Zeer vervelend. Very tiresome. - Reisverslag uit Vientiane, Laos van piet lagarde - WaarBenJij.nu Zeer vervelend. Very tiresome. - Reisverslag uit Vientiane, Laos van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Zeer vervelend. Very tiresome.

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

16 Februari 2011 | Laos, Vientiane

Pakse, woensdag 16 februari 2011

Dear everyone,

FIRST: I AM FINE AND SAFE AND HEALTHY.

But I am embarrassed. They have hacked my emailbox. So they sent you dirty Spam and they ask you money for me.
DON'T SENT MONY TO ANYONE. I AM FINE.

Throw it away if you become Spam from me. Look in the subject and than you can see if it is from the REAL PIET.

Thanks for your anxious.

Big hug from the REAL Piet and live and enjoy the days hopely without spam.

Beste allemaal,

Ik ben veilig en gezond in Pakse maar moet vandaag helaas een ander verhaal schrijven.

Mijn emailadressenlijst is gehackt en dat is HEEL vervelend.
Iedereen van deze lijst zal de komende tijd vervelende post, Spam en andere vuile berichten krijgen.
MAAK DEZE NIET OPEN MAAR VERWIJDER DEZE METEEN IS MIJN ADVIES.

ZEKER geen geld betalen aan wie dan ook.

Ik ben al 2 uur bezig om mijn emailtjes van bezorgde mensen te beantwoorden. Gelukkig hebben de meeste mensen door dat het SPAM is. Maar er zijn ook mensen bij die al willen betalen.

NIET DOEN !!!!!!!!!!!!!

Gelukkig heeft Roel de adressenlijst kunnen behouden en met een nieuw password kan ik hen nu zelf persoonlijk beantwoorden.

Maar dat ik dit super vervelend vind kunnen jullie begrijpen.
Meer reizigers hebben hier nu last van, hoor ik.

Gisterenavond voor ik wilde gaan slapen kreeg ik allerlei rare telefoontjes die ik niet kon thuisbrengen op mijn mobiel. Deze mobiele telefoon gebruik ik nooit, alleen voor " noodgevallen". Dus ze hebben in mijn emails ergens mijn mobiele nummer gevonden, denk ik.

Ik ben toen nog even vlug naar het internetcafe gegaan om mijn email te checken of er iets aan de hand was. Maar ik kon niet meer bij mijn eigen email en toen zag ik op de weblog al die vervelende reacties die bij jullie binnengekomen waren.

Vanmorgen toen ik weer met een nieuw password bij mijn email kon zag ik nog veel meer reacties die bij mensen binnengekomen waren.

Die heb ik nu allemaal persoonlijk beantwoord en ik hoop dat het nu even rustig blijft.

Contact is heel leuk maar soms..........

Maar beste lieve mensen bedankt voor al die lieve bezorgde reacties en meeleven. Vanover de hele wereld.
Sorry voor de overlast.

Een lieve groet van de echte Piet en leef en geniet van de momenten die de dag brengt maar dan hopelijk zonder Spam.

Piet

• 16 Februari 2011 - 03:59

Dear Real Piet:

We are so glad, going back through your photos and daily entry it showed you were staying put in one place for 5 days so it didn't make any sence.

Once again a REAL REAl big Hug from us both. We live and enjoy again to get the Real Piets e-mail.

Love Cynthia and Geoff

• 16 Februari 2011 - 06:07

Maaike:

Lieve Piet,

Wat ontzettend fijn te horen dat het SPAM betreft. Wist niet goed wat ik met het berichtje aan moest, maar ben erg blij te horen dat het goed met je gaat!!

Dikke kus, Maaike

• 16 Februari 2011 - 06:32

Christine:

Glad you are fine and safe and all is good. Don't worry about the emails - I think people will figure out that is is a scam.
    Just enjoy your wonderful adventure. :)
    Take care and a big hug,
    Christine

• 16 Februari 2011 - 07:40

Johan Gelauf:

Toch een opluchting om te lezen dat het goed met je gaat...
    Je weet het maar nooit tegenwoordig!
    Het beste!

• 16 Februari 2011 - 07:45

Ria Koning:

Hoi Piet,
    Ik dacht ook al dat het spam was en vertrouwde het niet.
    in Maleisië overvallen, terwijl wij wisten dat je in Laos zat. Daar klopte iets niet.
    Hopelijk komt er verder geen narigheid van en kun jij de rest van je reis genieten.
    Groetjes van Ria Koning.

• 16 Februari 2011 - 07:51

Frans Swartelé:

Dag Piet,

Niet alles kan meevallen. Zo zit het leven nu eenmaal in mekaar.
    De SPAMproblemen blijven tot nu toe beperkt.

Frans

• 16 Februari 2011 - 09:15

Lieske:

Helaas Helaas dit zijn de nadelen van een prachtig netwerk.
    Helaas blijkt dat ik ook net aan een oplichter, die zogenaamd collecteert voor de voedselbank, geld heb gegeven....Kortom het blijft....heeeel veel fijne mensen maar ook een aantal die niet volgens 'onze' regels leven.....Piet goede reis verder !! xLieske

• 16 Februari 2011 - 09:34

Riek En Tonnie:

Wat verschrikkelijk vervelend. Wat een rare lui e. Maar je doet er niets aan. Helaas.
    Succes met alles, ja ik kreegt zojuist mijn 1ste spam, maar wist het, dus....
    Fijn je weer even gehoord te hebben.
    Liefs je zus en zwager

• 16 Februari 2011 - 11:16

Jane:

Hoi Piet,
    Ik vertrouwde de mail niet, vond het niet jouw stijl, maar ben toch heel blij te lezen hoe de vork echt in de steel zit!
    groetjes,
    Jane

• 16 Februari 2011 - 11:24

Annie Berkel-Enschot:

Hoi Piet,
    Ik heb tot heden toe geen rare berichten ontvangen.Je schrikt natuurlijk,heel begrijpelijk.
    Ik wens je toch een goede tijd en dat de vervelende dingen vlug op mogen lossen
    Lieve Groeten,
    Annie
    Het is hier een prachtige zonnige dag,ondanks dat het pas februari is.

• 16 Februari 2011 - 12:24

Roos:

Hoi Piet,
    Heb van Tinneke vernomen dat het goed met je gaat. Leuk dat ze jou nu ook kan zien.
    Maak je maar niet te druk over dat vervelende gedoe. Zoals je zelf altijd zegt; Er zijn nog steeds meer goede dan slechte mensen.
    Liefs
    Roos

• 16 Februari 2011 - 20:36

Herman En Hanny:

Lieve groetjes van ons, uit een al een beetje lenteachtig Gennep.