Op vleugels, On wings, - Reisverslag uit Vientiane, Laos van piet lagarde - WaarBenJij.nu Op vleugels, On wings, - Reisverslag uit Vientiane, Laos van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Op vleugels, On wings,

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

06 Februari 2010 | Laos, Vientiane

zaterdag, 6 februari 2010

Tad Lo

Beste allemaal, dear everyone,

Today again a short message because the computer is terrible. Have you seen the beautiful pictures from Jasper yesterday?

Amazing!!!!

Tomorrow no computer in Tadxe Phasouan so it takes a few days before you hear from me.

Live and enjoy the day,

Piet

Beste allemaal,

Ik hou het kort vandaag. Niet dat ik er geen zin in heb maar ik heb een computer waar geen letters meer zichtbaar zijn en ik echt een half uur heb moeten wachten voor ik in kon loggen.

Ook gisteren heeft het een uur geduurd voordat de foto's op de site stonden maar dan krijg je ook wat te zien.
Wat een geweldige kleinzoon he!!!!!!

Ja beste mensen ik rij op het moment echt met vleugeltjes.
Vandaag heb ik een beetje van het klimmen van gisteren teruggekregen. Een prachtige weg met mooie dorpjes en prachtige mensen. De steile afdaling was over een gruispad, dus dat was uitkijken. Maar nu zit ik dan te turen op die onduidelijke letters.
Mijn accommodatie ligt aan de waterval. Een super plaatje.

Helaas gaat het met de foto's niet lukken vandaag maar gisteren hebben jullie foto's gezien die dat wel meer dan goed maken.

Nog even terug naar 4 februari. Ik was Pakse. Daar was een leuk restaurant dat gerund werd door een Vietnamees echtpaa met 2 dochtertjes. De jongste van een jaar heb ik de fles gegeven dus ik ben hier al volop aan het oefenen.

Voor nu een lieve groet en morgen geen computer in Tadxe Phasouan hoorde ik van een backpacker dus even geduld maar in Champasak maak ik dat weer goed.

Leef en geniet,

Piet

• 06 Februari 2010 - 03:00

Papa En Mama!!!!!!!!:

Jeuh!!!!!!!!!! Hier een berichtje van de meest trotse ouders van de heeeeereele wereld!!!!! Alles gaat goed en bij deze een voordeeltje van de gebroken nachten: geeft tijd om eens als eerste iets te kunnen typen. Dank voor alle reacties en de continue steun aan ompa!
    Liefs van Jasper, Bauke en Wouter

• 06 Februari 2010 - 05:13

Huib Brouwers:

Hallo Piet,
    Gefeliciteerd met je opa-schap. Ik hoop het ooit ook nog eens mee te maken. Ik wil je ff laten weten dat ik je nog steeds "volg". Het meeste lees ik, niet alles want ik kom tijd tekort (sorry). Toch leef ik met je mee want ik kan me voorstellen hoe je je voelt, denk ik. Ik ga dadelijk nog wat "ballen van van Hoof" scoren (het is nu za-ochtend 06.09 u). Ik zal 'm de groeten doen. Groeten uit Udenhout-city en nogmaals gefeliciteerd namens Huib Julia en Juultje, The Brouwersfamily.

• 06 Februari 2010 - 09:10

Riek:

Hallo broer, hier alles oke. Fiets maar lekker door. Ouders van Thierry en de jongens zijn thuis. Groetjes

• 06 Februari 2010 - 09:28

Jac Peeters:

Piet, ik maak van jouw site maar eens gebruik om met te richten tot Bauke en Wouter, als je dat niet erg vindt. Bauke en Wouter, heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jasper! Geniet ervan, want hij is zó groot! Vroerger - op de Wichelroede - toen ik heel vaak kinderen van groep 3 in de klas had, zei ik dit vaak tegen hun ouders: "Vóór je het weet zit hij/zij al in groep 8 hoor." En vaak spraken me ouders daar jaren later nog op aan: "Je hebt gelijk gehad, Jac. We wisten niet dat het zó snel zou gaan ..." Dus, nogmaals, geniet ervan en pas op dat d'n Ompa niet alle dagen met hem (voor op het stuur) op pad is! (Grapje, maar toch, ik weet zeker dat Jasper nog heel wat tochtjes 'meej d'n opa' op de fiets zal gaan maken! Wat zal hij veel indrukken te verwerken krijgen. Maar dat is goed hoor! Nergens meer leert een kind meer, denk ik dan in de 'echte' wereld. En Ompa kent die inmiddels beter dan wie ook!
    Nogmaals een welgemeend proficiat. Ik hoop 'dieje kleine puk' binnenkort eens te mogen zien!
    Hartelijke groeten uit Hilvarenbeek. Jac en Hanneke

• 06 Februari 2010 - 10:27

Fem Sn Joerd:

Geweldig nieuws! Bauke en Wouter en ome Piet gefeliciteerd! En wat heerlijk dat alles zo goed gaat! liefs Fem en sjoerd

• 06 Februari 2010 - 12:43

Rianne:

Fag Piet, ik heb dezelfde ervaring als één van de eerdere schrijvers. Kijkik een paar dagen niet op je site ... ben je ompa geworden!!! Fantastisch en van harte proficiat, ook voor Bauke en Wouter. En veel geluk voor jou Jasper. Ik mag hopen Piet dat je wel in gelegenheid bent om te printen in een internetcafe. Want ik stel me zo voor dat je stops nu nog langer gaan duren. Behalve de foto en verhalen van Conny zijn er nu ook de verhalen van dat mooie manneke. En om het missen wat te compenseren is het een idee om een foto (van al je geliefden) te plastificeren en op je stuur te bevestigen?

Fijne reis nog Piet, lieve groeten Rianne &Joop

• 06 Februari 2010 - 13:31

Martien Truus:

Hartelijk gefeliciteerdmet je kleinzoon Jasper en natuurlijk ook je Dochter en schoonzoon,wij zijn weer veilig aan gekomen in Overloon,geniet er nog van doei.

• 06 Februari 2010 - 13:31

Martien Truus:

• 06 Februari 2010 - 15:52

Elly Teune:

Piet, wat een prachtige kleinzoon!
    Nogmaals gefeliciteerd ermee en ook Bauke en Wouter.
    Wij hebben inmiddels 3 kleinkinderen en de 4e is op komst. Geweldig om dat te mogen meemaken!

• 06 Februari 2010 - 20:42

Astrid:

Allereerst van Harte Gefeliciteerd Opa!!!
    Zo, nu heb je ineens een 'titel'voor je naam Piet: OPA PIET............

en voor de kersverse ouders:
    veel geluk met zijn drietjes!!!!!

groeten uit een druilerig Udenhout
    Ad-Astrid-Jannick

• 07 Februari 2010 - 12:07

Bart En Tineke:

Hallo OMPA- Piet,

Zondag is altijd onze bijleesochtend voor jouw site. Natuurlijk hebben we het grote nieuws al rond horen zoemen op allerlei plaatsen in Udenhout, maar pas nu is er de tijd om je van harte te feliciteren met de geboorte van je kleinzoon Jasper.De foto's laten zien dat het goed met hem gaat. Weer een ouderpaar dat heeft ervaren dat de wonderen nog echt niet de wereld uit zijn al denken we dat soms weleens.
    Ook een welgemeend proficiat aan Bauke en Wouter natuurlijk.
    Je eerste ritjes op de fiets zullen wel met een wind in de rug gevoel zijn geweest schatten we.
    Het ga je goed op je verdere reis.
    Groetjes.