Weer terug. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Weer terug. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Weer terug.

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

06 Juli 2013 | Nederland, Udenhout

Udenhout, zaterdag 6 juli 2013

Beste allemaal,

Wij zijn weer terug in de Wilgenlaan. Woensdagavond al, maar daarna is het tijd om te wassen en al het campingmateriaal weer zo op te slaan dat we volgend jaar weer goed op stap kunnen. Het waren vier fantastische weken. We hebben heel wat gezien. Vier weken via noord Spanje naar Portugal en door midden Spanje weer terug. Wij zijn nu ook bezig om de duizenden foto's te ordenen en dubbel op te slaan.
De komende weken hoop ik verslag te doen van deze prachtige reis. Ik weet dat het voor de lezers het achteraf lezen van de verslagen niet zo leuk is maar onderweg hadden we vaak geen internet en wij hadden het eigenlijk ook te druk om alles te bezichtigen. Vaak is er wifi in de kantine maar dat is niet zo gezellig om daar naar toe te gaan en een paar uur achter je IPad te zitten. Ja dit is de eerste keer dat ik mijn verslag schrijf op de
iPad. Om alvast te oefenen als we half augustus weer naar Zuid Amerika vertrekken.
Hopelijk kan ik dan wel de rust en de tijd vinden om regelmatig verslagen en foto's door te sturen.

Ik wil ook iedereen bedanken voor de vele, vele felicitaties die ik voor mijn verjaardag mocht ontvangen.

Gelukkig hebben we het mooie weer van de laatste drie weken mee kunnen nemen naar Nederland, dus nu is het weer genieten van het buitenleven.

Bordeaux, maandag 3 juni 2013

Al vroeg in de morgen vertrokken naar Portugal. De eerste dagen nemen we een hotelletje maar daarna hopen we de tent op te zetten. Meestal voor drie tot vier dagen want anders ben je teveel bezig met het opbouwen en afbreken van de tent. Wij hebben niets gepland en we bekijken het van dag tot dag.
Om vijf uur in de ochtend hebben we de TomTom op Bilbao gezet en hebben. De drukte op de weg viel reuze mee. Dat komt ook dat we tot Bilbao de tolwegen gebruiken. Wel wat duurder maar het is veel rustiger op de weg en je bent veel eerder op je bestemming. Elke twee uur even een kwartiertje de benen strekken en wat we niet verwacht hadden zitten we rond acht uur in de avond in een hotelletje nabij Bordeaux langs de snelweg.

Morgen gaat voor ons de reis dus echt beginnen. Maar daarover later meer. Hopelijk hebben we dan ook de foto' uitgezocht zodat de verhalen wat visuele ondersteuning krijgen.

Voor nu warme groeten van ons en leef en geniet van de momenten.

Piet.

• 06 Juli 2013 - 18:28

Jac Peeters:

Welkom thuis! Altijd weer fijn om je bericht te lezen, dat je weer veilig terug bent! Dankjewel voor je felicitatie bij mijn verjaardag en hartelijke groeten uit Hilvarenbeek!
    Jac en Hanneke

• 06 Juli 2013 - 18:35

Jac Peeters:

Natuurlijk wachten we graag je reisverslag met de ongetwijfeld fraaie sfeerfoto's af. Ik ben met name benieuwd naar je bevindingen in Noord-Spanje: Baskenland. Het is immers de streek waar wij verschillende keren geweest zijn. Broer Gijs is - zoals je wel weet - met Aratantxa uit Portugalete (vlakbij Bilbao) getrouwd. Het ouderlijk huis van moeder staat vlakbij Burgos. Daar ben je wellicht ook geweest. Ik vond dat een prachtige stad ... We zijn benieuwd.
    Andermaal hartelijke groeten uit Hilvarenbeek!
    Jac en Hanneke

• 06 Juli 2013 - 23:00

Herman En Hanny:

Fijn dat jullie weer even thuis zijn, morgen geloof ik het etentje samen met de familie.
    En inderdaad het weer is niet verkeerd.
    Daaag