Een dag met Dagmar en Gordian, - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Een dag met Dagmar en Gordian, - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Een dag met Dagmar en Gordian,

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

30 December 2008 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Beste allemaal,

Vandaag weinig of niets over de fiets. Een dag bij en met Dagmar en Gordian. Wat later opgestaan, samen met Dagmar ontbeten. Gordian moet deze dagen werken in het ziekenhuis. De hele morgen gepraat over de families, politiek, de oorlog in Israel en ga zo maar door. In de middag samen naar Dunedin gefietst en daar de banden weer op spanning laten brengen, een nieuw scheerapparaat gekocht, de dvd ´s op de post gedaan (over een paar dagen komen ze aan Anouk, trouwens is het fotoboek al binnen?) en toen weer terug naar hun prachtig huis aan het strand. O ja in Dunedin kwamen we in het informatiecentrum ook nog een echtpaar tegen die in Auckland wonen met hun kleine zoontje Benjamin. Ik had hen een paar dagen eerder, in Surat Bay ontmoet en een praatje met hen gemaakt. Nu zagen zij mij weer en Benedicte gaf mij een kaartje
en zij dat ik in Auckland altijd welkom was als ik daar op mij weg terug langs kwam. Alweer goose bumps.
En als ik de kans krijg ga ik zeker nog langs de jongste Back Packer, Benjamin, die ik tot nu toe tegengekomen ben.

Om 5 uur kwam Gordian thuis en hij regelde een paar wetsuits en wij zijn 2 uur naar de zee geweest en heerlijk met en board in de golven "gespeeld". Om 8 uur naar een gezellig restaurant geweest en met een prachtig uitzicht op de zee heerlijk gegeten.

Een heel andere dag maar o zo gezellig en ontspannen.

LIEVE ALLEMAAL, nog een dag en dan stappen we hier alweer het nieuwejaar in. Voor nu , leef en geniet,

Piet.

• 30 December 2008 - 21:56

Riek:

Jij 2 keer per dag schrijven, dat kan ik ook. Tonnie heeft vandaag de generale repetitie gehad van For Mineur. Met Nieuwjaarsdag is het voor echt. Onze Harry en Nel komen ook kijken, gaaf he.
    Tot over 13 uur dan is het bij jullie New Year.

• 31 December 2008 - 09:10

Mieke En Geert:

Langs deze weg willen wij jou alle goeds wensen voor 2009.Wij hopen dat je reis in het nieuwe jaar net zo geweldig mag verlopen.
    Dag Piet en om met jouw woorden te spreken:
    LEEF EN GENIET !!!!!!

• 31 December 2008 - 10:43

Fillie En Walter:

piet op de valreep naar het nieuwe jaar een bericht van ons
    iedere morgen lees ik je verhaal van die dag en verwonder ik me over wat je allemaal meemaakt en over je energie om dit allemaal te doen.
    wij zijn vanavond met z.n allen in udenhout en zullen je in onze toost op het nieuwe jaar meenemen in onze gedachten. en ik probeer je motto te leven.
    leef en geniet groetjes

• 31 December 2008 - 11:08

Theo En Joke:

Voor 2009 wensen we je van harte Gezondheid, Geluk en nog meer Genieten van (spannende) avonturen, dan komen de Goose bumps er vanzelf wel weer!
    Alle goeds voor het nieuwe jaar!
    Theo en Joke

• 31 December 2008 - 11:09

Fam Van De Ven:

hallo Piet,

Wat geweldig dat je dit doet en wat een ervaring!
    De vriendelijke mensen, de prachtige natuur en de rust.
    En dan de kerstdagen en de jaarwisseling aan de andere kant van de wereld, midden in de zomer!
    Inmiddels hebben jullie daar net het nieuwe jaar ingeluid, daarom vanuit Udenhout de allerbeste wensen, nog een voorspoedige reis en veel fietsplezier!

• 31 December 2008 - 11:10

Jeff En Hennie:

Beste Piet van hieruit een heel fijn en gelukkig Nieuwjaar gewenst.Wij volgen je op de voet. Verder wensen wij je nog een hele fijne fietstocht toe. Tot ziens in ........2009 in de wilgenlaan.

• 31 December 2008 - 11:16

Femke & Sjoerd:

Lieve Oom Piet! Heerlijk, wat ga jij mooi en onvergetelijk het nieuwe jaar in! Ik hoop dat je een fijne avond hebt, volgens mij is het al 2009 nu bij jou! Sinds 15 minuten. Happy New Year! Femke & Sjoerd

• 31 December 2008 - 11:29

Frank Kraakman:

Beste Piet,
    Iedere dag lezen we je verhalen nog steeds met veel plezier, we verbazen ons nog steeds wat je allemaal meemaakt. In een woord geweldig.
    Een gezond 2009 van Thom, Eline, Tony, Giovanni, Dessi, Ans en Frank Kraakman

• 31 December 2008 - 13:06

Willemien En André :

Piet,

Natuurlijk sluiten wij ons bij alle goede wensen voor 2009 aan!

Het ga je goed, kerel!!

Willemien en André

• 31 December 2008 - 14:33

Marcel & Ine:

Hallo Piet, ook van ons, veel liefde, gezondheid en geluk dan kan 2009 niet meer stuk.
    Ben morgen benieuwd hoe je de jaarwisseling gevierd hebt. Wij gaan naar vrienden in het dorp is al jaren een traditie. Onze eerste oliebollen gisteren gegeten, dat blijft een lekkernij rond deze tijd. Hebben ze daar ook zo'n traditie?
    Een laatste groet uit 2008.

• 31 December 2008 - 15:34

Herman En Hanny Week:

hallo piet,
    Wij wensen jou vanuit een koud maar een prachtige winterdag in Udenhout een fijne jaarwisseling en een fantastisch,liefdevol en gezond 2009 toe.
    herman heeft vanmorgen oliebollen gebakken en vanavond gaan we samen met cees en marlies de graaf(onze beste vrienden) de jaarwisseling vieren.

Wij wensen jou verder nog een hele fijne tijd in nieuw zeeland ik ga nog weer even wat verslagen lezen .
    groeten en veel liefs van ons.
    heman en hanny

• 31 December 2008 - 16:41

Rianne:

Hallo Piet, een heel gelukkig en mooi nieuwjaar voor jou en je gezin. Ik wens dat 2009 voor jou net zo bijzonder word als 2008. Zoals het er nu uit ziet is dat voor de eerste helft al een feit! Hartelijke groeten, Rianne

• 31 December 2008 - 19:08

Tineke Van Esch:

Hallo Piet,
    We staan klaar om de avond/ nacht van oud naar nieuw met familie te gaan vieren. Hier geniet iedereen de laatste dagen van een typische Hollandse bezigheid : schaatsen. Wie weet zijn we op weg naar een elfstedentocht...
    Ik hoorde zojuist op de radio dat het nieuwe jaar al begonnen was in Sydney. Dat is hemelsbreed niet zo gek veel anders dan in N-Z denk ik. Wij wensen je een heel gezond (en dus goed) 2009 toe. Blijf genieten Piet van alles wat er op je pad komt.