Storm - Reisverslag uit Dannevirke, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Storm - Reisverslag uit Dannevirke, Nieuw Zeeland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Storm

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg piet

06 November 2008 | Nieuw Zeeland, Dannevirke

Beste allemaal,

Hier ben ik weer. Vanmorgen donderdag 6 november vertrokken. Om 7 uur al omdat Rhonda ook al vroeg naar haar moeder ging. Ze vroeg nog een keertje of ik mee wilde rijden. Maar ik besloot op mijn fiets weg te rijden. Ik zou Woodsville wel niet halen maar ik zou proberen Dannevirke te halen. Ongeveer 55 km. En iki kan je zeggen dat het gelukt is maar je moet niet zeggen hoe. in mijn kleinste verzet 5 uur lang recht tegen de storm opboksen. Bijna de hele dag een regenboog gezien maar verder was het alleen maar oppassen dat je niet de weg opgeblazen werd. Het was eigenlijk gekkenwerk maar ook deze uitdaging wilde ik uitproberen. Dat het gekkenwerk was kreeg ik ook nog te horen van een mooie jongedame die plotseling langs de weg stopte. Zij vroeg of ik Piet heette. Het bleek een dochter van Rhonda te zijn die ook op weg was naar haar oma in het ziekenhuis. Zij wilde mee ook meenemen naar Woodsville en toen ik het aanbod weer afsloeg zij zei: "Piet you are crazy". Toch begreep zij het en ben weer verder gegaan. In Dannevirke begon het te regenen dus ik besloot om half 1 om hier een bed en breakfast te zoeken. En dat is gelukt. De openhaard werd meteen voor mij aangedaan en nu zit iki in de bibliotheek dit verslag te maken. De storm giert buiten om het gebouw heen. Dadelijk ga ik wat eten en dan vroeg naar bed denk ik.

Ik weet niet of het lukt fot's te plaatsen omdat ze in de bibliotheek geen andere programma's toe laten maar ik ga het toch proberen.

Verder kijken steeds meer verschillende mensen naar mijn site. Helaas kan ik ze niet allemaal beantwoorden. Maar geloof me , ik ben er heel blij mee. Hans ik heb vandaag in de storm nog vaak aan die dag in Napier gedacht. Het was super.

Beste allemaal,

Een stormachtige knuffel en een stormachtig,

Leef en geniet en voor de inmiddels Nieuw Zeelands vrienden,

Live en enjoy.

Piet

• 06 November 2008 - 06:27

Hans:

Hoi Piet, Pas een paar dagen verder en je hebt alweer zoveel meegemaakt. Hoewel ik zelf in NZ woon begin ik zelfs een beetje jaloers te worden :-) Blijven genieten Piet! En zo te lezen gaat dat je goed af.

• 06 November 2008 - 15:25

André Van De Wiel:

Jij bent niet voor één gat te vangen.........

Stoempen, stoempen, stoempen tegen wind in, zeggen hier de wielrenners. Maar die gaan dan ook nog in een waaier rijden en dat zie ik jou daar dus niet doen in je eentje!

Klasse, kerel, ga zo door!

• 06 November 2008 - 16:33

Jac Peeters:

Piet, you are crazy! Het zal je maar gezegd worden. Gelukkig maar dat de woorden van een mooie jongedame afkomstig waren! Nu, zonder gekheid, zorg goed voor je reserves, meester. Je weet wel, dat de renners die een grote ronde rijden veel energie verbruiken. Reserves aanvullen is dan heel belangrijk. Groeten uit een nu al - het is pas half zes - hartstikke donker Hilvarenbeek.
    Jac en Hanneke

• 06 November 2008 - 21:48

Zus Riek:

Wat een zwoegen door die sterke wind, oftewel storm. Ineke en Peter heb ik straks gesmst, zitten in het vliegtuig naar Australie. Ze gaan het grote concert van Andre Rieu bezoeken samen met dochter Lisette en David. Ze blijven 12 dagen weg geloof ik.
    Groetjes en fiets en geniet van je zus Riek