Bij Cythia and Geoff - Reisverslag uit Shannon, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Bij Cythia and Geoff - Reisverslag uit Shannon, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Bij Cythia and Geoff

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

21 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Shannon

Beste allemaal,

Vanmorgen (dag 113/166, dinsdag 20 januari) dus vertrokken naar Shannon. Naar Cythia en Geoff. Naar hun prachtige farm.
Van Cythia kreeg ik in een restaurant in Eskdale een briefje in mijn hand gedrukt met: I live in Shannon, en telefoonnummer met daaronder: Come and stay. Op de heenweg was ik hier 3 dagen en we hebben regelmatig contact via de mail en de telefoon gehad. Ik kijk er naar uit om hen weer te ontmoeten. Het was maar 65 km, maar mijn achterband begon wel heel erg dun te worden. Het riico op een lekke band werd te groot dus ik besloot in Levin de band te laten vervangen. Dat was binnen een half uurtje gebeurd en zo kwam ik dus al om kwart over 1 in Shannon aan. Ik had niet meer egbeld en wilde hen verrassen. Wat een warm onthaal. Omhelzen en het voelde meteen weer thuis. Samen aan teafel heel wat afgekletst. Hun zoon Brendan had juist een goede uitslag gehad voor zijn gevecht tegen kanker.

Nu zit ik na een fijne douche in mijn meest nette kleren om met Geoff en Cynthia naar de Rotary club te gaan. Geoff heeft gevraagd om mij voor te stellen en een praatje over mijn reis te houden.

Ik werd heel officieel ontvangen door de president van de club en na een geweldig diner mocht ik mijn woordje doen. Ik kreeg een stevig applaus en na afloop de nodige reacties op mijn praatje. Wie had dat 3 maanden geleden gedacht dat ik dat zou doen in het Engels. Daarna vol enthousiame geluisterd naar en gastspreker, een radioverslaggever die alle beroemde artiesten en presidenten gesproken had. Heel interessant. Om hal 9 naar huis en nog wat televisie gekeken. Morgen weer vroeg op om met Geoff op de boerderij te werken.

Beste allemaal,

Een lieve warme groet vanaf de farm.

Leef en geniet

Piet

• 21 Januari 2009 - 08:50

Riek:

Wat een spreker is die man, wat een spreker is die man, ik weet dat hij heel vel kan.

• 26 Februari 2009 - 16:13

Je Ass... :

...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................