Wat zijn ze lief - Reisverslag uit Kurow, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Wat zijn ze lief - Reisverslag uit Kurow, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Wat zijn ze lief

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

03 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Kurow

Beste allemaal,

Een andere dag, maar wel een mooie. Vandaag dag 96, zaterdag 3 januari. Vanmorgen samen om 6 uur opgestaan. De storm was gaan liggen en het was windstil. Bauke en Wouter zijn super relext en heel gezellig. Om 7 uur zijn wij op de fiets gestapt. Ieder in zijn eigen tempo. Ze hebben mijn wielrenbroeken aan maar hebben hun onderbroek ook nog aan, dus dat moet morgen anders. Maar het is super knap want we hebben vandaag in heuvelachtig terrein 74 km gefietst. Ze zijn wel een beetje moe en hub billetjes voelen ze wat meer maar ze vinden het fantastisch.

Ik kan het bijna niet geloven dat ik hier nu rondfiets met Bauke en Wouter. Het weer was vandaag prachtig. Zon, warm, fris, een hagelbuitje, een flinke regenbui. Dus echt soms 3 seizoenen op een dag. Nu zijn zij boodschappen aan het doen en gaan zij lekker koken.
En ik garandeer jullie dat zij dat veel beter doen dan ik. Dus dat wordt
smullen. Morgen willen we weer vroeg vertrekken, meestal rustig wat de wind betreft en rustig wat de auto's betreft.
Wij zijn nu dicht bij de bergen en het kan er 's nachts flink afkoelen en aangezien Bauke en Wouter geen slappzakken voor de kou bij hebben, gaan we deze nacht weer in een lodge slapen.
Ik geloof dat er 40 bedden in deze zaal staan maar we zijn er tot nu toe maar met 5 man die daar vannacht slapen.

Beste allemaal ik heb zojuist weer meer dan 20 lieve reacties gelezen. Gewoon super. Ik hoop er dadelijk ook nog wat foto's bij te plaatsen maar nu zijn mijn 2 dollar coints op.

Dus voor nu: leef en geniet en een lieve groet van Bauke, Wouter en Piet.












  • 03 Januari 2009 - 04:01

    Bauke En Wouter:

    Piet, we volgen je site nu een tijdje en we vinden dit de meest wijze titel die je tot nu toe hebt gebruikt. De wijsheid komt dus inderdaad met de jaren (en met de kilometers).
    Tot zo!

  • 03 Januari 2009 - 07:18

    Dagmar + Gordian:

    Hi Piet, what a wonderful surprise to meet Bauke and Wouter on the road! And what a brilliant idea with the video, we would love to see the second part... On the photo with the fish and chips you look like you still can't believe it .. We wish you an exciting cycling time together. Take care!! Love G+D

  • 03 Januari 2009 - 09:00

    Riek:

    Hoi Piet, Bauke en Wouter,
    Geweldig he, zo even aansluiten en wat kunnen jullie al km's maken.
    Geniet samen van het mooie NZ en van elkaar.
    Knuffel Riek

  • 03 Januari 2009 - 10:30

    Gwen En Jan Bij Coby:

    Lieve ome piet, bauke en wouter, wat een fantastische ontmoeting. Dat is echt een big suprise! Ook ik heb het met tranen in mijn ogen gelezen en met een brok in mijn keel. Geniet heerlijk met zijn 3en.We zijn benieuwd naar deel 2 van de film.

    Dikke knuffels van ons

  • 03 Januari 2009 - 14:29

    Ad:

    Piet, de beste wensen voor het nieuwe jaar. En dat het je allemaal zo voor de wind mag blijven gaan . Wat is het toch geweldig.
    En dat je hier Bauke en Wouter ontmoet en er een tijdje je belevenissen mee kan delen. Geweldig.
    Groetjes Ad.

  • 03 Januari 2009 - 16:16

    Marjolein:

    Lieve alle Piet, Bauke en Wouter!
    Omdat een sms zo klein is, ook nog ff een berichtje hier :) Allereerst om jou nog een heel mooi 2009 te wensen Piet! Een jaar vol verandering en liefde, gezien al je belevenissen in NZ.
    En die verrassing van B&W, vastgelegd op film nog wel, is nog mooier dan ik bedacht had toen Bauke het plan vertelde! Super!! Komt deel 2 ook snel op je site??!
    Heel veel plezier de komende dagen dat julie fietsen! Je verhalen zullen vast wat korter worden, nu je zoveel bij te kletsen hebt met elkaar.
    Enne.. na die ruim 90 dagen meer fietservaring fiets je die (bijna) dertigers er wel uit toch, Piet?!
    Liefs, marjolein

  • 04 Januari 2009 - 15:18

    Hanny:

    Nogmaals, jullie ontmoeting in NZ had niet mooier kunnen zijn, helemaal geweldig, je kunt er niet met droge ogen naar kijken. Wat goed dat ze al zoveel mee gefietst hebben Piet.Lijkt me voor jou super gezellig! Het is zondagmiddag tien over 4, zojuist een wandeling gemaakt door Gennep,na vanaf vanmorgen 11uur een nieuwjaarsreceptie te hebben gehad met een heerlijk buffet van de vereniging waar ons zeiljachtje is onder gebracht.Dus we hebben de calorieen er weer afgelopen. Geen nieuws verder uit Gennep, Bauke bedankt voor je SMSje, zeg even tegen Wouter dat het wel stoer staat die korte haren voor de vakantie. Maar hij is nog knapper metzijn lange lokken.
    Tot gauw!!! Liefs Hanny enm groetjes van Herman.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kurow

piet

Beste allemaal, Na 8000 prachtige kilometers door Nieuw Zeeland in 2008/2009 en 6000 facinerende en indrukwekkende kilometers door China, Vietnam, Cambodja en Laos in 2009/2010 begint in november mijn derde fietsavontuur. Deze keer zullen de vele (?) fietskilometers mij leiden door Birma (Myanmar), Thailand, Laos en Nepal. Ik hoop jullie weer regelmatig verslag te doen van al mijn avonturen. Voor nu een lieve leef en geniet groet. Piet

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 1987861

Voorgaande reizen:

10 Juli 2023 - 15 September 2023

Een echt avontuur.

06 Juni 2022 - 10 Augustus 2022

Op een andere manier.

24 September 2018 - 06 September 2019

Voor de tweede keer.

22 November 2017 - 06 Maart 2018

Acht in een?

05 Oktober 2016 - 16 Januari 2017

Naar de andere kant .....

11 September 2015 - 18 December 2015

Rondtrekken door midden Europa met de tent.

16 September 2014 - 17 December 2014

Op weg naar Afrika.

20 Mei 2012 - 24 Januari 2013

"Een lach kent alle talen"

27 September 2011 - 20 Januari 2012

Totaal anders maar .......

27 November 2010 - 27 Maart 2011

Het Vervolg

14 Oktober 2009 - 28 Maart 2010

Een nieuw avontuur

26 September 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: