Mijn "tweede hoofd" vergeten - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Mijn "tweede hoofd" vergeten - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Mijn "tweede hoofd" vergeten

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

08 December 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Beste allemaal,

Het is vandaag maandag 8 december. De verjaardag van mijn lieve zus Coby en meteen de 70 ste dag van mijn NZ-avontuur. Vanmorgen om 7 uur wat gegeten en gedronken en alles ingepakt. De slautel van de kamer niet vergeten in te leveren en besloten om toch maar op de fiets te stappen ook al zag de lucht er dreigend uit. De eerste 5 km waren vlak enn dan volgden 3 steile heuvels van 400 meter hoogte. Na 5 km begon het wat te regenen en voelde ik dat ik mijn helm niet op had. Stom. Dus terug naar Frans-Jozef. En ja hoor daar vond ik "mijn tweede hoofd" onder het bed. Ondertussen regende het al wat harder en zag je de besneeuwde toppen al niet meer.Ja mensen die 7 meter regen nou eenmaal een keer vallen dus vandaag ook een gedeelte. Tot op mijn huid kwam ik drijfnat in het plaatsje Fox-Glacier aan in het Back Packers Yvory Towers. De verwarming is aan want de regen is niet alleen nat maar boven in de bergen ook koud. Maar na een warme douche merk je daar niets meer van. alles hangt te drogen en dadelijk onder de paraplu wat eten in het dorpje. Ik besef dat ik 3 dagen in Frans Jozef prachtig weer gehad heb en daar heel veel leuke sportieve dingen heb kunnen doen.

Van Sjoerd en Madelon een enthousiast berichtje gehad dat ze gorilla's gezien hadden. Bauke vertelde dat ik daar ook maar moest fietsen in Zuid Afrika en dat ik de wilde dieren ook mooi zou vinden.

Ik heb vandaag geen foto's gemaakt en daarom probeer ik voor de vogelliefhebbers een paar inlandse vogels te plaatsen. Ik hoop dat het lukt. Mijn zusje Riek wil het T-Shirt graag zien. Ga ik ook proberen maar voor nu een lieve groet en leef en geniet.

Piet.

dieren ook mooi zou vinden

• 08 December 2008 - 09:43

Hans:

Hoi Piet. Ik heb net over de afgelopen paar dagen je posts gelezen. En ik dacht dat ik een avontuur ondernomen had door naar NZ te emigreren. Dat is niks vergeleken bij wat jij allemaal doet en meemaakt. De reactie van Brian over het terugsturen van je tent houdt je toch wel bezig zie ik.

Heel veel plezier nog en je mag wat mij betreft wat regen deze kant op sturen. Het wil hier maar niet lukken met de regen hier.

• 08 December 2008 - 10:51

Hanny:

Nou ik ben blij dat er in NZ geen wilde dieren zijn,het is al heftig genoeg, wat je allemaal uitspookt. Ik zie dat ik over een uur aan mijn verplichtingen bij de Rabobank moet voldoen, en moet nog een boterham eten. Dus dit berichtje is maar kort maar dat kan wel voor een keertje. Doe het morgen nog even over. Je ligt nu toch te pitten.
    Daaag, groetjes van Herman en tot gauw.
    Hanny

• 08 December 2008 - 19:51

Roel En Anouk:

Even samen een uur gelezen, want we liepen wat achter, maar we hadden via de mail en telefoon ook al veel gehoord en gelezen. wat een super gave foto's. wat had je met je knie gedaan, we zagen een lap verband om die knie op één foto? niet krabben aan de korstjes ha ha. wat zijn je volgende wilde plannen? duiken??? of kameel rijden??? of auto racen??? fan worden van PSV, ook een avontuur!!! kijk maar goed uit, we denken aan je. Dikke knuffel uit de klaproos

• 08 December 2008 - 20:50

Wim Franken:

Beste Piet,
    Omdat ik afgelopen week Sint was in Udenhout op de Achthoeven en de hockeyclub realiseerde ik me plotseling, dat je niet kwam opdagen voor jouw sint en ik geen van je prachtige verhalen had gelezen. Dat ben ik nu aan het inhalen, maar dat is wel een flinke klus. Ik zie, dat de indrukken absoluut onvergetelijk zijn. Ik wens je voor nu vast het allerbeste en.... leef en geniet!

Hartelijke groeten,
    Wim Franken

• 08 December 2008 - 20:56

Riek:

Hoi Piet,Na regen komt zonnenschijn, dat heb je al vaak gemerkt, he. Ajax heeft gisteren gewonnen van Volendam. Wij worden nooit geen PSVfans, hoor Anouk. In geoede en slechte tijden blijven we voor Ajax.
    Gisteren ons zus verrast voor haar verjaardag. Ze logeerde bij Gwen in Breugel. Was erg gezellig.
    Tot morgen broer, knuffel van je zus