Merry Christmas en een Happy New Year - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Merry Christmas en een Happy New Year - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Merry Christmas en een Happy New Year

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

23 December 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Beste Allemaal,

Kerst en nieuwjaar komen dichterbij.Ik wil allereerst zo aan het einde van dit jaar iedereen bedanken voor de morele en mentale ondersteuning van mijn reis. Onbevangen ben ik dit avontuur ingestapt. Gewoon van dag tot dag en soms van uur tot uur maar kijken wat het worden zou.

Ik heb op een geweldige manier afscheid kunnen nemen van een inspirerende omgeving maar ben weer in een totaal nieuwe inspirerende omgeving terecht gekomen.

Een prachtig land, achter elke bocht weer iets verrassends.

Op de fiets, aldoende denken over alle facetten van het leven, over het verleden, over de toekomst, praten met mensen van over de hele wereld. Je overgeven aan de natuur is een heerlijk gevoel. Je bent soms ontzettend klein bij al dat geweld maar dat doet je beseffen dat je met iets heel kleins blij kunt zijn.

Connepon en de kinderen zitten werkelijk op die zwaar beladen fiets.
Een heerlijk gevoel.

Wat dit avontuur zo bijzonder maakt zijn de mensen die zo ontzettend gastvrij zijn. Mijn dagboek staat vol met adressen en telefoonnummers. Nog steeds krijg ik mailtjes van mensen waar ik op bezoek geweest ben.
Ik probeer deze dan ook allemmal te bellen met deze feestdagen.

Ik ben ook blij dat thuis alles gewoon doorgaat, de post, de financien, het huis, het graf door Anouk en Roel, De vogels door Pierre
en Rinus. De vriendenclub die op een heel intense manier contact met mij onderhoudt.En dan mijn zussen en mijn broer die wel erg trouwe supporters zijn. En dan van vele tientallen mensen die zomaar reageren op de website of op de mail. Meer dan duizend berichten zijn er al binnengekomen. Ondoenlijk om allemaal persoonlijk te beantwoorden. Maar ik kan je verzekeren dat het de meest ideale doping is die er bestaat.

Daarom via deze weg voor IEDEREEN:

MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR

Voor 2009 alle goeds, maar vooral gezondheid en natuurlijk heel veel:

"LEEF EN GENIET MOMENTEN"

Een dikke kerstknuffel voor werkelijk IEDEREEN die dit leest.

Piet

De foto (als het lukt) is genomen in Wanaka. Het symboliseert de dikke knuffel en de welgemeende kerst - en nieuwjaarswens.

• 23 December 2008 - 06:24

Jeroen En Agnes:

Piet,

Vanuit een zonnig Dunedin wensen wij jou een hele fijne kerstdag (ze doen er maar aan 1 hier he) en een zeer goed 2009! Waar zit je met kerst en boxing day??

Lieve groeten van ons

• 23 December 2008 - 09:17

Helene:

Hallo Piet
    Bedankt voor al je prachtige verhalen over jouw nieuwe leven down-under.Om jaloers op te worden!Ik wil je ook al merk je er weinig van,een mooie Kerst wensen en een goede tweede helft.Groeten.

• 23 December 2008 - 10:23

Milou En Jac:

pour un sportif dans l'âme.We hebben genoten van de prachtige foto's waar anderen een heel leven voor nodig hebben flik jij in een in een paar maanden. chapeau! geniet van de kerst daar en voor het nieuwe jaar onze allerbste wensen.

• 23 December 2008 - 12:37

Ad:

Piet, wat is het toch geweldig wat je allemaal gebeurt. Zo veel nieuwe dingen die je onderneemt en die je prima bevallen. En dan die mooie natuur om je heen. De foto's zijn geweldig en zeker ook uitnodigend. Maar helaas..... En natuurlijk geniet ik mee van de vele mensen die je ontmoet. Ik ken dat. Het geeft een zeer goed gevoel en steeds weer energie. Wat zijn mensen toch aardig!
    Ook al is er niet veel van Kerstmis te merken, toch wens ik je goede dagen. Ad

• 23 December 2008 - 12:56

Riek:

Hoi Piet, wij wensen je vanaf hier ook een fijne Kerst en vooral een gezond en een mooi fietsjaar 2009. Een grote hand die ons een mooie Kerstgroet brengt vanuit Syewart Island.
    Een dikke knuffel terug vanuit een mistig Heesch

• 23 December 2008 - 13:57

Margriet En Anton:

Hoi Piet, wat bijzonder die hand. Het is trouwens allemaal zo bijzonder, had je enkele maanden geleden kunnen bedenken dat jou zoiets moois en bijzonders zou overkomen. Gewoon super Piet. Geniet er nog enkele maanden van, en vanuit udenhout fijne kerstdagen en voor 2009 hele mooie gezonde en nog fijne fietsdagen.
    groet anton en margriet

• 23 December 2008 - 14:34

Anja:

Dear Piet, Here is wishing you a very Merry Christmas and a Happy and Prosperous New Year from Tony and myself here in COLD and SNOWY Wisconsin. All your stories and pictures are keeping us warm. A big kiss and hug from me.