Weer snel "gewoon". - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Weer snel "gewoon". - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Weer snel "gewoon".

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

20 December 2013 | Nederland, Udenhout

Weer snel "gewoon".

Udenhout, donderdag 14 november 2013

Beste allemaal,

Gisterenmorgen vroeg met de taxi naar het vliegveld. En dan begint de terugreis via Madrid. Donderdagmiddag komen we op Schiphol aan. Helaas moeten we daar een uurtje wachten omdat de treinen door een brandalarm niet rijden.
Maar rond drie uur worden we opgehaald door Frans en Tiny en zijn we weer op vertrouwde bodem.
De eerste dagen is het wassen en boodschappen doen maar dan zitten we alweer gauw in het gewone ritme.

Ik heb de verslagen tot nu toe allemaal bijgewerkt. Maar de komende weken krijgen jullie de ontbrekende foto's nog te zien.
Ik ga gewoon terug in de tijd werken. Dan vang ik twee vliegen in een klap. Want voor het fotoboek moet ik ook de mooiste foto's per dag uitzoeken.

Ik zal telkens verwijzen naar het verslag waar de foto's bijhoren. Je kunt dan als je wilt de tekst er nog bij pakken. Maar misschien dat de foto's al voldoende vertellen.

Velen vragen ons of we de volgende reis al gepland hebben. Nee dat hebben we nog niet gedaan. Maar hopelijk kunnen we volgend jaar weer een lange reis maken. Eind januari gaat Susan voor drie tot vier maanden weer terug naar haar familie. Dan komt ze weer naar Nederland maar mag hier maar 90 dagen blijven. Dus augustus of september gaan we weer voor een maand of drie buiten Europa rondreizen. Het werelddeel Afrika komt steeds meer in beeld. Maar de komende weken gaan we bekijken welke landen het meest gunstig zijn om in die tijd rond te trekken. Maar ook Midden Amerika is nog niet uit beeld.
Ik heb geleerd om niet te ver vooruit te kijken want morgen kan er weer heel anders uit zien.

Blijf ons maar volgen want ik zal iedereen regelmatig op de hoogte houden van onze plannen. Maar nu eerst de komende weken de foto's die jullie nog bij vele verslagen te goed hebben.

BEDANKT voor het volgen van mijn weblog en bedankt voor de vele reacties. Ook via de mail. Een dikke knuffel voor mijn trouwste fan, mijn zus Riek.

Misschien dat ik vandaag nog foto's ga plaatsen. Maar anders zien jullie die morgen.

Voor nu een warme groet en leef en geniet van de momenten in de laatste weken van 2013.

Piet.

• 20 December 2013 - 16:00

Riek:

Dank je broer, helemaal happy. Hahahaha.
    Fijne jaarwisseling. De jongens zijn gezellig met Kerst in Nederland. Altijd leuk.
    Knuffel.

• 21 December 2013 - 10:06

Wil En Annemie:

Hallo Piet en Susan, welkom thuis na weer een prachtige reis die nauwlettend hebben gevolgd, in een woord prachtig ! Ook willen we jullie hele fijne feestdagen wensen maar bovenal een goed en gezond 2014.