Wat een week - Reisverslag uit Matamata, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Wat een week - Reisverslag uit Matamata, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Wat een week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

22 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Matamata

Beste allemaal,

Zaterdag 21 februari. Dag 148/166.

De laatste dag bij Peter en Ineke. Samen weer heerlijk ontbeten en toen met Peter de wei klaargemaakt want daar moesten een paar dagen 50 koeien in om het helemaal kaal te grazen. Toe een heerlijke lunch en daarna een spelletje golf met Johan en David in Matamata. Records werden er niet gebroken maar het werd een gezellige en sportieve middag. Van mij waren de eerste 4 holes niet om naar huis te schrijven maar de laatste 6 waren van een redelijk niveau voor een beginner. Ik heb zelfs een hole gewonnen en dat werd trakteren op een heerlijk Hoki Poki ijsje.
Na deze sportieve middag heb ik de herten gevoerd en werd de week afgesloten met een super etentje met Lisette en David. Thanks Ineke for that lovely dinner.

Om 10 uur naar bed want morgen ga ik de fiets weer op.

Maar eerst nog een paar vraagjes van Evy beantwoorden.
Ik kom 13 maart naar huis Evy en ik heb het nog steeds ontzettend naar mijn zin hier. Doe jij iedereen de groeten van mij.

Ook mijn trouwe supporter , mijn zus Riek moet ik nog feliciteren met haar hoge onderscheiding voor al het werk dat zij in Heesch en voor de carnavalsvereniging gedaan heeft. Proficiat zus. Ik hoorde zelfs van Ine dat je stralend in de krant stond. Je hebt het dik verdiend.

Beste allemaal,
Tot morgen en leef en geniet,

Piet













  • 22 Februari 2009 - 07:23

    Riek:

    Bedankt broer. Ja ook de krant gehaald. Het was allemaal schitterend. Er staan hier mooie, en vel bloemen binnen. Gisteren is er nog druk gekust over en weer.Heb zelfs nog mijn oude klasgenoot van kostschool ontmoet (is schoonzus van Prins). Dat was een groot weerzien. Ik kende haar meteen na vijftig jaar. Ze zat voor haar familie bij het feestgedruis en wist ook niets van mijn onderscheiding, dus super.Toen zij me nar voren zag komen, wist ze het ok meteen zei ze. Mooi he. Wat een toevalligheden allemaal.

  • 22 Februari 2009 - 07:44

    Evi:

    hoi en bedankt voor uw bericht
    u komt toch wel een keer naar de wichelroede he?

    tot dan

  • 22 Februari 2009 - 18:27

    Joop En Corrie:

    Geniet nog maar lekker op de fiets van het mooie land en de fijne mensen en het lekkere eten: thuis is het erwtensoep en boerenkool en zuurkool met worst-tijd. Ook de frikandel is verjaard! Dat is interessant nieuws. Voor de Carnavallers is het goed weer en niet te koud, af en toe miezerregen. De krokussen en sneeuwklokjes zijn al uit! Bye Bue mate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Matamata

piet

Beste allemaal, Na 8000 prachtige kilometers door Nieuw Zeeland in 2008/2009 en 6000 facinerende en indrukwekkende kilometers door China, Vietnam, Cambodja en Laos in 2009/2010 begint in november mijn derde fietsavontuur. Deze keer zullen de vele (?) fietskilometers mij leiden door Birma (Myanmar), Thailand, Laos en Nepal. Ik hoop jullie weer regelmatig verslag te doen van al mijn avonturen. Voor nu een lieve leef en geniet groet. Piet

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 1990569

Voorgaande reizen:

10 Juli 2023 - 15 September 2023

Een echt avontuur.

06 Juni 2022 - 10 Augustus 2022

Op een andere manier.

24 September 2018 - 06 September 2019

Voor de tweede keer.

22 November 2017 - 06 Maart 2018

Acht in een?

05 Oktober 2016 - 16 Januari 2017

Naar de andere kant .....

11 September 2015 - 18 December 2015

Rondtrekken door midden Europa met de tent.

16 September 2014 - 17 December 2014

Op weg naar Afrika.

20 Mei 2012 - 24 Januari 2013

"Een lach kent alle talen"

27 September 2011 - 20 Januari 2012

Totaal anders maar .......

27 November 2010 - 27 Maart 2011

Het Vervolg

14 Oktober 2009 - 28 Maart 2010

Een nieuw avontuur

26 September 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: