In Lake Taupo, op Lake taupo en rond Lake Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu In Lake Taupo, op Lake taupo en rond Lake Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

In Lake Taupo, op Lake taupo en rond Lake Taupo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

31 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Taupo

Beste allemaal,

Dag 123/166. Vrijdag 30 januari.

Gisterenavond kwamen Cynthia en geoff om 7 uur aan in hun tweede huis aan het meer. De straat oversteken en je kunt binnen 2 minuten in het helder blauwe water liggen.
Zij hadden een vriendin meegenomen en na een super hartelijk ontvangst zijn we gaan BBQ-en. Ik kreeg een slaapkamer aan de voorkant met een uitzicht op het meer en in de verte de besneeuwde bergtop in het National Park Tongariro..
Na een goede nachtrust samen met Geoff wat boodschappen gedaan in Taupo en daarna met Cynthia en geoff naar het National Park.D Geweldig mooie omgeving en ik denk dat Bauke en wouter hier de Tongarito crossing zeker zullen gaan lopen. Zo ontzettend mooi. Cynthia had ook voor een geweldig lekkere picknick gezorgd.

Maar op de weg naar het Park in het dorpje Motuoapa , verbleven Brian en Jo (vrienden uit Napier) nog hun laatste dag van hun vakantie. Dus daar even langs geweest en thee gedronken. Het was een geweldig weerzien.

Toen we terug kwamen, waren we in 10 minuten met de boot van Geoff en Cynthia op Lake Taupo aan het varen en vissen. 2 uur lang. Een super vrij gevoel. Na het vissen samen met Geoff nog in het meer gaan zwemmen en zo werd het geen dag op de fiets maar een onvergetelijke dag op, rond en in Lake Taupo.

Thanks Geoff and Cynthia for this lovely day.

N a het zwemmen nog met geoff iets gaan drinken en met een heerlijke "Chinees Take Away" naar Cynthia en om half 11 naar bed.

Nu is het zaterdagmorgen en ben ik gauw naar het internetcafe gefietst om dit verslag te maken en mijn mail te openen.

Morgen horen jullie wel wat ik vandaag verder ga doen, maar zondag zit ik weer op de fiets.

Een warme groet en leef en geniet,

Piet

• 31 Januari 2009 - 07:42

Hanny:

Hoi broer, wat maak je toch allemaal mee, hier is het alweer zaterdagmorgen, lekker winterzonnetje, 3 graden overdag. vandaag de laatste dag van januari.
    Gisteren eren dagje bij Cobie geweest, een gezellige dag weer. Tot gauw groetjes Hanny en de groetjes van Herman natuurlijk.

• 31 Januari 2009 - 08:12

Riek:

In het Taupo meer heb ik ook gezwommen. Toen was het er erg koud, maar wel genieten, zeker van het helder water.Beautiful, allemachtig prachtig, geen woorden voor je moet dit meemaken.
    Liefs van ons uit Heesch

• 31 Januari 2009 - 09:47

Tom:

Wat een prachtig landschap is dat toch waarin je rondreist.
    Ik haal mijn hart op.
    Groeten, Tom

• 31 Januari 2009 - 13:16

Rianne:

Hallo Piet,

Ik volg je ook nog dagelijks en ik weet al welk land er op onze reisagenda komt. Het is er inderdaad prachtig. Wij hebben weer een ticket geboekt naar de Filippijnen, deze keer ook naar Palawan, dus ook daar zal ik aan jou/ jullie denken. Tegen die tijd, mei, zit jij weer in het Brabantse want de tijd gaat toch wel snel. Nog hele mooie en bijzondere weken of beter gezegd dagen Piet, want dat klinkt langer,in het N-Z'se wat volgens mij jou tweede thuis geworden is.

Lieve groeten, Rianne