Op nieuw!!!! Again!!!!! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Op nieuw!!!! Again!!!!! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Op nieuw!!!! Again!!!!!

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

17 Maart 2010 | Nederland, Udenhout

Woensdag 17 maart

Dear everyone,

Here I am again. I am very busy with my photobooks. I think I made 9 or 10 books from my trip in Azia. I hope, when the books are ready that I can let see the books to you.
The spring is coming here so I work a little bit in my garden again. I also start with training on my bike for a new adventure in October. But later more about my plans.

I also go every weeek to Utrecht to visit my wonderful grandson Jasper. He is growing very good. I shall place photo's from him.

For now lot of loves and a big hug from Piet.

Beste allemaal,

Dat is een tijdje geleden. Maar er gebeurt nu ook niet zoveel dat voor iedereen interessant is. Ik ben volop bezig met de fotoboeken.

Ik maak verhalende fotoboeken. Deze heb ik nu bijna 3 af.1 van China en 2 van Vietnam. Nu moet ik er nog een van Cambodja. Deze verhalende fotoboeken maken is een hele klus. Maar o zo mooi. Ten eerste beleef ik de reis weer helemaal opnieuw en ten tweede kan ik er heel veel foto's in kwijt.
Voor mij is het letterlijk een verwerking van de reis en een plekje geven van al die indrukken die ik met mijn fietsavontuur opgedaan heb.

Verder heb ik een portrettengalerij van China af en een boek met de mooiste portretten van Vietnam.
Dit worden grote fotoboeken. 30 cm bij 30 cm. En op elke pagina plaats ik een portret.
Nu volgt nog een portrettengalerij van Cambodja.

Daarna wil ik nog een fotoboek maken met alleen landschapsfoto's en daarna nog 1 of twee boeken van "Het moment van de dag". Hierin komen van elke dag het meest bijzondere moment van die dag die ik met mijn fototoestel heb vastgelegd.

Zo zie je dat ik elke dag wel een paar uur bezig ben met het vastleggen van mijn avontuur. En als ik dat gedaan heb dan kan ik echt elk moment weer haarfijn op mijn netvlies krijgen.

Maar nu wordt het ook weer beter weer en ga ik de tuin weer een goede opknapbeurt geven. Heb daar veel zin in.

Verder ben ik vorige week weer begonnen om mijn fietsronde van 37 km weer zo snel mogelijk af te leggen. Om de dag probeer ik die 37 km af te leggen en ik moet zeggen dat ik mij er weer goed bij voel.

En natuurlijk beginnen mijn gedachten weer uit te gaan naar een vervolg. Maar daarover over een paar maanden meer.

Ook heb ik nog dagelijks veel contact met al de mensen die ik op mijn reis ontmoet heb. Echt onvoorstelbaar leuke en fijne reacties. Zo heeft mijn reis echt een heel mooi vervolg.

Maar wat echt veranderd is ten opzichte van mijn reis naar Nieuw Zeeland is dat ik nu vaker naar Utrecht rijd. Naar Jasper.
Het gaat echt super met hem.
Ik kijk er al naar uit als Jasper 1 dag in de week naar mij komt.

Ik probeer wat foto's van hem te plaatsen dan kunnen jullie zelf zien wat een ;pracht kereltje het is. (zei een trotse Ompa).

Voor nu een leef en geniet en geniet van de komense lente.

Piet

• 17 Maart 2010 - 17:18

Mirjam Verschuuren:

Hoezo mooi ?
    't is een snoepie !
    Maar ja, wat wil je met zo'n grootvader ....!
    Geniet er met z'n allen maar lekker van, hoor.

• 17 Maart 2010 - 17:37

Bauke:

hoi pap, kun je die foto's van ons ook naar mij toesturen? (die ene met de kinderwagen, die van renato, jou, mij en jasper en die ene van wouter en mij amen met Jasper. Zijn mooi!

• 17 Maart 2010 - 17:38

Bauke:

oh, en trouwens, het eerste vogeltje heeft al gebadderd in het vijvertje!

• 17 Maart 2010 - 18:05

Peter En Joke:

Hoi Piet
    Wat een geweldig mooie taak: oppas voor je kleinkind.Heb je al geoefend?
    Heel benieuwd naar de nieuwe reisboeken.
    Geniet ervan!

• 17 Maart 2010 - 18:35

Ine Seegers:

Wat een pracht kind Piet, je smelt toch bij al dit moois. Jij straalt helemaal en ik wil niet vervelend doen, maar je ziet er een stuk beter uit dan toen je in Azië was. Misschien dat Jasper dat allemaal teweeg brengt. Lekker van genieten Piet. Ons kleinkind loopt sinds een week, een prachtig gezicht die eerste stapjes. We gaan er zo meteen weer naar toe, Koen wordt vandaag 34.
    Lieve groet
    Marcel en Ine

• 17 Maart 2010 - 19:41

Carmen:

Heij Piet,

Idd... wat een leuk kereltje! Daar mogen jullie trots op zijn. En wat gaaf al die albums....maar ik weet hoeveel werk het is!!! Ik ben benieuwd waar je weer heen gaat. Onze reis krijgt al een beetje meer inzicht, nml:
    -brazielie
    -argentinie
    -chilli

Mpogelijk ook iets voor jou? Dat we elkaar daar dan weer zien..........?
    Eerst zijn we nog bezig met de aanbouw etc. Dus ik zou zeggen: Kom maar us unne keer aangefietst!!!

xxx

• 17 Maart 2010 - 21:43

Jac Peeters:

'Wen schon menneke en wenne trotse ompa!'
    Fijn dat je weer eens een berichtje plaatst Piet, want ik was er zó aan gewend om dagelijks je berichten te lezen er er vaak op te reageren ...
    37 kilometer ... een mooi rondje. Hoe lang? Een uur en een kwartier?
    Ik heb nog wel een idee: via steeds een andere route op de fiets naar Utrecht! Ik hoop je écht binnenkort eens te zien hoor. Groeten uit Hilvarenbeek, Jac en Hanneke

• 18 Maart 2010 - 21:43

Oom Jan Tante Ria:

heerlijk om weer wat van je te horen.En wat een prachtig kleinkind.Hij slaapt met een glimlach om zijn mondje tegen jou aan,dat moet een heerlijk gevoel zijn.We genieten nog steeds van je verhalen
    en foto`s.Alle goeds en groetjes Jan en Ria.

• 24 Maart 2010 - 10:22

Herman En Hanny:

Piet wat een mooie foto's van Jasper, prachtig.

• 26 Maart 2010 - 13:51

Corrie Van Baast.:

Hallo Ompa Piet,
    Wat een mooi manneke!!!!!!Hij lijkt mij heel erg gemakkelijk en erg tevreden. En wat een trotse ouders.
    Heb ik het goed gezien? Krijgt hij evenals moeder Bauke een weerborsteltje???
    Vele groeten uit Berkel-Enschot en tot mailzzz