Unieke beelden,Unique pictures. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van piet lagarde - WaarBenJij.nu Unieke beelden,Unique pictures. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Unieke beelden,Unique pictures.

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

27 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Chao Lao Beach, zondag 27 februari 2011

Dear everyone,

Yes you never extect these pictures from Piet. Mostly he stays in basic guesthouses. But today in a very luxe resort. 50 metre from a beautiful beach and 20 from the swimmingpool.The sleepingroom and the bathroom are so beautiful. Here you must be with a Princess so nice is all. But I am alone but after almost 5500 km. biking I spoiled me today.
But when I am honest I feel me here more lonely than in all the other guesthouses where I was.
But for one night. So I think I must not closed my eyes because than my room is sure tooo expensive.

So live and enjoy the moments of the day.

Piet

Beste allemaal,

Vandaag nog nooit vertoonde beelden. Niet uit Nieuw Zeeland, niet uit China, niet uit Vietnam, Cambodjs, birma of Laos.

Nee nog nooit heeft mijn Koga Myata aan de zee mogen verblijven. Maar nu is het toch van gekomen. Piet op het starnd, Piet onder de palmen, Piet aan de bar, Piet in een bungalow 10 meter van een zwembad vandaan, Piet in een bungalow op 50 meter van een prachtig strand, Piet in een douche buiten onder de palmen en een slaapkamer waar elke prinses jaloers op zou zijn.

Het kan niet op zul je denken. En eigenlijk is het niets voor mij want juist dan voel ik me zo alleen.

Maar goed vanmorgen weer vroeg vertrokken om in Chantaburi te overnachten, toch altijd nog zo'n 75 km. Om half 7 op de fiets en het ging wer als vanouds. Ook mijn achterwerk protesteerde niet of nauwelijks. Dus om half 11 reed ik Chantaburi al binnen. Te vroeg voor een stop vond ik en het strand lonkte toch wel een beetje. Ik kon de zeewind al ruiken.
Nog zo'n 50 km erbij?

Na wat eten verse ananas ging ik weer op de trappers staan. Zo af en toe een pittige heuvel maar voor de rest liep alles gesmeerd. Om 12 uur reed ik Chao Lao Beach al binnen. Mijn benen moeten ook trek in de zee gehad hebben want anders kan ik niet verklaren dat ik daar al om 12 uur aankwam.
Maar dan heb je een ander probleem. Welk resort moet je kiezen? Er zijn er namelijk zoveel dat je onmogelijk een keuze kunt maken.
Een Duits echtpaar die ik vroeg of zij een goed resort wisten zeiden meteen dat " hun" resort van all gemakken voorzien was.Maar wel expensive. Nou ik dacht voor EEN nacht en na zoveel kilometers mag dat wel een keertje.
Dus ik daar naar binnen om wat te onderhandelen maar nee hoor 1800 Bath maar wel inclusief breakfast.
Normaal overnacht ik voor 300 tot 600 bath per nacht maar dan vaak zonder breakfast.
40 bath is ongeveer een euro. Dus meestal slaap ik voor een euro of 11 gemideld en nu 45 euro.
Maar goed ik zit dus echt aan de zee met een prachtig strand en een geweldige kamer en een toilet en douche buiten onder de palmen.

Ik hoop dat de foto's jullie fantasie een beetje kunnen prikkelen zo niet dan moet je hier maar eens naar toe gaan.

Ik blijf maar 1 nachtje en dat is lang genoeg voor mij heb ik na een paar uurtjes al door. Maar goed kan ik hier in ieder geval ook over meepraten.

Leef en geniet van de kleine dingen is nu eigenlijk niet op zijn plaats maar vooruit je moet het er maar mee doen.

Piet

• 27 Februari 2011 - 09:53

Madelon:

Het klinkt heerlijk..! En alleen? In gedachten zijn wij bij jou...ik , Djuna en Sjoerd .."met z'n 4en onder de palmen of dobberend op de zee, Djuna met zwembandje!" Kus

• 27 Februari 2011 - 10:42

Riek:

Waauw, wat mooi. Heb je al in zee gezwommen?
    Geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend na zo'n lange tocht.
    Ook mooi voor een keer.
    Ja, wij kunnen dit wel langer volhouden dan 1 dag hoor en zeker als je hier naar buiten kijkt. Regen, regen en nog eens regen en een strakke wind, dus.....extra fijn om daar te zijn.

• 27 Februari 2011 - 13:36

Claartje:

wat mooi Piet, wat je beschrijft. maarre je bent niet alleen hoor! wij allen leven met je mee.
    een dikke knuffel van Claar

• 27 Februari 2011 - 14:17

Ine Seegers:

Goed gedaan jochie!!!! Ik zie gewoon dat je er helemaal van op knapt, heel relaxed zie je eruit.
    Toch zeker niet 's morgens om 6 uur hier vertrokken hè?
    Hier is het triest en somber weer, we hebben de open haard aan en nemen er maar een wijntje bij. Gelukkig valt er nog wat te lezen en........................................vanmiddag PSV - Ajax en vanavond boer zoekt vrouw. Een groot kijkcijfer kanon is dat.
    Groetjesssssssssss
    Marcel en Ine

• 27 Februari 2011 - 19:18

Lea:

Wat ziet het daar mooi uit. Het weer hier in Hengelo is erg trist. Het regent de heele dag. Dus moet ik vaak in het appartement blijven. Gelukkig heb ik de Gitaar mee genomen. Dan kan ik me well vermaken!
    Liefs
    Lea

• 28 Februari 2011 - 18:38

Koos/buurman Frans:

Hallo Piet, Het ziet er daar beter uit dan bij Wil Broos in de tuin. Het schiet hier niet op maar dat ligt aan ons beiden. Het wachten is op jouw want de nieuwe bomen vallen hier spontaan om (Wil Broos heeft ze (gelukkig) nog niet betaald). De koffie bij Rita is ieder keer te lekker. Geniet nog van je vervolg en als je terugkomt, kun jij de boel bij de Broosjes afmaken.

• 28 Februari 2011 - 21:12

Herman En Hanny:

Nou Piet je past daar ook wel hoor en zeker in dat short. Het ziet er inderdaad mooi uit.