Weer snel "gewoon". - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Weer snel "gewoon". - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Weer snel "gewoon".

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

20 December 2013 | Nederland, Udenhout

Weer snel "gewoon".

Udenhout, donderdag 14 november 2013

Beste allemaal,

Gisterenmorgen vroeg met de taxi naar het vliegveld. En dan begint de terugreis via Madrid. Donderdagmiddag komen we op Schiphol aan. Helaas moeten we daar een uurtje wachten omdat de treinen door een brandalarm niet rijden.
Maar rond drie uur worden we opgehaald door Frans en Tiny en zijn we weer op vertrouwde bodem.
De eerste dagen is het wassen en boodschappen doen maar dan zitten we alweer gauw in het gewone ritme.

Ik heb de verslagen tot nu toe allemaal bijgewerkt. Maar de komende weken krijgen jullie de ontbrekende foto's nog te zien.
Ik ga gewoon terug in de tijd werken. Dan vang ik twee vliegen in een klap. Want voor het fotoboek moet ik ook de mooiste foto's per dag uitzoeken.

Ik zal telkens verwijzen naar het verslag waar de foto's bijhoren. Je kunt dan als je wilt de tekst er nog bij pakken. Maar misschien dat de foto's al voldoende vertellen.

Velen vragen ons of we de volgende reis al gepland hebben. Nee dat hebben we nog niet gedaan. Maar hopelijk kunnen we volgend jaar weer een lange reis maken. Eind januari gaat Susan voor drie tot vier maanden weer terug naar haar familie. Dan komt ze weer naar Nederland maar mag hier maar 90 dagen blijven. Dus augustus of september gaan we weer voor een maand of drie buiten Europa rondreizen. Het werelddeel Afrika komt steeds meer in beeld. Maar de komende weken gaan we bekijken welke landen het meest gunstig zijn om in die tijd rond te trekken. Maar ook Midden Amerika is nog niet uit beeld.
Ik heb geleerd om niet te ver vooruit te kijken want morgen kan er weer heel anders uit zien.

Blijf ons maar volgen want ik zal iedereen regelmatig op de hoogte houden van onze plannen. Maar nu eerst de komende weken de foto's die jullie nog bij vele verslagen te goed hebben.

BEDANKT voor het volgen van mijn weblog en bedankt voor de vele reacties. Ook via de mail. Een dikke knuffel voor mijn trouwste fan, mijn zus Riek.

Misschien dat ik vandaag nog foto's ga plaatsen. Maar anders zien jullie die morgen.

Voor nu een warme groet en leef en geniet van de momenten in de laatste weken van 2013.

Piet.

  • 20 December 2013 - 16:00

    Riek:

    Dank je broer, helemaal happy. Hahahaha.
    Fijne jaarwisseling. De jongens zijn gezellig met Kerst in Nederland. Altijd leuk.
    Knuffel.

  • 21 December 2013 - 10:06

    Wil En Annemie:

    Hallo Piet en Susan, welkom thuis na weer een prachtige reis die nauwlettend hebben gevolgd, in een woord prachtig ! Ook willen we jullie hele fijne feestdagen wensen maar bovenal een goed en gezond 2014.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

piet

Beste allemaal, Na 8000 prachtige kilometers door Nieuw Zeeland in 2008/2009 en 6000 facinerende en indrukwekkende kilometers door China, Vietnam, Cambodja en Laos in 2009/2010 begint in november mijn derde fietsavontuur. Deze keer zullen de vele (?) fietskilometers mij leiden door Birma (Myanmar), Thailand, Laos en Nepal. Ik hoop jullie weer regelmatig verslag te doen van al mijn avonturen. Voor nu een lieve leef en geniet groet. Piet

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 1989769

Voorgaande reizen:

10 Juli 2023 - 15 September 2023

Een echt avontuur.

06 Juni 2022 - 10 Augustus 2022

Op een andere manier.

24 September 2018 - 06 September 2019

Voor de tweede keer.

22 November 2017 - 06 Maart 2018

Acht in een?

05 Oktober 2016 - 16 Januari 2017

Naar de andere kant .....

11 September 2015 - 18 December 2015

Rondtrekken door midden Europa met de tent.

16 September 2014 - 17 December 2014

Op weg naar Afrika.

20 Mei 2012 - 24 Januari 2013

"Een lach kent alle talen"

27 September 2011 - 20 Januari 2012

Totaal anders maar .......

27 November 2010 - 27 Maart 2011

Het Vervolg

14 Oktober 2009 - 28 Maart 2010

Een nieuw avontuur

26 September 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: