the ultimate caving adventure - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu the ultimate caving adventure - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

the ultimate caving adventure

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

27 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Beste allemaal,

Het is nu dinsdag 27 januari. dag 120/166.

Vandaag rustig kunnen starten. Om 9 uur had ik gebeokt voor de " Balck Abyss".

Uit de folder:

Descend into the black, seemingly botomless depths os Ruakuri Cave and experience the most adrenalin pumping caving adventure around.

This chellinging expedition combines agseiling, a breathtaking 35 tomo, climbing waterfalls, a flying fox through the dark and cave tubing down the river. It's definitely one unforgettable journey.

Het werden weer 5 onvergetelijke uren. Een jong stelletje uit de US en uit Engeland.
Eerst hijs je je in een wetsuite en dan werden de beginselen van abseilen aangeleerd. En dan de grotten in. 3 uur in het donker onder duizenden glowworms.

Wat een agembenemende grote grotten.

Maar beste allemaal, morgen op de fiets en nu vanmiddag lekker niks doen. Morgen wacht een flinke tocht met weinig gelegenheid om te slapen. Ben benieuwd waar ik morgen ben.

Maar beste allemaal weer bedankt voor al die berichten. Het blijft inspireren. Anja uit Amerika bedankt en ik blij dat ik met de verhalen wat warmte kan brengen in het zeer koude Wisconsin. Ik heb geen mailadres want anders zou ik een persoonlijk berichtje sturen.

Hopelijk vind ik morgen weer een computer om over de dag van morgen te berichten.

Een lieve groet en leef en geniet

Piet

• 27 Januari 2009 - 08:38

Riek:

Hoi wat een spannend avontuur, wel erg mooi, was het niet eng? Jij vindt niets meer eng maar toch.
    Het mail adres van Anje zal ik wel doorsturen naar je mail. Oke.

• 27 Januari 2009 - 10:44

Gwen En Jan:

Hallo Lieve ome Piet,
    Vanuit Breugel een mega WAUW!!!! Alweer 6000 km gefietst. Dat doen maar weinig mensen je na. Geweldig om je zo te kunnen volgen en wat een mooie foto's.
    Met ons gaat alles goed. Sinds een week zijn wij Peetouders van de mooie Sanne. Zij is de dochter van Jan zijn broer, Bart en schoonzus Chantal. We zijn helemaal in de wolken.

Lieve ome Piet, Geniet!(Maar dat doe je al)
    Dikke knuffels Gwen en Jan

• 27 Januari 2009 - 14:29

Monica And |Robin:

Dear Piet

We met you on the fishing trip catching Blue Cod on Stewart Island.

We are now back in the UK. We wish you well but can't understand your blog as we don't speak Dutch!! Maybe there is a way to translate into English?

Kind Regards,

Monica

• 28 Januari 2009 - 04:58

Ineke & Roel:

Dag Piet!

Lekker gefiets weer vandaag? We vonden het leuk om je verhaal te horen gisteren! Heel veel plezier nog tijdens het vervolg van je reis!

Groetjes,
    Ineke & Roel (ontmoet in het hostel in Waitapo)

• 28 Januari 2009 - 06:43

Hans:

Hoi Piet. Ik heb weer even bij moeten lezen want ik ben er even tussenuit geweest. Zeiljacht van Napier naar Wellington gebracht en Jo en Brian bezocht in hun vakantiehuis in Motuoapa (aan Lake Taupo) Het houdt maar niet op he? Geweldig gewoon de dingen die je doet en de mensen die je ontmoet. Natuurlijk onwijs gefeliciteerd met je 6000 km. Hellumpie af Piet en er komen er nog wel wat bij als ik het zo lees. Ik blijf je volgen.

• 28 Januari 2009 - 20:04

Willemien En André:

Geweldig Piet, wat jij allemaal onderneemt! Als je hier straks nog maar kunt wennen!! We zijn enorm trots op je, dat mag je gerust weten. We blijven je met stijgende verbazing volgen.
    Groeten van André,
    Willemien