Vandaag de laatste. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Vandaag de laatste. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Vandaag de laatste.

Door: piet

Blijf op de hoogte en volg piet

18 April 2023 | Nederland, Udenhout

Udenhout, Dinsdag 18 april 2023

Vandaag de laatste.

Beste Allemaal,

Vandaag is het toch een beetje een heuglijke dag. De 25 bestralingen zitten erop. Vanmorgen de dames van de receptie bedankt en de medewerkers van Zilver, Goud en Smaragd. Dit zijn namelijk de namen van de bestralings apparaten waar ik aan gelegen heb.

Een Brabantse Broeder en een bedankbriefje vond ik wel op zijn plaats voor de vriendelijkheid, betrokkenheid en de deskundigheid. Ze maakten de bezoekjes toch lichter, zowel figuurlijk als letterlijk.

En nu is het afwachten of de bijwerkingen de komende drie weken nog toenemen. Daarna is de ervaring dat de bijwerkingen minder moeten worden. Of alles weer hersteld, is voor iedereen anders en niet te voorspellen.

Vandaag belt ook de radioloog, de heer Franken, nog om het vervolgtraject door te nemen.

Maar nu weer terug naar het bezoek aan Syracuse. Ooit was dit een stad met een miljoen inwoners. Maar dat was 2300 jaar geleden!!!!!!! Toen was deze Griekse stad het centrum van handel, filosofie en wetenschap.

Nu restten nog een aantal prachtige archeologische vondsten zoal het prachtig gelegen Grieks Theater en het Amfiteatro Romano. Het is ook de stad waar Archimedes gewoond heeft. Syracuse is ook de enige stad in Europa waar nog de papyrusplant groeit. In het atelier van Angelo wordt er nog papier van gemaakt.

“Niet het geluk maakt ons dankbaar maar dankbaarheid maakt ons gelukkig”.

Voor nu een warme dankbare groet en leef en geniet van de momenten die er toe doen.

Piet.

• 18 April 2023 - 10:55

Jolanda:

Gelukkig zit de bestraling er op. Nu maar heel hard gaan hopen dat er niet meer bijwerkingen komen en dat het zijn werk doet.

Weer prachtige foto's Piet.

• 18 April 2023 - 11:59

Riek:

Piet, zo dat zit erop. Nu maar hopen dat de bijwerkingen minder gaan worden de komende tijd. Dikke knuffel [e-1f970]

• 18 April 2023 - 16:01

Ria Koning:

Dit heb je toch maar weer mooi volbracht.

Hopelijk heb je intussen de radioloog gesproken en is het vervolgtraject niet al te zwaar.

Ik wens je veel sterkte met de bijwerkingen, ik hoop dt ze niet al te zwaar zijn.

En wil je wederom bedanken voor de mooie foto's die je ons dagelijks stuurt.

Wat knap van je dat je deze periode gebruikt om al die foto's uit te zoeken en door te sturen. Het geeft jezelf afleiding en gedachten aan leuke herinneringen, maar bovendien maak je er al jouw volgers heel blij mee. Je bent gewoon een kanjer.

Veel lieve groeten en koppie op!

Liefs van Ria.

• 18 April 2023 - 16:06

A.Lagarde:

Piet, ik hoop van harte dat er goede vooruitzichten zijn na deze behandeling en de bijwerkingen mee vallen in ieder geval sterkte gewenst ui Rotterdam en hou ons op de hoogte.

• 18 April 2023 - 18:02

Jane:

Ha Piet,

Een mooie mijlpaal weer bereikt! Hopelijk vallen de bijwerkingen mee en kun je ook genieten van het mooie weer dat eraan komt.

Ik geniet van je mooie verhalen en de foto's!

Lieve groeten, ook namens Peter,

Jane

• 18 April 2023 - 19:35

Ingrid :

Dag Piet, nu duimen voor een goed vooruitzicht! Gezondheid boven alles.

Fijn dat we weer mogen genieten van jullie mooie reis!

groetjes, Arthur en Ingrid