Daar zijn geen woorden voor. - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van piet lagarde - WaarBenJij.nu Daar zijn geen woorden voor. - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Daar zijn geen woorden voor.

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

19 Januari 2010 | Cambodja, Khett Siem Reab

dinsdag 19 januari 2010

Siem Reap

Beste allemaal, dear everyone.

Dear everyone,

There are no words to tell you about the overpowerfull temples.
So today with a guide early (5 o clock) to the sunrise in Angkor Wat. With a guide. It was very impressive and the photo's kan tell you my feelings. So today a very short story with a few pictures. Tomorrow another day between the temples. So till tomorrow.

An impressive live and enjoy greeting from Piet.

Beste allemaal,

Vandaag maar een kort verslag want de titel zegt al genoeg.
Om half 5 opgestaan en om 5 uur op weg naar de tempels maar eerst bij Angkor naar de sunrise gekeken. Met een toek, toek Elisabeth en onze voortreffelijke gids, Pissa in het pikkedonker op weg. En denk maar niet dat je dan alleen bent. Nog honderden mensen waren ook vroeg opgestaan allemaal met de camera's in de aanslag.
Daarna eerst naar de ruines van Ta Prohm.
Eigenlijk is het niets voor mij om de hele dag naar tempels te kijken maar deze dag heeft een grote indruk op mij gemaakt. Werkelijk onvoorstelbaar mooi, zeker als je deskundige uitleg krijgt.
Morgenvroeg gaan we weer om 5 uur op pad naar nog meer tempels kijken.

Laat maar weten of je achtergrond informatie wilt hebben maar ik denk dat als je wilt ook bij google terecht kunt om meer te weten te komen van deze indrukwekkende periode in de geschiedenis.

Ik zal een paar foto's plaatsen maar deze kunnen niet het overweldigende gevoel overbrengen dat je krijkt als je hier rondloopt.

Ja Sjoerd je had helemaal gelijk: Gewoon indrukwekkend.

Dus een indrukwekkende leef en geniet groet van:

Piet

• 19 Januari 2010 - 08:46

Femke En Sjoerd:

Ja dit is allemaal zo indrukwekkend, wij hebben met onze mond open daar rond gelopen! Veel herinneringen!

Geniet daar en laat je billen ook tot rust komen..
    dag Femke en Sjoerd

• 19 Januari 2010 - 08:53

Riek:

Ja het lijkt me ook zeer indrukwekkend, ik ben ook niet zo'n tempel en museadame, maar dit is overweldigend. Vanuit een druilerig Heesch, dikke kus.

• 19 Januari 2010 - 08:55

Riek:

Oh ja Piet, waarom stond de band van de Koga leeg. Hij heeft er toch nog wel zin in? Misschien toch goed voor een paar daagjes rust.

• 19 Januari 2010 - 09:30

Tom Hart:

Beste Piet, bedankt voor de foto's van de oude tempels. Ik had er al wel wat over gelezen maar nu zie ik ze pas echt voor me. Wonderlijk ook hoe die bomen zich verenigen met de steenmassa's en wonderlijk ook hoe de monniken met hun gewaden en versieringen de grauwe stenen kleur geven. Geschiedenis, natuur, cultuur - alles bijeen in een ontzagwekkend monument.
    Bedankt Piet! Tom

• 19 Januari 2010 - 12:49

Ine Seegers:

Geweldig mooi Piet, vooral met die kronkelende wortels van de bomen overal tussen door. Wat een machts vertoon. Is het wel verantwoord om daar rond te lopen? Het is wel zo denk ik dat de wortels van die bomen een en ander in balans houden.
    Wat krijg je toch veel indrukken daar te verwerken, maar deze zijn wel heel erg mooi.
    Lieve groet Marcel en Ine

• 19 Januari 2010 - 13:52

Hanny:

Piet, ja heel indrukwekkend en vooral als je het met eigen ogen kunt bewonderen. Herman zoekt het steeds allemaal op, hij geniet er dubbel van dus.
    Herman en Hanny