dichtbij van de plaatselijke bevolking mogen meemaken. Naar Patan en Bakthapur geweest en twe schitterende rondleidingen gehad.
Nu weer terug in Kathmandu en wat werkelijk niet te beschrijven valt is het verkeer. Het is werkelijk een compleet gekkenhuis.
Als ik watr meer tijd heb vertel ik er later nog wel meer over. Ook de foto' houden jullie tegoed.
Ik ben wel blij dat ik Keshav ontmoet hen. Hij is werkelijk van alle markten thuis en heeft in 5 minuten werkelijk alle sgeregeld. Morgen ga ik met een vliegtuig naar het nationaal park Cgitwan waar ook Medora haar werk doet. Ik verblijf daar 4 dagen en ga er het Health Centre bezoeken en een aantal scholen. De bezoeken worden afgewiseld ddor verschillende activiteiten. Maar daar over later meer.

Ik ga nu al mijn spullen reorganiseren voor de volgende fase. En na Chitwan naar Phokara. En dan .... naar huis.

Maar nu eerst nog volop genieten van het prachtige Nepal.

Leef en geniet van alles,

Piet

• 10 Maart 2011 - 15:29

Ine Seegers:

Jammer Riek, nu ben ik de eerste!!! Fijn te horen dat alles oké met je is Piet. 6 uur zonder stroom is hier niet meer voor te stellen, dan worden er gelijk claims ingediend. We wachten gewoon op nog meer spannend nieuws uit Kathmandu.
    Lieve groet Marcel en Ine

• 10 Maart 2011 - 15:43

Herman En Hanny:

Nou inderdaad Ine ons Riek is echt niet bij de tijd vandaag, zal wel komen omdat we morgen zusjesdag hebben.
    Dus je hebt al veel gezien Piet, zo'n gids is heel veel waard, dat is allen wel te doen maar zo zie en hoor je natuurlijk veel meer.
    lieve groeten uit Gennep

• 10 Maart 2011 - 15:47

Toon En Jeanne:

piet

Dat je aventuurlijk was wisten we wel, maar deze reis in je eentje te doen ,het is geweldig
    we bijven je volgen .

geniet van je reis ,en een groet van ons allemaal

• 10 Maart 2011 - 16:11

Jac Peeters:

Dag Piet,
    Wij vinden het écht niet erg hoor, dat je wat minder berichten stuurt! We hebben dan immers iets meer tijd om je 'bij te houden'! Hier hebben we net Carnaval achter de rug. We zijn geen Carnavalvierders (maar dat wist je al), maar hebben toch iedere dag even 'ons gezicht' laten zien.
    Geniet maar lekker van Nepal!
    Hartelijke groet,
    Jac en Hanneke

• 10 Maart 2011 - 16:12

Riek:

Ja, nog een beetje naweeen van de Carnaval denk ik. Zat trouwens schaatsen te kijken. Irene Wust goud op de 3000 m. Super goed gedaan. Nu komen de 1500 m voor de mannen.
    Morgen gezellig zusjesdag, broer. We zullen het wel over jou en Conny hebben, en vooral over Jan natuurlijk.
    We gaan genieten van elkaar.
    Ine en Hanny, proficiat met jullie 1ste en 2de plaats. HAHAHAHAHA

• 14 Maart 2011 - 15:50

André:

Zo, ik zal ook weer eens iets van mij laten horen, Pietje......

Tja, druk, druk, druk met de duivenbusiness is de oorzaak.
    Het seizoen staat voor de deur, volop jongen op het dak en in het nestje, dus werk genoeg.

Ben je nog van plan om met de fiets de Mount Everest op te gaan, hihi.........

Keep care, Piet!

Ook groetjes van Willemien