Een dag met Cisca, Miko en Joeddy - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Een dag met Cisca, Miko en Joeddy - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Een dag met Cisca, Miko en Joeddy

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

13 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Beste allemaal,

Dag 106, dinsdag 13 januari.

Alweer een onverwachte dag. Een dag bij Miko, Cisca and Joeddy. Vanmorgen wat uitgeslapen en samen met Miko en Cisca ontbeten. Miko bood aan om zijn school te laten zien. Een prachtige school , St. Andrewscollege, van 4 tot 17/18 jaar. De basisschool had veel weg van De Wichelroede. Maar wat een ruimte om de school en wat een accommodaties. Dat was echt smullen en Miko kon het allemaal geweldig verwoorden. Teruggekomen hebben we de hele reis doorgnomen met alle bijzondere ervaringen. Samen naar de foto's op mijn site gekeken en Cisca had een lekkere lunch klaargemaake en hebben heerlijk in de prachtige tuin gezeten. De dag vloog voorbij. Nu is het half 7 en Cisca is volop in de keuken bezig. Dadelijk gezellig samen eten en dan zullen we wel weer aan het praten gaan. O ja Hannie en Herman zij hebben hier een heel lief hondje, Joeddy (spreek uit als Jodi). Het is een kruising tussen een poedel en een "Snaucer" . Een super lief hondje en Max zou er absoluut jaloers op zijn. En zij luistert super goed en kan mij de high five geven. Pas 7 maanden oud.
Probeer dat Max ook maar te leren.

Lieve allemaal, morgen ga ik weer op de fiets want ik wordt hier zo verwend dat het steeds moeilijker wordt om afscheid te nemen.

Dus hopelijk tot morgen en een lieve groet van Cisca, Miko en Joeddy.

Leef en geniet

Piet

O ja dat was ik nog vergeten te vertellen. Cisca woonde tot haar 21 ste in Ulestraten en heeft op verschillende plaatsen gewoond. Haar moeder is 91 en woont daar nog, gezond en wel. Dus misschien Zie ik Cisca nog een keertje in Nederland.

• 13 Januari 2009 - 12:35

Riek:

Bedankt voor het telefoontje vanochtend. Ik zat er echt op te wachten want ik hoorde van iedereen die jarig is, dat je dan belt. Toppie. Geweldig dat je dat van Conny hebt overgenomen. Toppie, toppie broer.
    Dus over een kleine maand zit ik ook in spanning te wachten op riiiiing, riiiiing.
    Lieve knuffel en fiets ze.

• 14 Januari 2009 - 02:23

Cisca:

Hi everybody, yes it was a great previlage to meet Piet and his "children". To see their smiling faces when i opened the front door, to see Boukje texting her dad, saying, everythink is ok dad, we checked it out :=))
    We had a lovely dinner and talking to Piet was like coming home.
    You all, family and friends of Pete, i agree fully with you, he is a very special person.
    Take care, Cisca

• 14 Januari 2009 - 13:50

Hanny:

Piet, probeer er een foto van te maken van dat hondje bedoel ik, wany een kruising tussen een schautzer en een poedel zou ik wel eens willen zien.maar jij kent alle kunstjes nog niet die onze max kan, zoals op Tonnie z'n verjaardag een stuk rijsten vlaai uit de doos halen, en zoveel mogelijk naar binnen te proppen. Ik moet er wel ter verdediging bij zeggen dat de doos op de grond stond, dus hij kon er echt niks aan doen. Piet als er Cisaca nog ziet, moet je eens vragen of zij Wilma en Theo Reijnen kunt(zusje van Herman) die hebben namelijk heel lang in Ulestraten gewoond. Herman is deze keer niet met Max naar het bos, maar mijn auto aan het wassen, dat was wel nodig na dat winter weer, en is haken in de muur aan het doen in het souterrain om zijn fietsen op te hangen. We hebben wel genoeg plaats maar soms kunnen ze toch nog in de weg staan, als je er 3 hebt. Heel veel lieve groeten van mij en de rest. xxxx Hanny

• 14 Januari 2009 - 20:31

Annemarie Maas:

Tjonge Piet, Het heeft even geduurt voor ik je site had gevonden!!(en dan moest ik er ook nog aan denken natuurlijk) Maar vandaag was mijn belangrijke dag. Ik heb je HELE REISVERSLAG en alle foto's in 1 keer gelezen!!! pfffffff Ik had niet eens tijd om te koken ik kon niet stoppen met lezen!!! Ik had zelfs geen tijd voor de overblijftelefoon maar ja dat moest he!!!
    Ik hoop dat het brengt wat je zoekt en ik voel erg met je mee!!! Geniet ervan!!! Met Conny heel dicht bij je!!!

Groetjes van Marcel Annemarie Suzanne Ramon en Jeroen Maas