Merry Christmas and a Happy New Year. - Reisverslag uit Quy Nhơn, Vietnam van piet lagarde - WaarBenJij.nu Merry Christmas and a Happy New Year. - Reisverslag uit Quy Nhơn, Vietnam van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Merry Christmas and a Happy New Year.

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

21 December 2009 | Vietnam, Quy Nhơn

maandag 21 december 2009.

Beste allemaal, dear everyone,

All visitors from my weblog, all people I met on my New Sealand biking tour (look further on this page)and all the people I met in Azie (look further on thiS page) till now, I wish you very good Christmas days and many, many healthy live and enJoy moments in 2010!!!!

I became many goosebumps when I see that till now I had 135.000
!!!! pageviews on my weblog. Just in 2 months. INCREDIBLE. THANKS,


Beste allemaal,

Hoeveel keer zullen deze woorden de komende dagen uitgesproken worden. Miljoenen keer???
Ik denk het wel en hoop dat het geen loze woorden zijn maar woorden die de lading hebben en krijgen die ze verdienen.

Ik heb op mijn Nieuw Zeeland fietsavontuur vorig jaar heel veel mensen ontmoet die die woorden het gehele jaar door inhoud proberen te geven.
En ook nu in Azie ontmoet ik elke dag mensen die bijna met niets deze woorden een speciale lading meegeven waar je kippenvel van krijgt en die mij nog lang bij zullen blijven.

Maar beste mensen als ik zie hoeveel pageviews vanaf mijn vertrek er al geweest zijn dan krijg ik echt kippenvel.
Vorig jaar had ik op mijn NZ reis 125.000 !!!!!!! pageviews. Dat wil zeggen dat mijn weblog 125.000 keer geopend werd. Dat vond ik ontzettend veel.
Toen ik vertrok stond de teller bijna op 140.000 pageviews en nu...op 275.000 pageviews. Dat wil zeggen, dat in ruim 2 maanden mijn weblog nu al 135.000 keer !!!!!!!! bezocht is.
Gemiddeld ruim 2000 x per dag.

AL DEZE BEZOEKERS WIL IK VANUIT VIETNAM ONTZETTEND FIJNE KERSTDAGEN WENSEN EN EEN HEEL GEZOND 2010 MET HEEL VELE GEZONDE LEEF- EN GENIETMOMENTEN.

Deze bovenstaande kerst en nieuwjaarswens wil ik ook overbrengen aan de mensen die ik de afgelopen 2 maanden in China en Vietnam ontmoet heb.

Om te beginnen aan Wim en Yvonne die het begin van mijn China avontuur een stuk gemakkelijker gemaakt hebben. En Wim die mij aan het bier gekregen heeft. Verder aan Marja en Hans, Herman en Petra uit Veenendaal,Lisanne en Anne uit Groningen, Leah Lomax uit Amerika, Paul en Amy uit NZ, Hannie en Igo, Jeroen en Marielle uit Belgie, Jeroen en Mariette uit Amsterdam, Heanneke en Anne, Alex uit Portugal, Monica uit Polen, Renee uit NZ, Molly Guan uit Hong Kong, Bob en Lyn uit Australie, Pere en Miriam uit Barcelona, Hang met haar moeder uit Saigon/Ho Chi Minh, Thuy, Kita uit Engeland, Maud uit Amsterdam, Jasmin uit Canada, Kim en Martijn uit Rotterdam, Danielle en Laurens uit Amsterdam, Nga uit Hanoi, Cynthia en Grace uit de Filippijnen, Elena en Sergey uit Rusland, Robbie en Lucie uit NZ, Isabelle en moeder uit Singapore, Rebecca and Jurgen en alle verdere ontmoetingen die ik nog vergeten ben. And all the meetings I have forgotten here. Thanks.
Dank je wel.

But I will also give these wishes to my friends I met last year in New Sealand. I think every day on the bike on you and tell everywhre about your hospitality.

Cynthia and Geoff, Karin Kippenvel, Cisca and Miko and "Jody", Marie Dominique and the boys, Rhonda and David and Kirsten, ineke and Peter Thissen, Peterand Lilli and Mia and Connar, Iris uit Nederland,Anna Joerss uit Duitsland, Jana, Graig and Carolyn and Diana, Benedicte and Arnaud and Benjamin and ?, Dagmar and Gordian uit Duitslansd, Peter and Nicky, Ronnie and Raylane ( yes Raylene Ronnie is always in my thoughts), Luise, Colin and Melva, Rachel and Steve uit Engeland, Greame Collins, Mike and Catherine. David and Lisette, Jenny and Andrew and their kids, Ross and Angela,(the Sweeties), Harrie en petra, Jo and Brian and their kids, Terry and Raymond, Joyce, Lyndall and Tony and Mel and Nadia, Thea, Hans, Marta and benedito uit Brazilie, Claartje and Ad uit Nederland, Carmen en Dion uit Nederland, Dianne uit Zuid Africa, Glynis and Doug,Lea uit Zwitserland, Sacha uit Nederland, Jacque and Sharon, Mark Clayton uit Engeland, Roger and Tamara uit Zwitserland, Jim and Denise, Kesari uit Duitsland, Bob taylor, Jeroen en Agnes uit Nederland, Fiona and Laura Macdonald, Barbara Spreiter uit Zwitserland, Andy Shuff uit Engeland, Mario uit Zwitserland, Gilbert van Reenen, David Yutar uit Kaapstad, Joyce Schouten, David the man with the Van, Sacha and Sibylle uit Duitsland, Christophe uit Belgie, Peter Phan uit Vietnam, Mike and wendy Fischer, Jason Grant, Edith and Jim Tucker,
En natuurlijk iedereen die ik vergeten ben. And of course all the meetings I forgot here.


Leef en geniet ook in 2010.

Piet





















  • 21 December 2009 - 08:58

    Johan Gelauf:

    Hallo Piet,
    Je reisverslag floept elke dag met de regelmaat van een dagblad in mijn mailbox. Ik verbaas me steeds opnieuw hoe je er in slaagt dagelijks een bericht te produceren. Heb je een laptop op je stuur gemonteerd? Ik wens je een mooie jaarwisseling en een goede start van 2010.

  • 21 December 2009 - 09:10

    Riek:

    Zie je in Vietnam ook Kerstbomen versierd? Ik denk het niet he. Maar waarom ook niet. Kerst vieren in kortebroek bij een temperatuur van 26 graden. Wasin NZ ook ja, raar he.
    Doei

  • 21 December 2009 - 09:29

    Willemien En André:

    Vanuit een winters Luyksgestel wensen we jou en natuurlijk alle "Lagardes" het allerbeste voor 2010!!

    De bewondering voor jouw avontuurlijke fietsreizen kan niet meer stijgen, die is niet meer in woorden uit te drukken!
    En ook wij zijn het met de woorden van Jac Peeters eens dat er een expositie van die markante foto's moet komen!!

  • 21 December 2009 - 09:34

    Karin Kippenvel:

    And to you my dear friend. Mr Goosebumps from Karin Kippenvel! :)

  • 21 December 2009 - 09:41

    Sjoerd:

    He pap,

    Zoveel pagevieuws krijg je ook doordat je zo trouw je weblog bijhoudt... Jij ook merry christmas...

    lfs sjoerd

  • 21 December 2009 - 09:49

    Oom Jan Tante Ria:

    Fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2010.Wij genieten van je verhalen!
    Ga zo door met verhalen en met fietsen
    tot mails
    groeten uit Geldrop.

  • 21 December 2009 - 09:59

    Hamers & Adriaans:

    Dear Piet, beste Piet,

    A very Merry Christmas and a Happy New Year,
    vanuit een wit en stil Nijmegen( vanwege de vele sneeuw is er nauwelijks verkeer).

    Walter, Anja en Simone.

  • 21 December 2009 - 10:41

    Marja :

    Hoi Piet.
    Ook voor jou de beste wensen en heel veel gezondheid en geluk. De groetjes uit wit Enkhuizen

  • 21 December 2009 - 10:46

    Hanny:

    Piet, ook de allerbeste wensen voor jou natuurlijk en heel veel goeds voor alles wat er het komende jaar gaat gebeuren. Maar het is nog geen nieuw jaar, dus we doen het wel een keer over.
    Herman en Hanny

  • 21 December 2009 - 11:20

    Jac Peeters:

    Dag Piet, op de foto zie ik dat je weer aardig opgedroogd bent! Ik heb het net nog over jou gehad! Heel toevallig ontmoette ik Ad en Lia Janssens (enkele jaren in Udenhout gewoond, maar daarvoor lang de buren van 'jullieje Pa' in Maren-Kessel geweest. Ik moet jou de hartelijke groeten van hen doen! En natuurlijk ook weer van ons allemaal hier in 'huize Jachtlust'!
    Jac en Hanneke

  • 21 December 2009 - 12:06

    Wouter:

    Ha Piet,
    Je dochter heeft, eigenwijs als ook haar vader is, tegen mijn advies in vanmorgen de trein naar Tilburg proberen te nemen en vervolgens in Utrecht Lunetten gestrand. Toen ze om tien uur terug kwam was ze zo moe van die bescheiden onderneming dat ze (na wat noodzakelijk werk) als een blok in slaap is gevallen. En dat vind ik zoo lief!!! Maar ze heeft dus wel wat minder beschikbare energie dan normaal gesproken.
    Gisteren een uitgebreide mail van Geoff en Cynthia gehad en ook aan ze teruggestuurd. Zo leuk dat we dat samen met jou beleefd hebben. Dat mis ik nu enorm! Je verhalen zullen verhalen blijven en geen ervaringen.
    Groetjes vanuit een prachtig wit Nederland!!!

  • 21 December 2009 - 13:26

    Ingrid:

    Wat heerlijk om zon en strand te zien op jouw foto's! Hier zijn we bijna ingesneeuwd; gisteren weer een flink pak erbij en vanmiddag volgt er nog meer...heel mooi en leuk voor de kinderen nu het vakantie is, maar ik ben toch jaloers op jouw temperatuur daar.
    Heb vanmorgen door ons bamboebos naar de dieren gekropen, echt heel bizar. Ik kan me niet meer herinneren dat er eerder zoveel sneeuw lag.
    Heel bijzondere Kerstdagen toegewenst en weer een prachtig 2010 tegemoet. Groetjes van de bibberende Damwijkjes

  • 21 December 2009 - 14:47

    Coby:

    Piet,ik wens jou hele fijne,feestdagen toe,en een heel goed 2010.
    Ik weet niet of ze daar ook iets aan Kerst doen?
    In 2010 ,ben je OPA,geweldig.Als ik terug ben uit Mexico,laat ik weer iets van mij horen.Een dikke pakkerd van je zusje,Coby.

  • 21 December 2009 - 15:52

    Tijn En Rinie Boom:

    Hallo Piet,

    Wat is het telkens weer genieten en met bewondering lezen als we jouw mail 's-morgens openen ! De beschrijvingen van je belevenissen zijn zo gedetailleerd; dat je daar nog tijd voor vindt naast al die fietskilometers. Dan hebben we het nog niet eens over de schitterendde foto's die een aardig beeld geven van wat jij tijdens je reis tegenkomt. We zijn heel benieuwd wat je nog allemaal gaat meemaken en blijven je dagelijks volgen !
    We wensen jou heel mooie kerstdagen en een fijne jaarwisseling en dat 2010 jou mag brengen wat je er van verwacht, in ieder geval een lief kleinkind !

    Hartelijke groeten,
    Tijn en Rinie Boom


  • 21 December 2009 - 16:51

    Hans:

    Onzettend bedankt voor je Kerstwens Piet. Hoe attent. Vanuit Nieuw Zeeland uiteraard ook een gezegende Kerst voor jou gewenst. Met de warmte en vriendelijkheid die jij met je brengt zal het zeker lukken een ook een fijne Kerst ver van huis te vieren. Mijn Nieuwjaarswens hou je nog even te goed. Ik lees elke dag je blog dus.....

  • 21 December 2009 - 19:40

    Graeme:

    Hi Pete,
    WE follow your travels with great interest, what sights and meetings you have really wonderful.
    May you also have a good Christmas and may 2010 bring you all you desire. Take care and enjoy
    Graeme

  • 21 December 2009 - 19:53

    Jac Peeters:

    Hé Piet, 'ge zieget, war!' In Luyksgestel (ik ben er met jou een keer geweest!) vinden ze dat die expositie er moet komen. Welnu, als 'we' ons nou een alleen richten op de portretten wordt het iets minder moeilijk om tot een selectie te komen om de exposeren! Uit het hele bestand zou het echt ondoenlijk zijn! Groetjes, Jac

  • 21 December 2009 - 20:08

    Roel En Anouk:

    Dikke decemberknuffel uit Udenhout.

  • 22 December 2009 - 01:49

    David & Lisette:

    Hello Piet,
    Wishing you a very happy & holy Christmas and all the very best for 2010.
    I am not surprised at all your page views, your trips are very interesting to follow!
    Thank you for thinking of us, we think of you often and when I tell friends about you and your current trip, they remember you from your travels around NZ and seeing you in Matamata.
    All the best for this Christmas in Vietnam.
    Take Care.

  • 22 December 2009 - 02:16

    Peter And Ineke NZ:

    Ook wij wensen jou een Zalig Kertsfest en een heel gezond en avontuurlijk 2010 toe. May the peace and joy of Christmas be with you throughout the year.
    Lots of love
    Peter and Ineke Thissen
    Matamata NZ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

piet

Beste allemaal, Na 8000 prachtige kilometers door Nieuw Zeeland in 2008/2009 en 6000 facinerende en indrukwekkende kilometers door China, Vietnam, Cambodja en Laos in 2009/2010 begint in november mijn derde fietsavontuur. Deze keer zullen de vele (?) fietskilometers mij leiden door Birma (Myanmar), Thailand, Laos en Nepal. Ik hoop jullie weer regelmatig verslag te doen van al mijn avonturen. Voor nu een lieve leef en geniet groet. Piet

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 1990927

Voorgaande reizen:

10 Juli 2023 - 15 September 2023

Een echt avontuur.

06 Juni 2022 - 10 Augustus 2022

Op een andere manier.

24 September 2018 - 06 September 2019

Voor de tweede keer.

22 November 2017 - 06 Maart 2018

Acht in een?

05 Oktober 2016 - 16 Januari 2017

Naar de andere kant .....

11 September 2015 - 18 December 2015

Rondtrekken door midden Europa met de tent.

16 September 2014 - 17 December 2014

Op weg naar Afrika.

20 Mei 2012 - 24 Januari 2013

"Een lach kent alle talen"

27 September 2011 - 20 Januari 2012

Totaal anders maar .......

27 November 2010 - 27 Maart 2011

Het Vervolg

14 Oktober 2009 - 28 Maart 2010

Een nieuw avontuur

26 September 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: