Eindelijk - Reisverslag uit Matamata, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Matamata, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

27 Oktober 2008 | Nieuw Zeeland, Matamata

Beste allemaal,

Jullie zijn zo aan de laatste uurtjes van de nacht bezig. De tijd is verzet en het verschil is nu precies 12 uur. Hier liggen ze dus precies 12 uur voor in de tijd. Het is maandagavond 27 oktober kwart voor 5, En het is al de 29ste dag dat ik weg ben. Ik kom net uit de douche en dat was wel nodig ook. De gehele dag met Ineke en Peter in de tuin gewerkt. Het was een stralende dag. De gehele dag zon en warm. Het ziet er weer geweldig uit. Peter heeft een extra toilet in de tuin gemaakt. Een heel gezellig huisje en een prachtig uitzicht. (die foto met die paal) Dus het is een genot om hier naar de toilet te gaan.
Je ziet mij ook op de grasmaaier en je ziet Ineke werken in de moestuin.(vegegarden) Ook zit er een foto bij met een haas in zijn leger. Deze zat vlak bij het huis tegen een boom.En die foto's heb ik er nu zelf opgezet en dat ga ik dadelijk vertellen aan Lisette want daar mag ik dadelijk mee naar toe om te gaan eten.

Dus ga ik nu afsluiten.

Een lieve groet en tot snel weer, hoop ik.

Leef en geniet,

Piet

  • 27 Oktober 2008 - 05:11

    Huib Brouwers:

    Niet juist: ik ben al een uur aan het werken, haha. De schoorsteen rookt hier nu eenmaal niet van zelf. Misschien kun je straks wat bij gaan klussen als hovenier bij v Strijdhoven, haha. Het gaat je goed af zo te zien. Veel plezier nog.
    Groeten,
    Huib Brouwers

  • 27 Oktober 2008 - 11:12

    Els Rossou:

    hoi Piet,
    Wat leuk al die foto's! wat een uitzicht(en) en ver-gezicht(en) én wat zie jij er goed uit! Lekker genieten van de zon,de natuur en van je reis door het land en ongetwijfeld ook door jezelf! héél veel groetjes uit de Wilgenlaan......

  • 27 Oktober 2008 - 13:01

    Fabienne:

    Nou ik ben ook niet veel later dan dat opgestaan, want ik moest al om 7 uur beginnen bij de AH!
    Ik heb weer even op je site gekeken, leuk dat we zo kunnen bijhouden wat je allemaal meemaakt! En de foto's zien er erg leuk uit, volgens mij is het daar hartstikke gezellig! :)
    In Utrecht gaat alles nog steeds goed, mijn eerste tentamen zit er al op!
    Ook met Bas gaat alles goed, vandaag hebben we precies 7 maanden verkering!

    Zo, nu ga ik weer verder studeren!
    Liefs, Fabienne.

  • 27 Oktober 2008 - 14:47

    Astrid:

    Hallo Piet,
    GEWELDIG om al je verhalen te lezen,het 'neemt'ons een beetje mee op jou reis,en nu met de foto's erbij, helemaal visueel,geweldig!!! Om jaloers op te worden........
    Geniet van je dagen,begin maar vast aan een boek,want met al je prachtige verhalen kun je wel wat delen vullen.

    Wij wensen je via deze weg een supertijd daar in Kiwi-land,en we blijven je verhalen volgen.
    Groeten vanuit het 'gewone'leven in Udenhout.
    Ad-Astrid-Janniek

  • 27 Oktober 2008 - 18:56

    Coby:

    Piet wat geweldig,en leuk om je op de foto te zien.En wat wonen ze prachtig,geniet er maar goed van,veel liefs van je zus uit Ede.

  • 27 Oktober 2008 - 20:50

    Hans Vd Bersselaar:

    Ha Piet,

    Heb ik je toch gevonden! Was benieuwd hoe je het stelt op je verre fietstocht, maar via zo'n prachtige site is 't net of we met je mee fietsen.

    Blij te horen dat 't goed met je gaat en dat je er van geniet. Hou dat vol ! Wij passen hier wel op ons Udenhout

    gr
    Hans

  • 27 Oktober 2008 - 20:50

    Toon Van Rijsewijk:

    Hallo Piet,
    Al van het begin af volg ik je reisverslagen met veel interesse. De afgelopen week heb ik je door omstandigheden even niet kunnen volgen.Tot mijn grote verrassing zit je al enkele dagen in Matamata, Waikato. Met mijn oude pianoleraar die in Matamata woonde (helaas is hij een half jaar geleden gestorven) heb ik zo'n 20 jaar gecorrespondeerd. Zijn naam was Henk Sorel, 'n Zeer bijzondere man, waarover ik veel zou kunnen vertellen. Maar misschien later, als je weer in Udenhout bent?
    Piet, het ga je goed!!

  • 28 Oktober 2008 - 12:57

    Jolanda Van Den Boer:

    Hallo Piet,

    Wat leuk om zo veel te zien van jouw tocht! We hebben samen met de kids al geregeld op deze site gekeken maar het is er nog niet van gekomen om iets te schrijven. Geniet er van in die warmte. Hier is het koud en er vallen heel veel bladeren van de beuk voor het huis af. Dus buiten het werk om, nog genoeg te doen! Tot schrijfs.

    Rene, Jolanda, Koen en Rick van den Boer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Matamata

piet

Beste allemaal, Na 8000 prachtige kilometers door Nieuw Zeeland in 2008/2009 en 6000 facinerende en indrukwekkende kilometers door China, Vietnam, Cambodja en Laos in 2009/2010 begint in november mijn derde fietsavontuur. Deze keer zullen de vele (?) fietskilometers mij leiden door Birma (Myanmar), Thailand, Laos en Nepal. Ik hoop jullie weer regelmatig verslag te doen van al mijn avonturen. Voor nu een lieve leef en geniet groet. Piet

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 1987872

Voorgaande reizen:

10 Juli 2023 - 15 September 2023

Een echt avontuur.

06 Juni 2022 - 10 Augustus 2022

Op een andere manier.

24 September 2018 - 06 September 2019

Voor de tweede keer.

22 November 2017 - 06 Maart 2018

Acht in een?

05 Oktober 2016 - 16 Januari 2017

Naar de andere kant .....

11 September 2015 - 18 December 2015

Rondtrekken door midden Europa met de tent.

16 September 2014 - 17 December 2014

Op weg naar Afrika.

20 Mei 2012 - 24 Januari 2013

"Een lach kent alle talen"

27 September 2011 - 20 Januari 2012

Totaal anders maar .......

27 November 2010 - 27 Maart 2011

Het Vervolg

14 Oktober 2009 - 28 Maart 2010

Een nieuw avontuur

26 September 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: