Alsof je thuis bent - Reisverslag uit Matamata, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Alsof je thuis bent - Reisverslag uit Matamata, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Alsof je thuis bent

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

17 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Matamata

Beste allemaal,

Dag 140/166. Maandag 16 februari.

Geen fietsdag maar gezellig ontbijten met Peter en Ineke, Nieuw Zeelands krantje lezen. Samen wat kletsen. In de tuin werken. Samen met Peter werken aan een prachtige 'track" door de bossen rondom hun huis. De 100 herten bijvoederen. Een prachtig gezicht is dat met al die jonkies.

Ineke en Peter wonen boven op een Hill en hebben werkelijk een geweldig uitzicht dat elk moment van de dag anders is. Peter en ineke hebben een grote zaak " The Boldholder" en verkopen voor heel nieuw Zeeland moeren en bouten.

Peter komt vandaag wat vroeger naar huis en dan gaan we samen weer een klus doen. Morgenavond met Peter naar the Rotaryclub hier in Matamata en als er voldoende tijd over is gaan we weer golf spelen.

Lieve allemaal het is nu dinsdagmorgen en ik ga naar buiten om aan de track te gaan werken. Het is hier super gezellig en ontspannen.

Zo ontzettend gastvrij.

Beste allemaal een fijne dag en leef en geniet,

Piet

• 16 Februari 2009 - 20:57

Astrid:

Hallo Piet,
    Wij vinden het nog steeds leuk om te lezen hoe goed het met je gaat en wat je allemaal meemaakt,
    ongelooflijk!!!!!!!!!!
    Geniet er maar van ,want voor je het weet sta je weer op Nederlandse bodem.
    "time flies,when you're having fun".........
    Wij wensen je via deze weg,nog veel veilige kilometers,en wat ons betreft "ALAAF".Wij bereiden ons voor op het komende carnavalsweekend.
    groeten van Ad Verhoeven,Astrid en Janniek

• 16 Februari 2009 - 20:58

Riek:

Je hebt het weer goed naar de zin zie ik wel. Sjefke van Annie heeft me zojuist gebeld. Gezellig gebabbeld, is vandaag jarig, dus bel ik hem morgenvroeg dan is het 17 feb s'avonds. Dan was hij bij Annie en Sjef hoorde ik. Misschien bel ik jou ook nog

• 21 Februari 2009 - 11:57

Evi Van Helvert:

hoi meneer lagarde.
    wij missen u wel.
    heeft u het naar uw zin?
    en wanneer komt u weer naar huis?
    ik hoop dat u het heel erg naar uw zin heeft
    en dat u er veel van geniet
    (p.s. met ons en juf annelieke gaat het ook goed hoor