Een tussendoortje, - Reisverslag uit Zagora, Marokko van piet lagarde - WaarBenJij.nu Een tussendoortje, - Reisverslag uit Zagora, Marokko van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Een tussendoortje,

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

05 Juni 2012 | Marokko, Zagora

Zagora, maandag 4 juni


Beste allemaal,

Even een tussendoortje want ik wil iedewreen bedanken die mij een mailtje, een smsje, een berichtje op mijn weblog of mij zelfs gebeld hebben.
Wij zitten nu in Zagora en hebben zo'n 300 km door de woestijn gereden. Wij zijn zeker 30 maal gestopt om een smsje te bekijken of de telefoon op te nemen.

Het is wel bijzonder je verjaardag " te vieren " In de woestijn en daar door vlen gefelicteerd te worden.

Helaas heb ik jullie nog maar weinig kunnen laten genieten van alle verslagen van de geweldige reis tot nu toe. Alle verslagen staan in de computer al opgeslagen. De foto's moeten nog uitgezocht worden maar het verzenden is nog een probleem. Vaak is er geen WIFI in het hotel en in een internetcafe gaan zitten bij 40 graden is ook geen pretje. Daarbij heb ik nog bijna geen internetcafe gezien hier. Maar ik beloof jullie dat alle verslagen nof komen met hele mooie foto's.

Nogmaal allemaal heel erg bedankt en Roos voor jou ook een van harte gefeliciteerd vanuit Marokko van Susan en mij. Geef jij Koos maar een knuffel van ons.

Een lieve leef en geniet groet van ons beiden en hopelijk komen de verslagen snel.

Een warme (of hete) groet van ons beiden.





  • 04 Juni 2012 - 18:43

    Willemien En André:

    Naast ons telefoontje vanmorgen toch ook even hier een "Van harte" maat!!

  • 04 Juni 2012 - 18:43

    Herman En Hanny:

    Nou zo zie je maar, je bent niet vergeten met je verjaardag al zit je nog zover weg, een hele fijne avond.
    Herman en hanny

  • 04 Juni 2012 - 18:51

    Groeten Uit Nijmegen:

    Van harte gefeliciteerd Piet en nog vele jaren! Geniet ervan en een fijne reis!

  • 04 Juni 2012 - 19:17

    Jane:

    Hoi Piet,
    Heel hartelijk gefeliciteerd! Een bijzondere verjaardag, lees ik op je blog.
    Geniet van een ongetwijfeld prachtige avond!
    Liefs Jane

  • 04 Juni 2012 - 19:35

    Ad:

    Piet
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    Ik wens je toe dat je nog vele jaren mag genieten, van al het mooie wat de natuur jjullie zal voorschotelen.
    Geniet ze
    Groetjes Ad

  • 04 Juni 2012 - 20:44

    Claartje:

    Je bent jarig! Van harte gefeliciteerd en nog vele mooie reislustige jaren gewenst.
    Hartelijk veel liefs van Ad en Claar

  • 04 Juni 2012 - 20:50

    Riek:

    Ja nogmaals, van /Harte Gefeliciteerd. Geniet van je mooie reis en groetjes aan Susan

  • 04 Juni 2012 - 21:36

    Ine & Marcel:

    Weliswaar op het nippertje, maar net pas thuis van een familiebijeenkomst..................een niet minder gemeende van Harte Proficiat met je verjaardag!
    Volgens mij wel een heel bijzondere gezien de locatie waar je nu zit!
    We hopen daar gauw wat meer over te zien en horen.

