Bijna ........ - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Bijna ........ - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Bijna ........

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

22 September 2016 | Nederland, Udenhout

Udenhout, 22 september 2016

Beste allemaal,

Hier weer eens een verslag uit Udenhout. Nog even en dan komen de verslagen letterlijk van de andere kant van de wereld. 5 oktober vlieg ik naar Zuid Korea. Susan laat mij dan kennismaken met haar land.
19 oktober vliegen wij dan door naar Australie. In beide landen ben ik nog niet geweest. In Australie landen we in Cairns en vandaar gaan we met een campingcar naar Melbourne. Wij hopen ook nog een rondrit te kunnen maken door Tasmanie.
Wij hebben driemaanden de tijd om alles aan de oostkust te bekijken.
Spannend? Ja altijd want we hebben zo min mogelijk georganiseerd en we zien wel waar we uitkomen. Dus geen druk erop dat we ergens op tijd moeten zijn.

Nu ben ik al een paar weken bezig om de "reislijst" af te werken.
En probeer ik natuurlijk alles zo goed mogelijk achter laten.

Duizend en een kleine dingen. Maar het is langzamerhand routine aan het worden.

Hopelijk wordt deze reis net zoals alle andere reizen weer "een bron van inspiratie". En die bronnen zijn er in vele vormen en gedaanten. Ze liggen opgeslagen in het verleden, maken deel uit van het heden of zijn nog verborgen in de toekomst .....

Hopelijk kan ik jullie met de verslagen en foto's weer inspireren voor de kleine dingen die er toe doen.

Voor nu een warme groet en misschien tot gauw.

Piet

• 22 September 2016 - 13:15

Piet Lagarde:

Ik heb maar enkele foto's toegevoegd om uit te proberen of ik het nog kon. Nu via de Ipad. En het lukt dus dan gaat het wat gemakkelijker tijdens het reizen.
    Deze foto's zijn gemaakt in Afrika.

• 22 September 2016 - 13:55

Ted De Keijzer:

Piet, leuk om weer van jou te horen.
    Als je in Cairns bent, dan moet je beslist eens met de trein naar Kuranda gaan.

• 22 September 2016 - 14:16

André :

Heel veel plezier en we zien weer uit naar mooie verslagen en foto's!!!

• 22 September 2016 - 15:30

Jolanda:

Australië lijkt me geweldig! Het land van ontwikkeling van de Jack Russell. Breng maar eentje mee voor mij. Haha.
    Goede reis en heel veel plezier samen.

• 22 September 2016 - 16:00

Riette Teurlings:

Ha Piet, een fijne tijd tijdens deze reis ! Ga je zeker weer volgen.
    Wij zijn druk met het huis leegruimen , gaan per 1 nov. Tijdelijk wonen in de Winkelsestraat
    En hopen dat eind mrt.2017 De nieuwe kleine woning in Den Bogerd klaar is.
    Goede reis en tot ziens ! Jan en Riette

• 22 September 2016 - 18:38

Riek:

Een hele goede reis. Geniet van alles wat op he pad komt.

• 22 September 2016 - 19:21

Yvonne En Wim:

Hallo Piet en Suzanne. Heel inspirerend om julie voorgenomen reis te lezen. Wij sturen dit antwoord vanuit de Costa Dorade staan hier enkele weken met de caravan en hebben het idee een beetje ingedut te raken. Overigens hebben we nog wel van de winter een fietstocht 2000 km op Cuba gemaakt. Maar jouw mail geeft weer inspiratie voor wat meer avontuurlijke reis. Fietsen door Zuid korea? In ieder geval wensen wij jullie een mooie en goede reis en kijken uit naar de volgende vehalen.
    Met een pluk de Dag Groet van Yvonne en Wim.

• 22 September 2016 - 20:21

Annie Schapendonk:

bij deze heel veel succes nog met de voorbereidingen van jullie reis.
    goede reis en geniet er van .
    groetjes annie.

• 24 September 2016 - 21:07

Elly Teune:

Dag Piet, hele fijne tijd samen met Suzanne op jullie mooie tochten in Zuid Korea en Australie. we volgen jullie weer graag. Hartelijke groeten!

• 03 Oktober 2016 - 09:47

Bart En Tineke:

Op de eerste plaats hartelijk dank voor je goed wensen op mijn verjaardag.
    Voor de maanden die komen gaan: een goede reis en behouden thuiskomst gewenst!!
    Bijzonder om nu eens in het land van Susan te zijn.
    We volgen jullie.
    groetjes Bart en Tineke