hobbelige weg- bumpy roads - Reisverslag uit Mandalay, Myanmar van piet lagarde - WaarBenJij.nu hobbelige weg- bumpy roads - Reisverslag uit Mandalay, Myanmar van piet lagarde - WaarBenJij.nu

hobbelige weg- bumpy roads

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

05 December 2010 | Myanmar, Mandalay

Dear Everyone,

Here a message from Bauke:
My father sent an email that he's fine, but as he already expected, communication is difficult. So writing on his weblog is impossible for him. So he asked me to let you know he's doing alright. It's a wonderful and very new experience. The people are really nice, he already met a lot of special people. But he has a really SORE BUT, because of all those bumpy roads! But he will tell you in a while when he's able to tell about it himself.

Dag allemaal,

Hier een berichtje van Piet via Bauke. Hij heeft alleen een mogelijkheid gehad om een email te sturen na 10 keer proberen. Een weblog was onmogelijk. Dus hij heeft gevraagd aan mij om iets op zijn weblog te zetten. Hieronder een deel uit zijn email:

"Hier een kort berichtje uit Bagan. Met mij gaat het goed en elke dag zijn er verrassingen. het lijkt of ik al maanden onderweg ben zoveel indrukken en ik heb al zo ontzettend vele mooie en intense ontmoetingen gehad.
beloof mijn volgers maar dat ik van elke dag een verslag zal schrijven maar dat kan nog wel eventje sduren. Vandaag ga ik met een horse-car naar Bagan naar honderden pagodes en tempels kijken. De gehele dag. Vanavond ga ik eten in een restaurant waar ook een marionetten voorstelling is.
De mensen zijn heel beleefd en super vriendelijk. Ik voel mij hier ontzettend thuis. Maar het fietsen is ook kontpijn want de wegen zijn zeeeeeeeeeeeeeeer slecht.Bumpie, bumpie de hele dag. Het is ook rond de 35 graden overdag en ik heb nu 2 dagen gefietst van half 7 in de morgen tot half vier in de middag. Het wordt om half 6 meteen pikkedonker en dan moet je echt niet meer op je fiets zitten."

• 05 December 2010 - 18:20

Tonnie En Riek:

Dank je wel Bauke, zo blijven toch op de hoogte, he.
    Groetjes

• 06 December 2010 - 13:20

Annie Berkel-Enschot:

wat een avontuur.Het is telkens een verrassing wat je weer bent tegengekomen.
    Je hebt er wel zin in.
    Groet Annie.

• 06 December 2010 - 14:49

Tosca Tholen:

nou dat lijkt me behoorlijk irritant kontpijn maar ik vind het wel goed dat je door blijft zetten en gelukkig zijn ze vriendelijk daar!!!

maar de groetjes van tosca doeg

ps.: ik hoop dat je het vol houd maar ik denk het wel hoor!

• 07 December 2010 - 16:54

Jac Peeters:

Nou, gelukkig maar, dat Piet nog niet veel gelegenheid heeft om berichten te sturen! Ik zou het anders op dit moment moeilijk kunnen bijhouden en dus 'achterstand' oplopen. Op 'alle fronten' is het immers ongelooflijk druk: school en koren! Ik neem immers aan het eind van het jaar afscheid van de Petrus- en Pauluskerk in Tilburg en ook van Zang en Vriendschap in Diessen. Dat betekent dus een heleboel regelwerk om alles netjes af te sluiten. Voorbije zondag al een geweldige afscheidsviering gehad in de Petrus- en Pauluskerk, maar er volgt nog veel meer: concerten en vieringen in december te over! Voor nu een hartelijke groet uit Hilvarenbeek! Denk aan je zitvlak!!! Als je dat in de eerste dagen forceert heb je er mogelijk een lange tijd last van. Rustig opbouwen in mijn advies! (Je weet, ik spreek als ex-renner uit ervaring!)
    Jac en Hanneke

• 07 December 2010 - 18:56

Anja :

Dag Bauke lieverd, Bedankt dat je de honeurs even waarneemt. We vroegen ons al af hoe het met Piet zou zijn, en missen zijn bijna dagelijkse post. Fijn te lezen dat het volgens plan verloopt, al is het met nieuwe ervasringen op pijn-gebied.. Doe Piet veel groeten en veel succes als je hem spreekt voordat hij weer bij zijn berichten kan,
    Groetjes uit Nijmegen!

• 07 December 2010 - 19:00

Ad De Swart:

Piet, wat een verrassing dat je weer op weg bent. Sinds 6 november geen email meer van je ontvangen. Maar nu hoor ik dat je weer op weg bent Bovendien hoor ik dat je weer ompa geworden bent van een lieve kleindochter Djuna. Van harte gefeliciteerd.Natuur ook de ouders Madelon en Sjoerd mijn hartelijke gelukwensen. Piet ik volg je weer en l\beleef het ook weer mee. Met spanning zie ik uit naar je email. Geniet er van
    Groetjes Ad

• 09 December 2010 - 13:21

Herman En Hanny:

Ja, fijn dat we zo iets horen, lijkt me ook niet zo gezellig voor jezelf maar het is niet anders.
    Veel groetjes uit Gennep van ons.
    Hanny