Goede morgen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Goede morgen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Goede morgen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

12 Oktober 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Beste allemaal,

Hier ben ik nog even voordat ik alles weer ga pakken. Het is hier nog grijs en er staat een stevige wind. De temperatuur is oke en meestal trekt het om een uur of negen open.Maar voordat ik vertrek wil ik via de website iedereen nogmaals bedanken voor al die reacties. Leuk John dat jij mijn verhalen volgt. Koen, Kim, Wouter en groep 5a en 5b bedankt voor jullie reacties. Ik kom ze nog wel eens persoonlijk vertellen. Hoe gaat het bij Reinders Marjon. Bij elke possem denk ik aan jou. Leuk he..Jan en Pieta ik ben blij met jullie reacties en dat jullie zo jullie reis opnieuw beleven. Wil en Annemie en Margriet en Anton leuk dat jullie mij volgen. Ja Rianne ik heb inderdaad heel wat gedachten zo op mijn fiets. Maar dat vrije gevoel is heerlijk en het loslaten van alle zekerheden is ontzettend spannend. Ik ben wel blij dat ik fiets. Je bent dan toch met iets concreets bezig. Ik zou het moeilijker vinden als ik zomaar alleen met de auto of liftend rond zou trekken. Alles gaat dan sneller nu mis ik geen minuut van de dag. En elke minuut is verrassend en anders zo. Daarbij ben ik wel een beetje een bezienswaardigheid.Dus iedreeen zwaait of roept of denkt wat een crazy man. Hoe kan hij dit leuk vinden?

Beste allemaal ik ga de douche in en mijn fiets pakken en ik hoop dat ik vandaag weer een flinke tocht kan maken.

Een fijne zondag morgen en geniet van het mooie weer,

Een lieve groet en leef en geniet,

Piet

  • 11 Oktober 2008 - 23:21

    Tonnie En Riek:

    Ja Piet, Tonnie is ook met de surfplank van die hoge zandduin afgegleden. Hij vond het ook heerlijk. Ik zie ons in herinnering weer daar wezen. Geweldig.
    Liefs T en R

  • 11 Oktober 2008 - 23:40

    Esther Coppens:

    Goh, piet, las in het wychelroede journaal dat we je zo een beetje kynnen volgen, wat bijzonder... het gaat je goed af wat ik er zo van lees. Wil je via deze weg tevens laten weten dat ons pap, wim coppens, afgelopen maandag, toch nog plotseling, is overleden, we hebben een intense week achter de rug.. Heel veel succes en kracht bij jou droom en wens om te doen waar je nu aan begonnen bent! Het ga je goed!!
    Groet, Esther Coppens

  • 12 Oktober 2008 - 10:27

    Tineke Van Esch:

    Hallo Piet,
    Herfstvakantie en dus wat meer tijd om je verhalen te lezen en te reageren.Wat is het allemaal overweldigend wat je meemaakt zeg!
    Ik verbaas me steeds over de verslagen die je elke keer via deze site maakt. We zitten niet bij je op de fiets, maar kunnen toch bijna alles meebeleven. Heel speciaal en het zal best wennen zijn als je over een poosje in streken komt waar de voorzieningen niet zo up to date zijn en we je verhalen moeten ontberen. Misschien dat je dan pas echt los komt van het thuisfront. Blijf maar genieten van alles wat er op je pad komt.

  • 12 Oktober 2008 - 20:16

    André Van De Wiel:

    Volgens mij kom jij veeeeel jonger terug dan dat je gegaan bent.........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

piet

Beste allemaal, Na 8000 prachtige kilometers door Nieuw Zeeland in 2008/2009 en 6000 facinerende en indrukwekkende kilometers door China, Vietnam, Cambodja en Laos in 2009/2010 begint in november mijn derde fietsavontuur. Deze keer zullen de vele (?) fietskilometers mij leiden door Birma (Myanmar), Thailand, Laos en Nepal. Ik hoop jullie weer regelmatig verslag te doen van al mijn avonturen. Voor nu een lieve leef en geniet groet. Piet

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 1988010

Voorgaande reizen:

10 Juli 2023 - 15 September 2023

Een echt avontuur.

06 Juni 2022 - 10 Augustus 2022

Op een andere manier.

24 September 2018 - 06 September 2019

Voor de tweede keer.

22 November 2017 - 06 Maart 2018

Acht in een?

05 Oktober 2016 - 16 Januari 2017

Naar de andere kant .....

11 September 2015 - 18 December 2015

Rondtrekken door midden Europa met de tent.

16 September 2014 - 17 December 2014

Op weg naar Afrika.

20 Mei 2012 - 24 Januari 2013

"Een lach kent alle talen"

27 September 2011 - 20 Januari 2012

Totaal anders maar .......

27 November 2010 - 27 Maart 2011

Het Vervolg

14 Oktober 2009 - 28 Maart 2010

Een nieuw avontuur

26 September 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: