Nog 15 dagen en dan...? - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Nog 15 dagen en dan...? - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Nog 15 dagen en dan...?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

11 September 2008 | Nederland, Udenhout

Beste allemaal,

Nog 15 dagen en dan gaat het gebeuren. Het wordt steeds concreter.Zaken moeten nu heel concreet afgewerkt worden. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind dat ik het nog druk heb ook. De engelse conversatie, waar ik in eerste instantie niet zoveel zin in had, is heel positief uitgepakt. Heel intensief maar Valery en Miriam waren 2 geweldige docenten. De dagen vlogen voorbij. Maandag is de laatste dag en ik vind het zelfs jammer dat het voorbij is. Ik kan het natuurlijk nog niet vloeiend spreken maar Miriam en Valery hebben mij wel de basis bijgebracht. Een compliment aan ILC in Waalwijk voor de organisatie en de persoonlijke contacten. Je voelt je er snel thuis en het is al snel heel vertrouwd. Donderdag ga ik nog een mini-cursus fietsmaken volgen.
De meeste abonnementen zijn opgezegd en ik heb beschreven wat er zoal moet gebeuren als ik wegben. Fijn dat je zoveel vrienden in de buurt hebt die willen helpen.
Al het vertrouwde loslaten en geheel terug geworpen op jezelf. Ik ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren.
Ik laat het jullie zeker weten.
Ook ben ik alles aan het opmaken zodat de koelkast en de diepvries uitkunnen. Maar dat kost wel moeite want overal wordt ik uitgenodigd om te komen eten.
Ook merk ik dat ik veel meer dingen over mij heen laat komen. Eerst was ik altijd bezig met de Wichelroede maar nu is er in mijnn hoofd veel meer ruimte voor andere dingen.
Toch ben ik blij dat ik totaal iets anders ga doen.Dat werkt heel verfrissend. Je moet heel anders gaan denken en doen.
Zo ben ik aan het uitzoeken hoe ik kan skypen, hoe ik de fiets en de bagage het beste kan vervoeren en ga zo maar door.
Beste allemaal ik ga nu de adressenlijst verder bijwerken.

Dus tot volgende keer.

Een lieve groet uit Udenhout,

Leef en geniet,

Piet.

• 13 September 2008 - 12:17

Mike Dekkers:

hallo,

bedankt voor de groetjes en de groetjes terug dan maar.
    ik wens u veel succes in Nieuw-Zeeland.
    ik hoop dat u weer een avontuur rijker wordt.
    ik hoop dat ik nog iets van u hoor en veel succes.

groetjes,

Mike Dekkers

• 13 September 2008 - 18:29

Coby:

Ja,Piet de tijd gaat snel,en krijg je de tassen een beetje vol,vast wel.Ik heb vandaag hard gewerkt,het was erg druk,ik ben erg blij dat ik deze baan heb.liefs,je zus uit Ede.

• 14 September 2008 - 17:27

Fabienne:

Hoi oom Piet! Ik hoor nu pas van mama dat je deze site hebt gemaakt, leuk joh! Ik zal er de komende maanden ook vaak op kijken om te zien hoe het gaat! Tot morgen!
    Kus, Fabienne.

• 15 September 2008 - 17:41

Anouk En Roel:

Het heeft even geduurd, maar weer een berichtje van ons op de mooie site. Wij zijn weer volop aan het werk na een geweldige reis in Italië. Als jij net zo geniet als wij hebben gedaan dan komt het meer dan goed.Knap hoe je alles beschrijft en ook al kom je veel vertellen is het toch nog erg leuk om het allemaal te lezen. Je bent een kanjer en we gaan je missen.
    dikke knuf Roel en Anouk

• 15 September 2008 - 18:34

Ine Seegers:

Jouw site ziet er gelikt uit Piet. Jij kunt ook alles!! We gaan je zeker volgen en reageren op je avontuur. Wat een mooie foto heb je trouwens van Bouke en Wouter geplaatst. Je hebt echt een pracht dochter Piet.
    Succes met alle voorbereidingen.
    Liefs Marcel & Ine

• 18 September 2008 - 13:22

Tonja:

nou Piet, nog net op de valreep je site gevonden. Dat belooft veel voor de komende maanden, ik heb nu al met rode oortjes je reis door de voorberedingen van de afgelopen maanden gelezen. Fijn dat je ons zo laat meeleven!
    Ik wens je alle goeds op dit spannende avontuur.
    hartelijke groet, tonja

• 18 September 2008 - 17:05

Peter/Joke Nouwens:

Hoi Piet
    Nou begint je reis vormen te krijgen. Gepakt en je engels bijgeschaafd. Je werk uit je hoofd gezet.
    Nog een weekje Udenhout en dan is het zo ver.
    We kijken uit naar je verhalen.
    groeten uit Udenhout

• 19 September 2008 - 11:18

Bauke:

He lieve pap!

Nog maar een weekje te gaan en dan hebbenw e elkaar al uitgezwaaid op het vliegveld!!!

Spannend hoor!
    Zal je missen!!! Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit echt heel erg goed voor je is!

Dikke kus en tot morgen bij renato

• 19 September 2008 - 13:31

Rianne Pijnenburg:

Hallo Piet, ook ik moest er aan denken dat als het op 11 sept nog 15 dagen zijn, het vandaag op 19 sept nog maar 7 dagen zijn. Hele fijne dagen nog in het Udenhoutse en mocht het me niet meer lukken iets te schrijven voor je vertrek dan alvast een warm afscheid en een goeie vlucht.
    Hartelijke groeten,

• 20 September 2008 - 10:01

Tineke Van Esch:

Hallo Piet,
    Ik wilde natuurlijk nog een keertje bij je aan komen voordat je op 26 september vertrekt. We konden geen "gaatje" meer gevonden krijgen in je drukke agenda.Doen we het maar zo.Volgende week zaterdag zweef je ergens boven de aarde op weg naar je spannende, toekomstige plek op de aardbol. Ik hoop van harte dat je vindt waar je al langer naar op zoek bent. Wat dat precies is weet je zelf veel beter dan iedereen om je heen. Ik ga nu afsluiten met de woorden die jij altijd iedereen meegeeft: LEEF EN GENIET!
    Groetjes en ik blijf je volgen via deze site.

• 20 September 2008 - 17:27

Sanne :

hallo veel plezier

• 20 September 2008 - 17:29

Sanne Van Mook:

hallo veel plezier in nieuw zeeland en kijk vooral goed rond doei

• 22 September 2008 - 22:15

Jac Peeters:

Kijk eens aan! Zelfs een reactie van een van mijn 'grote vrienden': Mike!
    Nog een paar dagen Udenhout en dan is het zover! Ben je reisvaardig, Piet?
    Goed getraind?
    Mede namens Hanneke wens ik je een heel goede vlucht
    en een voorspoedige start van je reis toe!
    Hartelijke groet, Jac

• 23 September 2008 - 08:49

Valerie En Mara:

Beste meneer lagarde, Ben je moe ga snel wat rusten en drinken. Heb je al kennis ontmoet?Wij hebben het hier goed wij hoopen dat u het ook goed heeft daar! Je kan op ons rekenen dat je die maanden weg bent.Wij vinden het knap dat je tog bent gegaan zonder je vrouw!gaa je nog lekker zwemmen in de zee?zou je daar veel plezier hebben denk je. en dit was het bericht van ons voor u dag! Wij zijn Valerie en Mara en wij hebben het geschreven er komen nog meer kinderen aan de beurt.Dag en veel geluk!

• 23 September 2008 - 09:08

Job En Jorn:

Hallo menneer Lagarde hoe gaat het met u.
    Met ons gaat het goed in groep 6a. We zijn hard aan het werken.
    We hopen dat u geen lekke banden krijgt en dat u veel lekker eten bij hebt voor de reis.
    En dat u niet ziek wordt onderweg.
    En dat er geen ongelukken gebeuren onderweg en stammen ondekt. groetjes van de hele groep 6a!!!

• 23 September 2008 - 09:08

Job En Jorn:

Hallo menneer Lagarde hoe gaat het met u.
    Met ons gaat het goed in groep 6a. We zijn hard aan het werken.
    En dat u niet ziek wordt onderweg.

• 23 September 2008 - 10:07

Jane:

Hoi Piet,
    Een prachtige site! Het komt nu wel heel dicht bij!
    Ook ik houd me bezig met "inpakken" maar dan voor Madelon, onze jongste dochter die over 4 weken voor 8 maanden naar Australie vertrekt. Ik denk veel aan je.Alhoewel in een andere omgeving, zal het "alleen zijn " voor ons beiden een nieuwe ervaring zijn. Geniet van je laatste weekjes hier!
    groetjes,
    Jane

• 23 September 2008 - 16:58

Tijn En Rinie Boom:

Nog even een berichtje uit Berkel-Enschot. Nog een paar dagen en dan gaat de grote reis beginnen.
    Voor zover wij hebben gelezen, ben je goed voorbereid.
    Wij hebben grote bewondering voor jou, om deze uitdaging aan te gaan en wij hopen dat deze reis jou zal brengen wat je ervan verwacht en zo mogelijk nog meer.
    Wij wensen jou een voor-
    spoedige tocht en zullen jouw belevenissen middels internet blijven volgen.

Groetjes van Tijn en Rinie.

• 24 September 2008 - 07:34

Max Van Gorp 8a:

veel plezier daar en geen leke banden
    vee plezier daar en veel suczes

• 24 September 2008 - 07:38

Sander Vs 8a:

hallo bent u al zenuwagtig veel succes op de fiets

• 24 September 2008 - 07:40

Fanny 8a:

hallo mr lagarde
    heel veel plezier met het fiets succes!!!

• 24 September 2008 - 07:42

Renske 8a:

veel plezier in australie ik hoop dat u veel te zien krijgt daar

van renske

• 24 September 2008 - 07:44

Jennifer 8a:

hallo

ik wens u een fijne fiets reis. Doe voorzichtig aan! En kijk goed uit

groetjes Jennifer uit groep 8a

• 24 September 2008 - 08:20

Jorn&BIRGIT:

hoi meneer lagarde,
    jammer dat u onze hoofd directeur niet meer bent.
    maar het is wel leuk dat u ook op reis kan gaan .
    we hopen dat u een leuke reis mag hebben en doe voorzigtig

groetjes groep 5b

• 24 September 2008 - 08:44

Pleun En Demi 8a:

Voor meneer Lagarde,

Wij zijn benieuwd hoe het met u gaat. En of u het fietsen leuk vind. Wij hopen dat je nog een keertje langs komt en verteld hoe het was. Heeft u al van alles gezien? Wij hopen dat u er ook iets van leert. Nog heel veel plezier.

Groetjes pleun en demi
    uit groep 8a

• 24 September 2008 - 08:52

Kim En Maud 8a:

hallo meneer Lagarde,
    veel sucses met het fietsen. En hopelijk heb je goed weer. groetjes maud en kim

• 24 September 2008 - 08:54

Anne En Daphne 8a:

veel plezier en een goede reis en we hopen dat alles goed gaat!

• 24 September 2008 - 09:12

Pepijn En Rein 8a:

rein:
    hallo,meneer Lagarde ik ben hier net nieuw op school.Ik ken u nog niet goed maar ik wens u veel sucses.
    Pepijn:
    hallo, mr. Lagarde een hele goede reis en heel veel sucses en veel plezier.
    doei :)

• 24 September 2008 - 09:56

Yvonne En Ans 8a:

Ook van de leerkrachten van 8a goede reis en spannende avonturen.
    Het ga je goed!!!
    Fiets ze.
    Veel groetjes!

• 25 September 2008 - 12:52

Mayke Vugs:

hoi,

heel erg bedankt voor al die leuke school jaren.alvast heel veel plezier en succes met het fietsen in Nieuw-Zeeland ik hoop dat u het daar naar u zin krijgt.

groetjes Mayke Vugs