Zo mooi, zo mooi, zo onverstelbaar mooi !!!!! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Zo mooi, zo mooi, zo onverstelbaar mooi !!!!! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Zo mooi, zo mooi, zo onverstelbaar mooi !!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

26 Augustus 2009 | Nederland, Udenhout

Beste allemaal,

Zo mooi, zo mooi , zo onvoorstelbaar mooi is een zin uit een liedje van Guus Meeuwis van zijn allernieuwste cd.
Ik heb deze zin al vanaf zaterdag 26 juni in mijn hoofd en ik sta er mee op en ga er mee naar bed. En deze zin heeft niets te maken met mijn nieuwe avontuur in Azië al hoop ik dat dat ook een onvoorstelbaar mooie reis mag gaan worden.
Nee deze zin heeft te maken met Bauke en Wouter die mij op zaterdagmorgen 26 juni stralend kwamen vertellen dat ze in verwachting waren. En die gelukkige lach op hun gezicht zal ik niet snel vergeten. Een glimlach van nieuw leven en van nieuw licht.
Ze wilden het nog geheimhouden tot ze op vakantie waren geweest, dus vanaf 26 juni heb ik dit prachtige geheim elke dag gekoesterd.

Zo mooi, zo mooi, zo onvoorstelbaar mooi.
Maar ook zo dubbel, zo dubbel, zo onvoorstelbaar dubbel.

Het gemis van Connepon is dan toch wel heftig moet ik zeggen. Dit onvoorstelbare mooie bericht niet te kunnen delen met je meest dierbare raakt je heel intens.
Onze wereld staat op zijn kop maar de wereld draait door én dat hoort ook zo, zou Conny zeggen.
Dus genieten wij van dit onvoorstelbaar, 14 weken oude, wondertje. Ik heb Conny beloofd als het ooit zover zou zijn om een oma en opa tegelijk te zijn dus ik word geen opa maar een ompa.

Gelukkig had ik de nodige afleiding met de verdere voorbereidingen voor het grote avontuur op de fiets. De eerste vaccinaties gehaald en de visa voor China en Vietnam aangevraagd en die zullen komende week wel klaar zijn. De meeste spulletjes liggen klaar om gepakt te worden.
De komende dagen begin ik met de voorbereidingen voor de BBQ van zondag 13 september.

Beste allemaal, de volgende keer schrijf ik weer over mijn reis want die komt al snel dichterbij. Maar voor nu Leef en geniet ik van dit o zo mooi, zo mooi, zo onvoorstelbaar mooi bericht.

Ompa Piet.

• 26 Augustus 2009 - 15:31

Astrid:

Van Harte Gefeliciteerd met je a.s OMPA...(grappige trouwens)

Zo mooi dat je ,zonder er iets voor te doen,straks ineens een titel voor je naam hebt: Ompa!!!
    groeten Ad -Janniek- en Astrid

• 26 Augustus 2009 - 17:15

Fam.Versteijnen:

Hallo Piet.
    Wat een leuk nieuwtje zeg,wat leuk voor je dat je opa wordt. Een zonnige groet vanuit ons vakantie adres in Belgie

• 26 Augustus 2009 - 19:37

Cristina:

wat leuk dat je opa wordt,van harte gefeliciteerd,ook voor bauke en wouter, geniet er van, groetjes

• 27 Augustus 2009 - 06:55

Riek:

Nogmaals Proficiat Piet. De dikke kus heb je zondag al gehad.
    Tot 13 september
    Riek

• 27 Augustus 2009 - 07:52

Henk En Lia:

Wat een leuk bericht. Proficiat trotse ompa. Geniet ook van deze nieuwe fase in je leven !

Hartelijke groeten
    Henk en Lia Clement

• 27 Augustus 2009 - 10:27

Coby:

Geweldig Piet,Opa,heel bijzonder.
    Veel succes met de voorbereidingen voor de reis,tot 13september.
    Liefs,je zusje Coby.

• 27 Augustus 2009 - 14:48

Jac Peeters:

Proficiat ompa! Ompa zijn gaat jou lukken hoor, zeker weten. Ik heb je ook al eens 'vader en moeder' tegelijkertijd genoemd, dus oma en opa moet ook lukken. Groet, Jac
    O ja, 13 september ... Helaas kunnen we er niet bij zijn, want het Petrus- en Pauluskoor heeft het jaarlijkse koorreisje juist op die dag vastgesteld, en de dirigent moet er dan natuurlijk bij zijn. Zeker omdat we in de buurt van Dordrecht een dienst moesten verzorgen.
    Voordat ja afreist hoop ik je toch nog wel een keer te zien!

• 29 Augustus 2009 - 17:01

Lieske:

Ik sluit me helemaal aan, zo mooi....!
    nieuw leven, nieuwe plannen en weer zoveel te willen...mooi hoor.
    zo gaat t door en zo hoort t ook...x

• 14 September 2009 - 11:22

Mia Urlings:

Piet, dit is een geweldig nieuwtje!laat het maar naar je toe 'rollen'!Het is fantatisch! Veel succes met je voorbereidingen....
    Mia en Jo.

• 15 September 2009 - 20:52

Corrie Van Baast.:

PROFICIAT OPA PIET,
    Wat een onvoorstelbaar prachtig nieuws voor jullie !!!
    Ook Wouter en natuurlijk de aanstaande mama Bauke, een hele gezonde en gelukkige zwangerschap toegewenst. Het is het allermooiste wat je in je leven kunt meemaken: een kind krijgen. Wij volgen met de fietstocht ook de zwangerschap op de voet!!
    Vele groeten uit Berkel-Enschot.