    Een lieve groet uit Dinther van Ine & Marcel

  • 05 Juni 2012 - 13:34

    Coby:

    Hoi Piet als nog gefeliciteerd met je verjaardag ik heb wel aan je gedacht maar wist niet hoe ik het moest doen.
    Gisteren een spannende dag ik mocht op allebei de benen lopen veel tranen van vreugde en onmacht.
    Je moet het lopen opnieuw weer leren ik heb nog een lange weg te gaan.
    Ik heb een nieuwe auto gekocht een Citroën C2 met automaat dan kan ik zelf naar Doorn rijden voor drie keer in de week dagbehandeling.
    Hij heeft maar 32000 km.gereden een leuk autootje.
    Ik mag volgende week woensdag naar huis erg spannend.
    Je gaat 31maart uit je huisje en ik kom dik twee maanden daarna pas weer terug.
    Ik zeg vaak kom op Coby en zeker als ik mijn eigen leeg en alleen voel.
    De groetjes aan Suzan en voor jou een dikke knuffel van je zusje CobyXXXXX

  • 05 Juni 2012 - 14:54

    Lieske:

    ha-ha van mij dan nog een verlate felicitatie! x! Lieske

  • 05 Juni 2012 - 15:23

    Bart En Tineke:

    Hallo Piet en Susan,
    Op de eerste plaats nog van harte gefeleciteerd met je verjaardag. Op een wel heel speciale plaats op de aardbol weer dit jaar. Dat weet je bij jou de laatste jaren toch niet. Je vierde immers al meerdere jaren Kerstmis, Nieuwjaar en andere hoogtijdagen op de meest bijzondere plaatsen op de aardbol. Fijn dat jullie weer begonnen zijn aan een nieuw avontuur en dat alles zo goed verloopt. Wederom een reis met Susan en dat zegt veel.
    Het ga jullie goed en wij genieten mee dankzij jullie verslagen en foto's.

  • 05 Juni 2012 - 20:11

    Jac Peeters:

    Dag Piet en Susan,
    Het is achteraf misschien maar goed, dat ik ook niet gebeld heb. Dan had je 31 keer moeten stoppen of ... erger nog ik had jullie misschien wel wakker gebeld. We wachten nadere berichtgeving en de bijbehorende foto's weer met belangstelling af! Groeten uit Hilvarenbeek, waar vandaag na een paar dagen veel regen de zon weer scheen!
    Jac en Hanneke

  • 05 Juni 2012 - 20:11

    Jac Peeters:

    Dag Piet en Susan,
    Het is achteraf misschien maar goed, dat ik ook niet gebeld heb. Dan had je 31 keer moeten stoppen of ... erger nog ik had jullie misschien wel wakker gebeld. We wachten nadere berichtgeving en de bijbehorende foto's weer met belangstelling af! Groeten uit Hilvarenbeek, waar vandaag na een paar dagen veel regen de zon weer scheen!
    Jac en Hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

piet

Beste allemaal, Na 8000 prachtige kilometers door Nieuw Zeeland in 2008/2009 en 6000 facinerende en indrukwekkende kilometers door China, Vietnam, Cambodja en Laos in 2009/2010 begint in november mijn derde fietsavontuur. Deze keer zullen de vele (?) fietskilometers mij leiden door Birma (Myanmar), Thailand, Laos en Nepal. Ik hoop jullie weer regelmatig verslag te doen van al mijn avonturen. Voor nu een lieve leef en geniet groet. Piet

Actief sinds 16 Juli 2008
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 1990473

Voorgaande reizen:

10 Juli 2023 - 15 September 2023

Een echt avontuur.

06 Juni 2022 - 10 Augustus 2022

Op een andere manier.

24 September 2018 - 06 September 2019

Voor de tweede keer.

22 November 2017 - 06 Maart 2018

Acht in een?

05 Oktober 2016 - 16 Januari 2017

Naar de andere kant .....

11 September 2015 - 18 December 2015

Rondtrekken door midden Europa met de tent.

16 September 2014 - 17 December 2014

Op weg naar Afrika.

20 Mei 2012 - 24 Januari 2013

"Een lach kent alle talen"

27 September 2011 - 20 Januari 2012

Totaal anders maar .......

27 November 2010 - 27 Maart 2011

Het Vervolg

14 Oktober 2009 - 28 Maart 2010

Een nieuw avontuur

26 September 2008 - 13 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: