Helaas. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Helaas. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Helaas.

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

23 Februari 2020 | Nederland, Udenhout

Udenhout, zondag 23 maart 2020,

Helaas.

Dear friends,

It is a pitty but I have cancelled the travel to Taiwan and South Korea. Travelling have to give you a free feeling but with the Coronavirus is that impossible. So I stay home and try to make fotobooks from my travels around the world.
So you see that situations can change every moment of the day.

So: "Make a beautiful memory of yesterday and from tomorrow a source of hooe but LIVE today".

Warm greetings and a lot of hugs,

Piet

Beste allemaal,

Dit verslag had uit Taiwan of Zuid Korea moeten komen maar helaas heb ik de reis moeten annuleren.
8 februari zouden we naar Taipai in Taiwan reizen om daar twee weken rond te trekken en daarna nog twee weken in Zuid Korea. Helaas hebben wij alles afgezegd en ben ik thuis gebleven vanwege het Coronavirus.
Bij reizen voor je plezier moet je de vrijheid voelen en die hadden wij nu niet. Ik zou ook de laatste week in Daegu verblijven in het zuiden van Korea en juist daar zij deze week honderden mensen besmet met het virus. Het is nu een spookstad geworden. Dus het moeilijke besluit is juist gebleken.

Jammer maar het is niets vergeleken met wat de mensen, die getroffen worden door het virus, daar echt meemaken.
Onze tijd komt wel op een andere keer.

Ondertussen ben ik ECHT begonnen met het maken van fotoboeken. Vaak kwam het er niet van. Het boek van Botswana is bijna klaar en vandaag begin ik met het fotoboek over Argentinië. Men zegt weleens "Wie van zijn herinneringen geniet, leeft twee keer".
Nou genieten doe ik in ieder geval wel twee keer. Van de reis en nu bij het terugzien van de foto's. De hele reis komt letterlijk terug. Ik herinner dan alles weer. De omgeving, waar ik de foto gemaakt heb, de mensen, de geluiden op dat moment. Dus het motiveert ontzettend om er mee door te gaan.

Dus beste allemaal leef en geniet van de momenten die er echt toe doen.

"Maak van gisteren een mooie herinnering en van morgen een bron van hoop maar LEEF vandaag."

Een warme groet,

Piet.

• 23 Februari 2020 - 08:21

Riek:

Ja zag t op t journaal. Goede beslissing.

• 23 Februari 2020 - 08:47

Ra Koning:

Inderdaad heel jammer Piet, maar je besluit is heel verstandig.groetjes uit Best.

• 23 Februari 2020 - 10:36

Hanny:

Inderdaad niet leuk maar er zijn ergere dingen. Hoop voor Susan haar familie maar ook voor iedereen anders zal zijn.
    Liefs uit Gennep

• 23 Februari 2020 - 11:13

Riette Teurlings:

Ha Piet , zeker een verstandig besluit , dan nu maar genieten van de fotos en hopelijk is het virus snel onder controle, groet Riette

• 23 Februari 2020 - 11:18

Ine :

Ideaal weer Piet om herinneringen aan betere tijden te herbeleven.

Lieve groet vanuit een regenachtig Snevelbokkenland

• 23 Februari 2020 - 11:33

André :

Inderdaad erg jammer, maar wel een verstandig besluit.
    Nu de vrijgekomen tijd maar anders invullen, zoals je al zegt.

Succes en groetjes!

• 23 Februari 2020 - 13:05

Coby:

Klopt Piet heel jammer ik hoop dat het snel onder controle is.
    Groetjes aan Suzan kus Coby

• 23 Februari 2020 - 16:55

Claartje Bos:

heel goed besluit, Piet!
    geniet van het creatieve proces van het maken van de fotoboeken.
    liefs van C & A

• 05 Juni 2020 - 23:58

Corrie Van Baast:

Hallo Piet,
    Volgens mijn administratie.....ben jij pasgeleden? gisteren 4 juni verjaard. HARTELIJK GEFELICITEERD en een mooie dag gewenst. Deze Corona-tijd geeft je ook de gelegenheid om aan je fotoboeken te werken.
    Tot ziens op Internet als jullie weer op reis kunnen. Veel plezier met de tweede keer genieten van jullie reizen.
    Vele groeten van Corrie

• 02 November 2020 - 11:50

Tineke Van Esch:

Hallo Piet,
    Vandaag voor veel mensen een gedenkwaardige dag, maar zeker voor jou.
    Al 15 jaar geleden dat Conny overleden is.
    Al 15 jaar niet meer in het oog, maar wel in jouw en ieders hart.
    Een bijzondere dag.
    Hartelijke groeten van Bart en mij.